Rotblau hat geschrieben:Ich kam mit Tasche zum Spiel Luzern - Brasil. Der Stewart war ein Bekannter von mir, der liess mich lachend ohne Kontrolle durch, da er wusste, dass ich nicht randalieren würde. Das hat er richtig gemacht, er konzentriert sich auf Leute, denen Randale zuzutrauen sind. Das nenne ich effiziente Kontrolle.
Dä Iitrag isch piinlig Rotblau!
Du meinsch, wenn eine wiene brave Bürger usseht, dörf är ohni Kontrolle ine und die andere mien rigoros kontrolliert wärde!? Pfui pfui...immer d Polizeiarbeit verteidige und eine uf naiv mache, aber in dere Sach findsches okay? Ich glaub langsam, dass du meinsch, dass de privilegiert sigsch und öbbis bessers wärsch! HSD!
Jä wie seht denn eigentlig e Chaot dinere Meinig noch us???
Ich sälber bi nit ufem Fäld gstande am 13.05. (bi im D4 ufem Balkon dehei), aber bi trotzdäm noch drah gsi und s het mer glängt, dass ich vom Balkon abe in d Kurve gange bi us Wuet und Ohnmacht. ...d.h. wär ich scho vom Afang ah in dr Kurve unte gsi, hätt ich nit könne sage ob ich nochhär ufem Platz gstande wär oder nit. Langi Wort kurze Sinn...was ich sage will, dass ich mit mine Kleider nit als Chaot ufgfalle wär, also problemlos in d MK kum ohni Kontrolle (und das fascht jede Match), teils kenni die Stewards perseenlig und teils nit...s isch also nit sehr schwierig au als Chaot in d MK zko. Ich kenn viel Lütt wo Stewards bim Iigang kenne und vo dene kasch je noch däm dr eint oder ander als potentielle Chaot bezeichne...entweder alli wärde richtig kontrolliert (au du Rotblau), oder keine!