wie habt ihr es geschafft? Eure Tricks? Habt ihr es überhaupt geschafft?

Vielen Dank für nützliche Tipps

Müesstisch nur emol gse wies ussgseht in dene Firme wo dini Zigis produziere, wie die Behälter ussgsehn und was dört amigs alles dinne ummelauft, hättsch keini Probleme mit uffhöre...O-Bolle hat geschrieben:Also ich bin dran...
wie habt ihr es geschafft? Eure Tricks? Habt ihr es überhaupt geschafft?![]()
Vielen Dank für nützliche Tipps![]()
also uf mine bauschlöht stoht:O-Bolle hat geschrieben:Also ich bin dran...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
rede dir immer ein, dass du eine verdammte flasche bist, ein waschlappen ein versager etc. wenn du es nicht schaffst!O-Bolle hat geschrieben:Also ich bin dran...
So wie bim Koleg au immer gwartet bis em d Fründin dr tritt geh het und sit dem isch er suuber!blubb hat geschrieben:jo ich weiss haargenau was du meinsch!
das sött me spötischtens merke wenn me am elfi znacht bi wind und räge dusse uf dr kurier wartet und sich wie e junkie druff freut wenner denn nach 20 minute verspötig ändlig kunnt...
aber ebbe au wennis mir vornimm zum aaständig sii zu dr fründin oder so es goht eifach nit, dr kleinscht schissdrägg bringt mi uf 2000 uffe ...
es isch e verdammti scheiss droge, dass weissi sälber guet gnueg, aber s ganze drumherum zum ufhöre isch mr zviel wärt... klar bini drvo überzügt d fründin würd zue mir halte und au mit mir zämme ufhöre aber wenni sie denn die ganz zyt fertig mach und immer ummejommere dasi eins rauche muess isches au zum kotze...
ich hoff eifach dasi eines tages mol so rächt jääs drunter kumm vo däm scheiss dasi eifach ka ufhöre und kei bedürfniss mehr ha drnoch (so wie damals mitm zigi rauche, ufs mol hanni bi jedem zug fascht miesse kotze und sithär hanni kei zigi me aaglängt)
thx für di post! guet z wüsse das es au lüt git wo us dere kacke use cho sin... wohrschiinlich wirds denn bi mir erscht dr fall sii wenni mol e sohn oder e tochter ha..