Rauchen aufhören?

Der Rest...
RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

AJZ hat geschrieben:nid alli lüd intressiert dr wüsseschaftlichi aspägt.
wenn me über e phyischi Sucht rede wott, muess eim dr wüsseschaftlig Aspäggt interessiere!

Sunscht behaupt ich vo jetzt a, dass dÄrde e Kugle isch, alli andere wüsseschaftlige Bewys gönn mir am Arsch vrby

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stjakobgirl »

RALE BALE hat geschrieben:wenn me über e phyischi Sucht rede wott, muess eim dr wüsseschaftlig Aspäggt interessiere!

Sunscht behaupt ich vo jetzt a, dass dÄrde e Kugle isch, alli andere wüsseschaftlige Bewys gönn mir am Arsch vrby
Genau :)

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Captain Sky hat geschrieben:Ich bin sprachlos! Da lernt man richtig etwas...
Dem ist nichts zuzufügen. :D

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

RALE BALE hat geschrieben:wenn me über e phyischi Sucht rede wott, muess eim dr wüsseschaftlig Aspäggt interessiere!

:rolleyes: ha, denn mach doch du das und wird glüglich..
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

AJZ hat geschrieben: :rolleyes: ha, denn mach doch du das und wird glüglich..
Scho uffgeh, jo i weiss unseri Argument sinds halt. ;)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

AJZ hat geschrieben: :rolleyes: ha, denn mach doch du das und wird glüglich..
ebbe nid aber die wo Facts nid als Facts akzeptiere obwohl bewiese mache das!!

seelig sind die Geistig armen!

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

RALE BALE hat geschrieben:ebbe nid aber die wo Facts nid als Facts akzeptiere obwohl bewiese mache das!!

1-0 ;)

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

RALE BALE hat geschrieben:ebbe nid aber die wo Facts nid als Facts akzeptiere obwohl bewiese mache das!!

mann hesch nonid gmergt das die kifferdiskusione sooöbis vo 1999 sin? es intressiert kä sau öb du dir di hirni zuekiffsch oder nid. höggstens no die alte lüd und d spiesser. mir wärs sogar egal öb dir das machet, wenn euri hirnzälle nid nach jedem flash wider däde uffwache. will schliesslich isches nid mi hirni. also machet doch was der wänd und gönd de nid kiffer nid uffe sagg mid eurem ewig provokande glall wo kei sau kümmeret.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

AJZ hat geschrieben:mann hesch nonid gmergt das die kifferdiskusione sooöbis vo 1999 sin? es intressiert kä sau öb du dir di hirni zuekiffsch oder nid. höggstens no die alte lüd und d spiesser. mir wärs sogar egal öb dir das machet, wenn euri hirnzälle nid nach jedem flash wider däde uffwache. will schliesslich isches nid mi hirni. also machet doch was der wänd und gönd de nid kiffer nid uffe sagg mid eurem ewig provokande glall wo kei sau kümmeret.
han jo nie gschribe ka, dass ich sKiffe wahnsinnig toll find und dass me immer bekifft sott sy, dass sich dWält verbesseret oder?

öbs Di kümmeret oder nid ischs einte, vil Sache in däm Forum kümmere mi au nid, figg wäge däm nid grad jede ah und fang denn a flenne, wenn är ume git....

mir ischs va drum gange, dass me Facts (nid sHeftli) sött ärnscht nä und nid eifach sini eigeni Vorstellig sött drüber Stelle (remember Ärde = Schibe)

Was du vom kiffe haltsch goht mir aber wirklig am Fudi vrby, dorum het sich jetzt die Diskussion fir mi au beändet

legalize it!

PS PS SORRY, DASS STHEMA VO 1999 ISCH, TUET MIR LEID, DASS I DENN NONIG DRÜBER DISKUTIERT HAN MIT DIR

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

Aso i ha jetzt zit öpe mitti Novämber ufghört, ohni öpis drüber zläse odr sunscht irgend e Ersatz drfür zha. Im Gägeteil woni letschtmol ufghört ha, hani drfür mehr gsoffe jetzt endr weniger

I ha müesse ufhöre, will irgendwenn isch d Phase cho, woni nurno ghueschtet ha und d Kondition dr Bach abe isch, das het sich dank mim ufhöre stark besseret

Öb is schaff für immer ufzhöre isch e anderi Frog, es wird sicher nit eifach. I dänk und i weiss als ehmalige Raucher, chame au nach Johre e Rückfall ha
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Joo St.Jokobgirl du geili sau.. kiff uns voll!!! HAHAHA.. lächerlich! Profiliere isch geil.. :rolleyes:

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

RALE BALE hat geschrieben:han jo nie gschribe ka, dass ich sKiffe wahnsinnig toll find und dass me immer bekifft sott sy, dass sich dWält verbesseret oder?

öbs Di kümmeret oder nid ischs einte, vil Sache in däm Forum kümmere mi au nid, figg wäge däm nid grad jede ah und fang denn a flenne, wenn är ume git....

mir ischs va drum gange, dass me Facts (nid sHeftli) sött ärnscht nä und nid eifach sini eigeni Vorstellig sött drüber Stelle (remember Ärde = Schibe)

Was du vom kiffe haltsch goht mir aber wirklig am Fudi vrby, dorum het sich jetzt die Diskussion fir mi au beändet

legalize it!

PS PS SORRY, DASS STHEMA VO 1999 ISCH, TUET MIR LEID, DASS I DENN NONIG DRÜBER DISKUTIERT HAN MIT DIR
lueg ich find s kiffe nüd schlimms. und sisch nid so dasi in mim läbe nonie e joint graucht häd, aber letschtändlich mues me eifach igseh, das mes no lang ka schön schwätze und uffmöble wieme will. es blibt einewäg wases isch. und vo 100 lüd isch 1 bereit sini meinig zändere.

ps. wollte dir nicht auf die füsse tretten.

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

Pascilicious hat geschrieben:Joo St.Jokobgirl du geili sau.. kiff uns voll!!! HAHAHA.. lächerlich! Profiliere isch geil.. :rolleyes:
Ufkläre nit ganz gliche. ;)

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

um was gohts jetzt do, uffhöre rauche, ums kiffe... hööö ??

:confused:

"Klugscheissermodusan"

Wo ein Wille ist, ist auch ein Weg

"Klugscheissermodusaus"

:p
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

AJZ hat geschrieben:lueg ich find s kiffe nüd schlimms. und sisch nid so dasi in mim läbe nonie e joint graucht häd, aber letschtändlich mues me eifach igseh, das mes no lang ka schön schwätze und uffmöble wieme will. es blibt einewäg wases isch. und vo 100 lüd isch 1 bereit sini meinig zändere.

ps. wollte dir nicht auf die füsse tretten.
muesch jo au nid dMeinig ändere

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

es gibt die körperliche sucht nach einem mittel (dope, crack, alk etc.) und es gibt die psychische sucht.

wenn du willst kannst du als allererstes die körperliche sucht besiegen. nach dem entzug so 2-3 wochen, von was auch immer, hat sich der körper daran gewöhnt.

UND JETZT KOMMT DAS HÄRSTESTE VON ALLEM: die psyche! ist schliesslich auch der ursprung der ehemaligen sucht. ob kauf- oder rauschsucht, geschwindigkeitssucht...... im hirn muss was vernebelt werden. also musst du deinem hirn beweisen, dass du das nicht brauchst, ich kann ohne leben, es schadet mir nur etc.

und erst wenn körper UND geist ohne sucht auskommen, bist du von der sucht befreit! rückfälle sind aber immer möglich. und übrigens: nur wenig süchtig gibts nicht, entweder nichts oder etwas (davon).
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

RALE BALE hat geschrieben:muesch jo au nid dMeinig ändere
das find ich jo ebbe au. dorum findi die ussem nichts kommendi kiff propaganda do inne biz bireweich. das isch genau s gliche wie mid de lüd wo religiös sin, wo immer s gfühl hän si mien anderi go bekehre. ha aber nonie e atheischt in der stadt gseh umme laufe und wild fremdi mensche vo sinere gottlosigkeit z brobiere überzüge. ich find eifach jede het e rächt uffe meinig und me söl d lüd läbe lo.

stjakobgirl
Erfahrener Benutzer

AJZ hat geschrieben: das isch genau s gliche wie mid de lüd wo religiös sin, wo immer s gfühl hän si mien anderi go bekehre. ha aber nonie e atheischt in der stadt gseh umme laufe und wild fremdi mensche vo sinere gottlosigkeit z brobiere überzüge.
Das gits im Fall het gnug Sekte in der Stadt. :eek:

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

kiffer propaganda? hallo?

irgendöbber het gfunde kiffe sig glich schlimm wie harti droge, und us dem isch den e diskussion entstande... PROPAGANDA WO?????

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

Freiheit für alle...

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

AJZ hat geschrieben:das isch genau s gliche wie mid de lüd wo religiös sin, wo immer s gfühl hän si mien anderi go bekehre. ha aber nonie e atheischt in der stadt gseh umme laufe und wild fremdi mensche vo sinere gottlosigkeit z brobiere überzüge.
Stimmt ich probier die ganz zyt irgendwelchi wildfremdi Lüt z bekehre... .... :rolleyes:
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

holed dr varela zrug !

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

stjakobgirl hat geschrieben:Das gits im Fall het gnug Sekte in der Stadt. :eek:
:rolleyes:

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Nur So... hat geschrieben:Stimmt ich probier die ganz zyt irgendwelchi wildfremdi Lüt z bekehre... .... :rolleyes:
grad du södsch versoh wieni das mein. aber hauptsach hesch au irgendöbis gseit und di lieblings smilie drhinter gsetzt...

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

AJZ hat geschrieben:grad du södsch versoh wieni das mein. aber hauptsach hesch au irgendöbis gseit und di lieblings smilie drhinter gsetzt...
smilie sucht??????? :eek:
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

AJZ hat geschrieben:grad du södsch versoh wieni das mein. aber hauptsach hesch au irgendöbis gseit und di lieblings smilie drhinter gsetzt...
RICHTIG!

Pro Varela! :D
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Sit drey Monet kei Glimmstängel me graucht und bis jetzt au keine in Sicht...y glaub y gratulier mr scho-n-emool!

Au wenn-y weiss, dass y nie me ein derf alänge. Au nid in 10 Joor...aber egaal! Y bi frei!!! :D
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Scott hat geschrieben:Sit drey Monet kei Glimmstängel me graucht und bis jetzt au keine in Sicht...y glaub y gratulier mr scho-n-emool!

Au wenn-y weiss, dass y nie me ein derf alänge. Au nid in 10 Joor...aber egaal! Y bi frei!!! :D
Und wie hesches gschaft?
ZANNI RAUS

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

bi mir is eso gsi, eifach vom einte uf e andere Tag ufghört

s Päggli no fertig qualmt und keins me kauft
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Onkel hat geschrieben:I ha müesse ufhöre, will irgendwenn isch d Phase cho, woni nurno ghueschtet ha und d Kondition dr Bach abe isch, das het sich dank mim ufhöre stark besseret
ging mir auch mal so und da wusste ich: da musst Du jetzt durch! Und siehe da, an das Husten (bzw. den Auswurf am Morgen) gewöhnt man sich genau so wie an den Umstand keine Kondition mehr zu haben.

Ich bin stolz den "aufhören zu Rauchen"- Wunsch besiegt zu haben!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Antworten