Aficionado hat geschrieben: 27.05.2025, 11:41
Elduderinho86 hat geschrieben: 27.05.2025, 10:49
Aficionado hat geschrieben: 27.05.2025, 10:45
Service Public! Welche Medien konsumierst du denn?
TV lueg ich zb. nur no Netflix, Sky usw etc.
Radio losi nit - YT Premium, Spoti for the win.
Zitige wärde online gläse.
Wenn mi es Thema interessiert: Google, Youtube, reddit.
Ok, dann ist ja gut. Du bestätigst ziemlich exakt meine Erfahrungen mit jüngeren Zeitgenossen. Die schauen nicht mehr fern. Bei dir auch nur noch wegen Fussball, nehme ich jetzt einmal an?
Wichtig ist, dass ihr Jungen doch ab und zu noch Zeitungen lest. Aber da gibt es halt auch grosse Unterschiede, was die Qualität betrifft.
Betr. Abstimmungen kommst du aber fast nicht ums SRF rum?
Also ich betitle mi au nüm als jüngeres Semester mit mine 39

Exakt, alles was mi am TV no interessiert isch Fuessball und au do muessi gröschteteils irgende Blue Abo löse demiti die Mätch überhaupt no luege cha.
Grad in Anbetracht uf die jüngere Generatione, wo absolut im Abo Kosmos ufwachse, isches miner Meinig noch zwingend notwändig das Serafe Gedöhns z überdänke. Angebot und Nachfrage mol konsequänter verfolge und entsprächend sich ufstelle.
Ich eracht Printmedie als maximal überflüssig, mir läbe inere Zit wo praktisch jede Mensch es Smartphone im Sack het und sich e App wo sinere bevorzugte Zitig cha installiere.
Au do, s Thema Abstimmig findi grad ganz guet. Wie willsch die jüngere Generatione motiviere sich für Abstimmige z interessiere, wenn s meischte usschliesschlich uf SRF in de Arena statt findet. Au do, umdänke, zuekunftsorientiert das ganze mol agoo und zb. die Diskussione mol uf YT streame, ich bi überzüügt, do hätts denn uf aimol ganz viel jungi wo das aktiv verfolge würde und ebefalls mitkommentiere würde.
edith: do no als amerkig, zb. dütschland het das verstande. Do hogge Lüüt vonere Partei in e Stream wo uf YT / Twitch lauft und setze sich mit zb. Staiy / Rezo (2 vo de gröschte Streamer us DE) usenand und stelle sich ihrne Froge, well die genau wüsse so erreichsch die junge. Do drmit willi nit sage das zb. e KKS mol bime Adi Toro ime TikTok Stream hogge söll, aber sich mol chli apasse an die hüttig Zit, s inträsse bi hüttige Generatione wecke und zwar uff ihrne Kanäl und nit erwarte dases genau glich wiiter cha go.
Aber leider chani dir mitteile, dass läse im grosse und ganze "Out" isch, sig das in miner Generation oder in de jüngere. Do liest praktisch niemerts me und wenni mol mitme Buech dohär chum wirdi als Paradiesvogel bewunderet.