footbâle hat geschrieben: 21.03.2023, 23:40Digge, 1. het dr footbâle "YB-Fan" weder gschriebe no dänggt, oder doch? Wo?Feanor hat geschrieben: 21.03.2023, 22:28"YB-Versteher"footbâle hat geschrieben: 21.03.2023, 22:13
Yep, sehe ich ähnlich. Auch wenn unter dem Postulat der 'Objektivität' hier ganz neue YB-Versteher auftauchen. Ich bin extrem subjektiv und sehe unsere Spiele konsequent durch die rotblaue Brille. Könnte vielleicht daran liegen, dass ich FCB Fan bin? Ich werde mal darüber nachdenken.
Viele können zwischen gesunder Härte bzw. Fussball als Kontaktsportart und Foulspiel nicht unterscheiden. Ich freue mich über jeden gewonnenen Zweikampf unserer Spieler, ärgere mich aber über jedes Foulspiel. Warum? Weil dann der Ballbesitz zum Gegner wechselt. Die Glorifizierung der nachgewiesenen Unfairness von YB (Foulspiel-Könige der Liga) in diesem Forum finde ich ohne Worte. Bei YB wird das Foulspiel nicht einfach in Kauf genommen, sondern es hat System. Und es funktioniert ja auch. Nicht ihr Fehler.
Aber, um das ganz deutlich zu machen - wir hätten dort auch verloren, wenn sie wie Engel gespielt hätten. Sie waren in diesem Spiel einfach deutlich stärker. Und das musste man voraussehen. Man gewinnt als 6. auswärts gegen den 1. nicht einfach so, wenn die halbe Mannschaft fehlt. Ich sage übrigens auch nicht, dass die Verletzungen unserer Spieler durch ihre Gegenspieler verursacht wurden. War einfach Pech.
Fazit, trotzdem: Wer als FCB Fan YB für ihre 'physische' Spielweise respektiert, der ist zwar nicht auf meiner Wellenlänge, aber OK. Wer aber negiert, dass sie gezielt dreckig spielen und sie deshalb als Vorbild sieht, der sollte m.E. eine Saisonkarte in Bern kaufen.
ach, Footbale. Wieder mol nur Schwarz-Wiss bi dir. Au nomol für dii: meinsch ich ha während em Match nid zu jedem Scheiss-Bärner zuegschraue är sig ä Hueresohn? Das isch doch absolut kindisch, was du do vo dir gibsch.
Sag mir doch genau, wär du do als heimliche YB-Fan bezeichnisch, nur will är/sie ä anderi Mainig het als du? Die meischte, wo du do wahrschinlich mainsch (Golddust, händsche, appendix, mini Wenigkeit), händ do inne doch eifach ä bitz Gegewehr zum Kunstrase/Schiri/Überhärti-Gegränne geh. Villcht hän mir jo unrächt, guet möglich. Aber macht uns das zu Bärn-Fäns? Ächt jetzt?
Umgekehrt miesstisch du jo au ä Xhaka, Burger, Adams, Stocker etc. vertüfle, die mit ihrer Härti au viel Foulspiel provoziere/provoziert hän.
Nur will mä nid grad ä Verschwörig vom SFV seht und jede Isatz vomene YB-Hueresohn als bösartigs, dräckigs Foul bezeichnet, heisst das no lang nid, dass mä YB respektiert oder als Vorbild gseht. Oder sie sogar "glorifiziert"!Meine Güte, ich ha au ä rotblaus Härz, und das lohni mi vo dir nid abspräche loh, nur will ich d Härti vo YB anders taxier als du.
2. goht's nid um "e bitz Gegewehr" Die isch do gseh, dängg y
3. Isch in dem Bydrag kei Red gseh vo wege "SFV Verschwörig".. oder doch? Wo?
4. Isch YB d'Nummere eins in Sache Fouls in dr Liga. Nit? Isch Faggt. Und do sin alli wo nid pfyffe worde sin nid drby. Au nid wenigi.
5. Gärn nonemoll.. als FCB Fan sehn'y unseri Spiel nid neutral oder wärtfrey. Worum Xhaka Burger etc. verdyfle? Goht's no? Y bi nid neutral!!! Sunscht wurd y do nid schrybe.
6. Mir sin schwächer gseh. OK. Isch vo mir au so gseit worde. Aber alli wo jetzt vo wäge 'gsundi Härti' vom Gegner schribe, F.U.C.K. Y.O.U. Wo simmer denn do?
7. Mir sin au im Göpp dr Ussesyter. Mir bruche e gueti Portion Hass in dr Bude, um das zu unsere Gunschte z'regle. Was du und die andere YB Sympathisante (sorry, nid diräggt so gmeint, nur bzgl, Spiel in Bärn) do usseloh hän, wird nid hälfe.
Jetzt dängg dr drby was de willsch. Myni Farbe sin rotblau. YB isch stargg, aber spielt ganz gezielt und bewusst dräggig. Und kunnt drmit immer wieder duure. Das goht jedem (ok, ultra-subjektive) FCB Fan uff dr Sagg. Aaaaber, bevor jetzt wieder alli Deppe d'Messer wetze, sie sin au klar die beschti Mannschaft in dr Liga. Stärgger au als dr FCB. Kei Frog.
Aber die Arschlöcher hän dr Begriff "Basu-Bonus" prägt, und es het funktioniert. Worum sötte mir do no "korräggt und objektiv" blybe? My ass. Wenn jetzt "FCB Fans" anderi als "Grännis" bezeichne, nur will e Missstand bim Name gnennt wird, denn gueti Nacht.
Lol?