Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Der Rest...
Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

chinatown hat geschrieben:waisch du öbbis vo däm? :confused:
vom 14er sälber oder sine bei??? ;)
ihn kenni rächt guet
si schiinbei het ziemlich verschlage usgseh, aber jetzt weissi jo welle rale das gsi isch.... :D

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

[quote="Digge"]und uns vorallem in dr mitti d'rüüm sehr äng gmacht!
QUOTE]

merci fürd Blume!

wäg dr pimmelgschicht. muesch dr rale froge, er het en gseh.. :D

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

chinatown hat geschrieben:
Digge hat geschrieben:und uns vorallem in dr mitti d'rüüm sehr äng gmacht!
QUOTE]

merci fürd Blume!

wäg dr pimmelgschicht. muesch dr rale froge, er het en gseh.. :D
du bisch halt eifach immer blöd dört umegstande... ;)

rale, verzell emol! :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Digge"][quote="chinatown"]

du bisch halt eifach immer blöd dört umegstande... ]

hesch e PN

genau, dass isch er gsi dr CT, blöd in dr Mitti umestoh isch genau sini Spezialität

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:
Digge hat geschrieben: hesch e PN

genau, dass isch er gsi dr CT, blöd in dr Mitti umestoh isch genau sini Spezialität
RALE, DU BISCH VOLL!!!! dini mailbox meini, lösche emol e paar...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

so nüm volllllll

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:so nüm volllllll
jetzt stinkts mr aber alles nomol z'schribe... ich wird's em pfiffli-zeiger jedoch usrichte... ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="Digge"]jetzt stinkts mr aber alles nomol z'schribe... ich wird's em pfiffli-zeiger jedoch usrichte... ]

coooooolllllll! evt. kannsch jo mol e Date abmache zwüsche uns

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:coooooolllllll! evt. kannsch jo mol e Date abmache zwüsche uns
het är dr wirklich so guet gfalle??? :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:het är dr wirklich so guet gfalle??? :D
hätten am liebschte grad mitgno und mir deheim in Kaschte inegstellt fir die Fäll wenni mol Luscht hät e Ma zpimpere...

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:hätten am liebschte grad mitgno und mir deheim in Kaschte inegstellt fir die Fäll wenni mol Luscht hät e Ma zpimpere...
pimpere zerscht mol e frau, bevor di ans andere ufer begisch... :p

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:pimpere zerscht mol e frau, bevor di ans andere ufer begisch... :p
DIE WÄNN MI NID SONDERN NUME DI

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:DIE WÄNN MI NID SONDERN NUME DI
ich weiss, au fraue hän gschmagg.... :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:ich weiss, au fraue hän gschmagg.... :D
VERDAMMT I WÜRD JO SO GÄRN SY WIE DU!!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:VERDAMMT I WÜRD JO SO GÄRN SY WIE DU!!
defür chönntsch denn nid schutte! chasch nid alles ha! :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:defür chönntsch denn nid schutte! chasch nid alles ha! :D

stimmt, Fuessball isch wichtiger als Sex mit hässlige Fraue gäll ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]stimmt, Fuessball isch wichtiger als Sex mit hässlige Fraue gäll ]

5. liga fuessball isch wie sex mit hässliche frau. spass machts, derfsch es eifach niemerem verzelle.... :D

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:5. liga fuessball isch wie sex mit hässliche frau. spass machts, derfsch es eifach niemerem verzelle.... :D
ganz e geile Verglich :)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:ganz e geile Verglich :)
wobi du nid abstritte chasch, dass 5.liga spielsch, ich das mit de hässliche fraue defür scho... :)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:wobi du nid abstritte chasch, dass 5.liga spielsch, ich das mit de hässliche fraue defür scho... :)
abstritte ka me alles, ich kanns wenigstens ändere und uffstige (gseht jo au guet us) bi dir isch mit de Fraue hOpfe und Malz verlore ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]abstritte ka me alles, ich kanns wenigstens ändere und uffstige (gseht jo au guet us) bi dir isch mit de Fraue hOpfe und Malz verlore ]

erfolg macht attraktiv, denn bechumi viellicht au mol öbis bessers ab.... :D darfsch d'hoffnig nid uffgäh. ich merk, es goht langsam ufwärts! ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

neuer Torhüter vor den Leader?

Beitrag von Digge »

Gerüchten zufolge steht der SC Binningen 3 kurz vor der Vertragsunterzeichnung mit einem neuen Torhüter! Wie aus unbestätigten Quellen durchgesickert ist, soll es sich um einen aktuellen Europameister handeln - es darf als spekulliert werden. Morgen Samstag abend sollen die letzten Gespräche stattfinden, ein Einsatz soll bereits am Sonntag im Vorbereitungsspiel gegen den FC Aesch (10.00. Sportplatz Aesch) möglich sein.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:Gerüchten zufolge steht der SC Binningen 3 kurz vor der Vertragsunterzeichnung mit einem neuen Torhüter! Wie aus unbestätigten Quellen durchgesickert ist, soll es sich um einen aktuellen Europameister handeln - es darf als spekulliert werden. Morgen Samstag abend sollen die letzten Gespräche stattfinden, ein Einsatz soll bereits am Sonntag im Vorbereitungsspiel gegen den FC Aesch (10.00. Sportplatz Aesch) möglich sein.
JÄJÄJÄJÄ KUM KASSIERET IHR 3 GOAL VS E 5.LIGISCHT MIENDER SCHO WIDR UFRÜSCHTE...

Preview. SChwellheim 2 vs türkcügü Rotrund Schwellheim

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:JÄJÄJÄJÄ KUM KASSIERET IHR 3 GOAL VS E 5.LIGISCHT MIENDER SCHO WIDR UFRÜSCHTE...

hesch du im match gäge euch e goalie in unserem kader gseh??? und da wo mr in dr vorrundi gha hän dörf nüm bi uns spiele, sondern nur no a-juniore. het dr vorstand entschiede....

türkücü und rotgrund..... oje..... hesch scho 5 liter desinfektionsmittel bstellt???

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Digge hat geschrieben:hesch du im match gäge euch e goalie in unserem kader gseh??? und da wo mr in dr vorrundi gha hän dörf nüm bi uns spiele, sondern nur no a-juniore. het dr vorstand entschiede....

türkücü und rotgrund..... oje..... hesch scho 5 liter desinfektionsmittel bstellt???
ich tringg 5 liter bier vorhär hilft au ;)

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="RALE BALE"]ich tringg 5 liter bier vorhär hilft au ]

:eek: du hesch d'binniger-taktik klaut!!!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

RALE BALE hat geschrieben:JÄJÄJÄJÄ KUM KASSIERET IHR 3 GOAL VS E 5.LIGISCHT MIENDER SCHO WIDR UFRÜSCHTE...

Höllemöhöllemööööööö!!!!!!!!

Luegsch, dass dr d'Kopfdüechli mit de 17 Goofe nid in de Katakombe s'Gsicht yydrampe. Die hän alli Waffe undr dr Kutte!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Am Sonntag Morgen kam es in Aesch zum Duell zweier 4.Liga-Tabellenführer. Der Gastgeber traf auf den SC Binningen.
Die Binninger litten unter Bummelsonntag, Grippewelle, Todesfälle in der Familie so wie der Verpflichtung von Spielern als Juniorentrainer und Schiedsrichter und so waren nur 9 Spieler anwesend, darunter kein Torhüter.
Trotzallem entschloss man sich das Spiel trotzdem durchzuführen und zu versuchen den Aeschern möglichst viel paroli zu bieten. Digge stellte sich ins Tor und die restlichen teilten sich die Positionen in Verteidigung und Mittelfeld. Auf Stürmer würde verzichtet, wir hofften auf Konter und Zufallstore...
Nach 45 Minuten stand es 2-0 für die spielbestimmenden Aescher. Digge wurde 2-mal mit unhaltbaren Schüssen bezwungen und die Binninger Offensive konnte 3-4 Konterchancen nicht nutzen und hatte dazu noch einen Lattenkopfball zu beklagen.
Nach etwa 70 Minuten dann ein wunderschön herausgespielter Angriff und der Anschlusstreffer der Binninger. Nur 2 Minuten später gar der Ausgleich und nochmals 3-4 Minuten später sogar das 3-2 für die mit 2 Mann weniger spielenden Binninger. Leider patzerte Digge kurz vor Schluss, als er einen Schuss aus spitzen Winkel und kurzer Distanz nur noch ins eigene Tor abwehren konnte und so endete dieses Spiel mit einem gerechten 3-3.
Sensationelle läuferische und kämpferische Leistung der Binninger, Aesch stellte sich in der offensive einfach zu umständlich an und hat 90 Minuten nicht begriffen, dass der Torhüter eigentlich gar keiner wäre... ;)
Die Dritte aus Binningen ist bereit für die Rückrunde!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

GRATULATION AN DIGGE ZUR GUETE LEISCHTIG IN AESCH

MIR HÄN VS türkgücü ka (3. Liga). In de erschte Halbzyt isch alles no guet gloffe, mehr Spielateil fir Türke aber nid bsunders gfährlig gsi. Mitemene lange Ball hän sie denn doch s1 zu 0 könne schiesse, well unsere Mittelfäldspieler pennt het.

in dr 2. HZ hän mir könne usgliche. Leider hän dTürke mit 2 Sunntigsschüss innerhalb vo paar minute sSPiel entschiede und mir hän schlussändlig 1 zu 5 verlore.

Fazit, Türkgücü isch stärgger gsi, mir hän e HZ guet mitghalte und sind uf em richtige Wäg zrugg in d4.Liga und wän dert au e gueti Rolle spile

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

RALE BALE hat geschrieben:GRATULATION AN DIGGE ZUR GUETE LEISCHTIG IN AESCH

MIR HÄN VS türkgücü ka (3. Liga). In de erschte Halbzyt isch alles no guet gloffe, mehr Spielateil fir Türke aber nid bsunders gfährlig gsi. Mitemene lange Ball hän sie denn doch s1 zu 0 könne schiesse, well unsere Mittelfäldspieler pennt het.

in dr 2. HZ hän mir könne usgliche. Leider hän dTürke mit 2 Sunntigsschüss innerhalb vo paar minute sSPiel entschiede und mir hän schlussändlig 1 zu 5 verlore.

Fazit, Türkgücü isch stärgger gsi, mir hän e HZ guet mitghalte und sind uf em richtige Wäg zrugg in d4.Liga und wän dert au e gueti Rolle spile
Au dir Gratulation! 1-5 isch kei schlächti Leischtig gäge e 3. Ligischt....

Antworten