Jo, ich will au mol als erschts Dangge sage, em MED, sim Papa wie au em FCB Vorstand.
Des wiitere wili doch no was loswärde, an all die Stänkerer und mit em Haki Vergliicher...
Sörry, aber ich han de Hakan au scho als Junge seh spiele, und han damals denkt, das wird nüt mit dem, und han mi eines besseren belehre loh. Han mi au gfreut über sini Leischtige im CL Johr.
Aber, ihn mit em MED vergliche find i meh als nur lächerlich. Erschtens isch er no Jung und het für sie Alter scho sehr viel zeigt, und i bi au überzügt, dass er no ne Entwicklig duremacht, wo ihn zumene ganz grosse wärde loht.
Zweitens het er mit sinere Familie es Umfeld, wo einiges zuefersichtlicher stimme lost, wo ihn anschiinend besser berohtet, und für sie beschts luegt. Was für en Kontrascht zu all dene Jungspünd, wo lieber ins Dütsche gönd go Scheiche bräche oder generell ums Verrecke ins Usland müend. Einigi vo dene Junge, wo "zfrüeh" vom FCB weg sind, bereuets hüt denk i..
Drittens aber vor allem find i er het en erschte Schritt ins Usland gmacht, und sich do aklimatisiert und wiiterentwicklet (was jo unterem CG schwär gnueg isch

), während en Haki sich vome Iritzik si Karriere het lo versaue. Und grad do find i eifach. Söchy Lüt, aber löhnd do die lahme Verglich und freued Eu, dass mir hutnöch wiiter Fortschritt amene Grosse Talent chöned beobachte, und wenn mir ihn spöter mol inere grosse Liga Schutte xehnd, erinnere mir uns denn gern an die Ziite zrugg, wo jetzt no vor uns lieged.
Alles in allem freu i mi, dass mir mit Ihm - menschlich gseh - en wiitere Super Typ (näbe em Ivan Ergic !) chöned bewundere, und abschlüssend nomol Dank an d' Gigi und de FCB Vorstand im Allgemeine.
Just my 2 cents