Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Der Rest...
JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Beitrag von JohnHolmes »

Sin dr parat Buebe !!!

Am Suntig gohts los, wär isch alles do inne wo au in däre Gruppe isch...

:cool:
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

simmers leider fir 1 SAISON nüm drby!

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

oder für 2 :o

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

JohnHolmes hat geschrieben:Sin dr parat Buebe !!!

Am Suntig gohts los, wär isch alles do inne wo au in däre Gruppe isch...

Weiss nid d'Gruppe-Azahl... wär isch alles dinne (Clubs)?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

chinatown hat geschrieben:oder für 2 :o
aber hallo??!!!! Meinsch mir überspringe denn grad e Liga?

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

pflicht: wiederaufstieg
kür: ohne verlustpunkte

denke die freunde sind bereit!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

4. Liga - Gruppe 6

US Bottecchia BS b
FC Gundeldingen
FC Nordstern BS
AC Milan-Club
SC Galatasaray
SC Binningen
FC Therwil
FK Vardar Basel
BCO Alemannia Basel b
FC Italia Club Oberwil

Das wäre d'Teams....

@Rale,

hoff dr gänd alles damit's in dr näggschte saison wieder gueti fights git mit Schwelleheim :D
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Bottecchia favorit.
alemanne au ä chance.

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Hässliche Start zur Meischterschaft !!

2 Topspieler vo uns bereits verletzt, und den no im letschte Momänt verlore wägeme sehr sehr froogliche Penalty......

Jä guet,

näggschte Suntig gits die näggschte 3 Pünggt zem hohle (resp die erschte...)

FK Vardar sin alles alti segg, derfür zum teil rächt clever......

Mit Ball scheen zirkuliere loh und viel Laufarbeit sin si guet zpagge !!

Johnholmes, 1975 - ....

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

dr sc binnige blibt uf dr siegesstroos und schloht nach milan-club (3-1) jetzt au galatasaray klar und hochverdient mit 4-2. wenn unseri stürmer d'chance nur halbwägs würde nütze hätt's zweimol e stängeli gäh und mir wäre tabällefüehrer!!!
d'mannschaft isch verstärkt und nüm mit dr rumpftruppe vo letschter saison z'vergliche!
ziel: unter die erschte 3!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Schwellheim Uf E Wäg Zrugg In Die 4. Liga....

Am Sunntig Händ Au Mir Serschte Spiel Gg Fc Post Basel

Ratzinger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ratzinger »

JohnHolmes hat geschrieben:und den no im letschte Momänt verlore wägeme sehr sehr froogliche Penalty......
Die Ausreden beginnen schon vor der Rückrunde! :cool: :)
Schiintschööötschin!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

gundeli scho angscht vor binnige????

nei, digg hän dir dr match gäge uns verschobe, so chönne au mir s'st.jakob-fescht gniesse, chumm denn mol übere uf e bierli, 4 sc binniger schaffe am stand 27.... :)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

JohnHolmes hat geschrieben: FK Vardar sin alles alti segg, derfür zum teil rächt clever......

Mit Ball scheen zirkuliere loh und viel Laufarbeit sin si guet zpagge !!

FK Vardar isch ehemalig GC Basel... Hän abr au widr jungi. Sin glaub Mazedonier und göhn rächt hart zur Sach. V.a. dr Inneverteidiger mit dr Halbglatze holt sich scho mol gärn e roti Karte ab.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Diggi_Eier hat geschrieben:FK Vardar isch ehemalig GC Basel... Hän abr au widr jungi. Sin glaub Mazedonier und göhn rächt hart zur Sach. V.a. dr Inneverteidiger mit dr Halbglatze holt sich scho mol gärn e roti Karte ab.
ich cha dr am mäntig sage wie si so sinn! isch das ächt s'ehemolige gc basel? denn hani jo sicher keini problem mini jungs z'motiviere! :D

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

wär au gärn widder in dr alte guete 4-liga gruppe 6. nach em uffstieg hän mir uns nonig grad mit ruhm beklägeret: 4 spiel 1 punggt, 5:11 goalverhältniss...mir gsehn uns wieder näggscht saison hahaha :eek:

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

Digge hat geschrieben:ich cha dr am mäntig sage wie si so sinn! isch das ächt s'ehemolige gc basel? denn hani jo sicher keini problem mini jungs z'motiviere! :D
jä bruch au e paar infos über vardar. mir händ si glaubs gli im satuscup danke

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

badcop hat geschrieben:wär au gärn widder in dr alte guete 4-liga gruppe 6. nach em uffstieg hän mir uns nonig grad mit ruhm beklägeret: 4 spiel 1 punggt, 5:11 goalverhältniss...mir gsehn uns wieder näggscht saison hahaha :eek:
darfsch wenigschtens wieder spiele? gäge unseri zweiti isch jo e fliegefänger dinne gsi....

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

badcop hat geschrieben:jä bruch au e paar infos über vardar. mir händ si glaubs gli im satuscup danke
schad sin dr dört nid usegheit, hän nämlig scho halb e fründschaftspiel gägenenand abgmacht für das datum....

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

Digge hat geschrieben:darfsch wenigschtens wieder spiele? gäge unseri zweiti isch jo e fliegefänger dinne gsi....
jo und hüte hämers sogar dr souveräni leader therwil uswärts mit 5:1 geschlage. e riese überraschig aber ebe, jede spiel vot bi null/null ah... :)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Gratulier dr Digge, e Kantersieg!!!!!! Welle bisch jetzt du gsi uffem Fäld? ha uff d'Nummer zwai tippt, wel das wirgligg dr ainzig Digg gsi isch!

s'zweite Gool isch sau guet usegspielt gsi und ab denne hets nur no ghaglet.
Bim Freystossgool het me wirgligg gseh, wo dr Ball muess aanegoh, denn dä Goalie het wirgligg kai Ahnig vom Muurestelle gha :D

Abr am Schluss händr euch e weeneli hänge lo, dorum die 3 Gegegool. Eure Hakan Yakin (10) het mer nid gfalle isch undr anderem mit Schuld am 3. Gool (2 Zweikämpf hindrenandr verloore)... doorum isch die luuti Kritik vom sim Mitspieler au berächtigt gsi mit "Hey, du hesch jo no Luft, also mach meh"

Summa summarum het die klar besseri Mannschaft gwunne und leidr hän zuvor au d'Sportfründe vor euch s'Spiel gege Glaihünnige vrlore mit 0:1.
Het mi bös ufgreggt, abr s'Bier tröschtet. ;)

Congrats für d'Tabällefüehrig ;)

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Schwellheim 2 uffem wäg zruck!
die erschte 3 bohne im erschte Spiel! FCPost mit 6:1 wägputzt.

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

[quote="Diggi_Eier"]Gratulier dr Digge, e Kantersieg!!!!!! Welle bisch jetzt du gsi uffem Fäld? ha uff d'Nummer zwai tippt, wel das wirgligg dr ainzig Digg gsi isch!

s'zweite Gool isch sau guet usegspielt gsi und ab denne hets nur no ghaglet.
Bim Freystossgool het me wirgligg gseh, wo dr Ball muess aanegoh, denn dä Goalie het wirgligg kai Ahnig vom Muurestelle gha :D

Abr am Schluss händr euch e weeneli hänge lo, dorum die 3 Gegegool. Eure Hakan Yakin (10) het mer nid gfalle isch undr anderem mit Schuld am 3. Gool (2 Zweikämpf hindrenandr verloore)... doorum isch die luuti Kritik vom sim Mitspieler au berächtigt gsi mit "Hey, du hesch jo no Luft, also mach meh"

Summa summarum het die klar besseri Mannschaft gwunne und leidr hän zuvor au d'Sportfründe vor euch s'Spiel gege Glaihünnige vrlore mit 0:1.
Het mi bös ufgreggt, abr s'Bier tröschtet. ]

dangge eierli!

ich bi wie gseit trainer und will mr 3 juniore gha hän ha ich uf ene ysatz verzichtet und mi gar nid erscht umzoge, bi dr schreihals an dr linie gsi! dr 2er het geburtstag gha, 2 stund pennt vor em match und schiesst s'1-0 mit dr schultere!!! unglaublich!

dr goalie het sich jo hinter dr muure versteckt bim freistoss... :)

dr gegner isch zu beginn vo dr zweite halbzyt emol zimlich usgraschtet ab emene nichtige schiri entscheid und ab dört het dr schiri angscht gha vo ihn, het me guet gseh (und het är mir teilwys nach em match au bestätigt). mir hän denn au nur no gluegt dass mr dr match über d'runde bechömme und drumm nüm z'viel gägewehr gmacht.

dr 10er isch e junior, johrgang 88, also no viel potenzial, het gueti technischi ahsätz, aber het jedesmol dr ball z'spoht gspielt...

bisch du eine vo de vgte. sportfründ???

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Digge hat geschrieben:dangge eierli!

ich bi wie gseit trainer und will mr 3 juniore gha hän ha ich uf ene ysatz verzichtet und mi gar nid erscht umzoge, bi dr schreihals an dr linie gsi! dr 2er het geburtstag gha, 2 stund pennt vor em match und schiesst s'1-0 mit dr schultere!!! unglaublich!

dr goalie het sich jo hinter dr muure versteckt bim freistoss... :)

dr gegner isch zu beginn vo dr zweite halbzyt emol zimlich usgraschtet ab emene nichtige schiri entscheid und ab dört het dr schiri angscht gha vo ihn, het me guet gseh (und het är mir teilwys nach em match au bestätigt). mir hän denn au nur no gluegt dass mr dr match über d'runde bechömme und drumm nüm z'viel gägewehr gmacht.

dr 10er isch e junior, johrgang 88, also no viel potenzial, het gueti technischi ahsätz, aber het jedesmol dr ball z'spoht gspielt...

bisch du eine vo de vgte. sportfründ???
Ehemalig.... Nachdäm me mir immene Match d'Schultere zrtrümmeret het, bin y nie meh richtig in Form ko und ha's denn syy gloh.

Hey, denn bin-y jo sogar e Zyt lang nääbe dr gstande. Du bisch jo total im MiB-Look (Alles schwarzi Klamotte) derte an dr Linie gsi. Y bi dä gsi, wo kurz näbem Glatzkopf (Thierry) gstande isch, wo jo praktisch die ganz erschti HZ bi eych ääne am sünnele gsi isch. Ha sone schwarzes Hawaii- Liebli aakah.

griessli

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Diggi_Eier hat geschrieben:Ehemalig.... Nachdäm me mir immene Match d'Schultere zrtrümmeret het, bin y nie meh richtig in Form ko und ha's denn syy gloh.

Hey, denn bin-y jo sogar e Zyt lang nääbe dr gstande. Du bisch jo total im MiB-Look (Alles schwarzi Klamotte) derte an dr Linie gsi. Y bi dä gsi, wo kurz näbem Glatzkopf (Thierry) gstande isch, wo jo praktisch die ganz erschti HZ bi eych ääne am sünnele gsi isch. Ha sone schwarzes Hawaii- Liebli aakah.

griessli
ah ok. jep, bi dr MiB gsi und scho bald hani gmerkt dassi d'Kanone deheim vergässe ha. Dä 5er wo Vardar isch jo jetzt dr dümmschti Siech gsi....

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Digge hat geschrieben:ah ok. jep, bi dr MiB gsi und scho bald hani gmerkt dassi d'Kanone deheim vergässe ha. Dä 5er wo Vardar isch jo jetzt dr dümmschti Siech gsi....
Welle isch das gsi??? Ha jo vorhär gschriebe, dass sie nid grad zimperlich sin. Vo reklamiere, bis beleidige vom Schiri, übrtriebeni Härti etcetc.

Dr alti Sagg im Sturm het übrigens mol in dr höchschte Liga bi sich im Land gspielt, dä goht jetzt uf die 50 zue :D

Hesch überhaupt gmerggt, dass sie nur z'nüünt gsi sin?

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Diggi_Eier hat geschrieben:Welle isch das gsi??? Ha jo vorhär gschriebe, dass sie nid grad zimperlich sin. Vo reklamiere, bis beleidige vom Schiri, übrtriebeni Härti etcetc.

Dr alti Sagg im Sturm het übrigens mol in dr höchschte Liga bi sich im Land gspielt, dä goht jetzt uf die 50 zue :D

Hesch überhaupt gmerggt, dass sie nur z'nüünt gsi sin?
dr grossi mit dr glatze, immer dumm umegmotzt. nach em match het är behauptet mir heig 5 offsidegoal gschosse.... lächerlich....

aber so stark isch jetzt dä au nid gsi, ok mit 50..... bi uns isch e 35jöhrige, ex-profi vo roter stern belgrad ins training cho. ha mr viel vo däm versproche. aber nix, dä chasch rauche.....

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Digge hat geschrieben:dr grossi mit dr glatze, immer dumm umegmotzt. nach em match het är behauptet mir heig 5 offsidegoal gschosse.... lächerlich....

aber so stark isch jetzt dä au nid gsi, ok mit 50..... bi uns isch e 35jöhrige, ex-profi vo roter stern belgrad ins training cho. ha mr viel vo däm versproche. aber nix, dä chasch rauche.....
Jäjä und scho widr e Ablösesumme in Mio.-Höchi verpulveret hehehe

Dä mit dr Glatze nännt me uff em Landauer au dr "Roti Baron"... Dä fliegt all zwei, drei Spiel mit Rot vom Platz.

Wär händ ihr jetz? Wird nöchschtmol wohl nid widr so lyycht wärde...

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

unser 2 het Milan Club klöpft...bLAKKA...

:D
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

Diggi_Eier hat geschrieben:Jäjä und scho widr e Ablösesumme in Mio.-Höchi verpulveret hehehe

Dä mit dr Glatze nännt me uff em Landauer au dr "Roti Baron"... Dä fliegt all zwei, drei Spiel mit Rot vom Platz.

Wär händ ihr jetz? Wird nöchschtmol wohl nid widr so lyycht wärde...
am wuchenänd spielfrei, will sowohl gundeli wie au d'hälfti vo uns am joggeli-fescht schafft. nögschte match am mittwuch, 15. septämber gäge gundeli. apropos, wo steckt eigentlich dr johnholmes???

eifach wird's sicher nid, aber mir wänn unseri tabällefüehrig nüm abgäh!!! isch sone schöns gfühl nach dr letschte saison... :)

bim andere hani nach 5 minute zum co-trainer scho gseit, "muesch luege, dä fliegt hüt no". und wenn dr schiri ihm für jedes "arschloch" vo ihm wenigschtens gälb gäh hätt, hätt's für 3 roti glängt.... :D

Antworten