vom 14er sälber oder sine bei???chinatown hat geschrieben:waisch du öbbis vo däm?![]()

ihn kenni rächt guet
si schiinbei het ziemlich verschlage usgseh, aber jetzt weissi jo welle rale das gsi isch....

JÄJÄJÄJÄ KUM KASSIERET IHR 3 GOAL VS E 5.LIGISCHT MIENDER SCHO WIDR UFRÜSCHTE...Digge hat geschrieben:Gerüchten zufolge steht der SC Binningen 3 kurz vor der Vertragsunterzeichnung mit einem neuen Torhüter! Wie aus unbestätigten Quellen durchgesickert ist, soll es sich um einen aktuellen Europameister handeln - es darf als spekulliert werden. Morgen Samstag abend sollen die letzten Gespräche stattfinden, ein Einsatz soll bereits am Sonntag im Vorbereitungsspiel gegen den FC Aesch (10.00. Sportplatz Aesch) möglich sein.
hesch du im match gäge euch e goalie in unserem kader gseh??? und da wo mr in dr vorrundi gha hän dörf nüm bi uns spiele, sondern nur no a-juniore. het dr vorstand entschiede....RALE BALE hat geschrieben:JÄJÄJÄJÄ KUM KASSIERET IHR 3 GOAL VS E 5.LIGISCHT MIENDER SCHO WIDR UFRÜSCHTE...
Preview. SChwellheim 2 vs türkcügü Rotrund Schwellheim
ich tringg 5 liter bier vorhär hilft auDigge hat geschrieben:hesch du im match gäge euch e goalie in unserem kader gseh??? und da wo mr in dr vorrundi gha hän dörf nüm bi uns spiele, sondern nur no a-juniore. het dr vorstand entschiede....
türkücü und rotgrund..... oje..... hesch scho 5 liter desinfektionsmittel bstellt???
Höllemöhöllemööööööö!!!!!!!!RALE BALE hat geschrieben:JÄJÄJÄJÄ KUM KASSIERET IHR 3 GOAL VS E 5.LIGISCHT MIENDER SCHO WIDR UFRÜSCHTE...
Preview. SChwellheim 2 vs türkcügü Rotrund Schwellheim
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Au dir Gratulation! 1-5 isch kei schlächti Leischtig gäge e 3. Ligischt....RALE BALE hat geschrieben:GRATULATION AN DIGGE ZUR GUETE LEISCHTIG IN AESCH
MIR HÄN VS türkgücü ka (3. Liga). In de erschte Halbzyt isch alles no guet gloffe, mehr Spielateil fir Türke aber nid bsunders gfährlig gsi. Mitemene lange Ball hän sie denn doch s1 zu 0 könne schiesse, well unsere Mittelfäldspieler pennt het.
in dr 2. HZ hän mir könne usgliche. Leider hän dTürke mit 2 Sunntigsschüss innerhalb vo paar minute sSPiel entschiede und mir hän schlussändlig 1 zu 5 verlore.
Fazit, Türkgücü isch stärgger gsi, mir hän e HZ guet mitghalte und sind uf em richtige Wäg zrugg in d4.Liga und wän dert au e gueti Rolle spile