geforce hat geschrieben:nai, aber ich kas nit verstoh wenn me sich will as fan bezeichne das me nur denn schreit wenn d mannschaft öbis zeigt... ich finds d mannschaft brucht ihri fans meh wenn si im rückstand isch oder sogar verlore het.. genau dört söll me im team zeige das me no hinter ihm stoht! nit mit wälle oder applaus eifach nur mit lutstark singe... s'long mini meinig..
Jo ehh solang d Mannschaft, kämpft und zeigt das i bereit isch alles für Rot-Blau z geh, wird au dr Luigi d Mannschaft luutstark unterstütze, so nimmi a... är seit jo nur das es amigs schwer isch bi so Mätch wo sich dr FCB abschlachte lost und kei Leistig bringt d Spieler in däm Momänt no mit vollem Härz z unterstütze...
... und i muess sage er het rächt... bi mir stiegt in däm momänt dr Hass uff so Spieler wo sich nit zerrisse und i ha alles andere als Bogg si no lutstark z unterstütze, Bärn usswärts oder letschte Sion Match sin gueti Biespiel drfür...
Liebi, Hass, Frust, Freud liege noch bienand wenn me mit em Härz so richtig drbi isch...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...