AJZ hat geschrieben:mann hesch nonid gmergt das die kifferdiskusione sooöbis vo 1999 sin? es intressiert kä sau öb du dir di hirni zuekiffsch oder nid. höggstens no die alte lüd und d spiesser. mir wärs sogar egal öb dir das machet, wenn euri hirnzälle nid nach jedem flash wider däde uffwache. will schliesslich isches nid mi hirni. also machet doch was der wänd und gönd de nid kiffer nid uffe sagg mid eurem ewig provokande glall wo kei sau kümmeret.
han jo nie gschribe ka, dass ich sKiffe wahnsinnig toll find und dass me immer bekifft sott sy, dass sich dWält verbesseret oder?
öbs Di kümmeret oder nid ischs einte, vil Sache in däm Forum kümmere mi au nid, figg wäge däm nid grad jede ah und fang denn a flenne, wenn är ume git....
mir ischs va drum gange, dass me Facts (nid sHeftli) sött ärnscht nä und nid eifach sini eigeni Vorstellig sött drüber Stelle (remember Ärde = Schibe)
Was du vom kiffe haltsch goht mir aber wirklig am Fudi vrby, dorum het sich jetzt die Diskussion fir mi au beändet
legalize it!
PS PS SORRY, DASS STHEMA VO 1999 ISCH, TUET MIR LEID, DASS I DENN NONIG DRÜBER DISKUTIERT HAN MIT DIR