ECL Gruppenphase: FC Pyunik Jerewan - FC Basel | Do. 3. November 2022, 18:45 Uhr

Diskussionen rund um den FCB.
faederli
Erfahrener Benutzer

Re: ECL Gruppenphase: FC Pyunik Jerewan - FC Basel | Do. 3. November 2022, 18:45 Uhr

Beitrag von faederli »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben: 03.11.2022, 23:05
faederli hat geschrieben: 03.11.2022, 22:24
Yazid hat geschrieben: 03.11.2022, 21:56

Wär ghört uns alles nid? Diouf, Amdouni (2 jöörigi leih), Adams, Katterbach, Males und Zeqiri. Alli mit kaufoption.

Fink, Burger, Comas, Millar, Ndoye, Pelmard, Augustin, Kade, Hitz, Lang, Lopez, um nur die z'nenne wo die letschte 15 mönet drzue cho sin, sind fix bi uns.

Wieso immer e dummi ha? Eifach non-stop muule, verdammt.

Isch jo schön das du scho jublisch wrn eine s Tricot selber ka alege, mir lengt das nit.

Sit fünf Johr versuech ich do inne zvermittle das die Strategie nit klappe.

Immer hör i es brucht Zit usw.

Obwohl ich immer unrecht ha, kuunts den trotzdem so wie vo mir befürchtet.

Ich bi nit negativ, ich zeig nur dr Spiegel.

Spannend au, das eim nach 60 Johr FCB Fan gwüssi Lüt wenn vorschribe wie meh als FCB Fan mues si.

Du vergleichst ernsthaft das jetzige Team, mit den vielen jungen Talenten und Alex als Trainer, mit den vergangenen 5 Jahren? Oh boy... Da kann man nicht viel mehr antworten.

Hä????
Wo verglich ich die Teams?
I glaub du hesch mit gschriebene Text echt Mieh.

Es goht nur um dr Meccano wo immer dr glich isch.

Aber egal de verstohsches eh nit.

faederli
Erfahrener Benutzer

Re: ECL Gruppenphase: FC Pyunik Jerewan - FC Basel | Do. 3. November 2022, 18:45 Uhr

Beitrag von faederli »

Yazid hat geschrieben: 03.11.2022, 21:56

Wär ghört uns alles nid? Diouf, Amdouni (2 jöörigi leih), Adams, Katterbach, Males und Zeqiri. Alli mit kaufoption.

Fink, Burger, Comas, Millar, Ndoye, Pelmard, Augustin, Kade, Hitz, Lang, Lopez, um nur die z'nenne wo die letschte 15 mönet drzue cho sin, sind fix bi uns.

Wieso immer e dummi ha? Eifach non-stop muule, verdammt.

Isch jo schön das du scho jublisch wrn eine s Tricot selber ka alege, mir lengt das nit.

Spannend au, das eim nach 60 Johr FCB Fan gwüssi Lüt wenn vorschribe wie meh als FCB Fan mues si.

Du vergleichst ernsthaft das jetzige Team, mit den vielen jungen Talenten und Alex als Trainer, mit den vergangenen 5 Jahren? Oh boy... Da kann man nicht viel mehr antworten.

Hä????

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

faederli hat geschrieben: 04.11.2022, 14:38

Hä????

Was genau isch gliich bliebe in de letschte 5 joor? Unter em Burgener isch jo s'konzäpt jo wohl völlig anders gsi als unter em Däge...

Ah und zur antwort, i würd dir vorschriibe, wie du als fan söllsch syy... Nei, tueni nid... I find das ewige, oft grundlose gemotze eifach miehsam. Mini meinig, also teili dr sie mit. Dini meinig isch, dass die FCB-verantwortliche alles oder zmindescht ziemlig viel falsch mache. Und das tuesch du do inne jo au die ganz zyyt allne mitteile.

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

El Pibe hat geschrieben: 04.11.2022, 14:13
Goldust hat geschrieben: 04.11.2022, 12:23 i wär sau gärn nach graz. cooli stadt, cooli lüt, guets frässe, e paar gueti spünte zum ein duuregä, stabili fanszene (für östrich) und sportlich im rahme vom mögliche. aber jänu...

Spünte ...hat was! :D
Was ist ein(e) Spürte? Chica oder? Also nicht einfach Gemüse.
Sondern nette Nummer.
Kann ich noch heute aus Bremen berichten. Blondinen bevorzugt!
Aber wirklich Hingucker und dann auch noch gesprächsbereit. Witzig. Eben leicht nordisch, kühl, aber nicht unterkühlt.
frisch wie eine Brise. Und nicht so bitter wie das Jeder. Friesisch-hiesisch. Ich meine hiesig.  :D
Wusste fast mehr von den Mädels als vom Match zu berichten.
Lag wahrscheinlich am Sonnenbrand, den ich mir bei Abstecher zum siebten Himmel (Dachterrasse des hiesigen Warenhauses im 7.Stock) beim 5.Bier um Mittag zugezogen habe. Dafür schöne Liegestühle und Super-Stimmung, relaxed, cool, und nicht wie bei einer Buvette in Basel, wo man besser nicht allein sitzt und angequatscht wird bei Dreirosen-Buvette.
Aber passt wohl eher zum Thread 'Es wird immer schlimmer in Basel..' 
Wahrscheinlich ist das urbane Leben auch in Bremen längst nicht mehr so cool wie damals.
Hatte schon Bedenken, als ich vernahm während Interpol-Aktionen zur Aushebung von Terrorzellen in Brüssel usw. dass Bremen verkommt, weil da aktive Szene mit Schläferzellen gab, dass Bremen endgültig verkommt und verwahrlost. Die Dinge haben sich so radikal geändert überall.
Lassen wir das. Destinationen? Roma! Foro italico. Rotterdam, auch da der Gedanke, dass man in eine Stadt, die ein einziger sozialer Brennpunkt ist, geht, Demos, gewalttätige Auseinandersetzungen, ämel vor Kurzem noch.
Piräus. Reedereien, geschäftig wie Heraklion, Flair, sportlich äusserst attraktiv.
Wie Peter Fischer, Präsident der Eintracht, im Briustton der Überzeugung sagen würde, es träfen Tradition auf Tradition!
Und eine Griechin würde ich nie verschmähen, nachdem sie einen so gut verköstigen. 

spünte, singular spunte (spunten)= schweizerisch mundartlich für einfache gaststätte.

fcbblog.ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbblog.ch »

Feanor hat geschrieben: 04.11.2022, 14:11
fcbblog.ch hat geschrieben: 04.11.2022, 09:44
Feanor hat geschrieben: 04.11.2022, 09:13
Also wenn selbst du es so siehst, frage ich mich schon, was dein Gekeife gegen Ndoye soll. Aber ich gebs auf mit dir. Du kannst einfach nicht zugeben, wenn du dich mal verirrt hast. Und dann völlig überrascht sein, dass man dich als Nörgerler empfindet. Dabei willst du ja nur ohne rotblaue Brille kommentieren. Jaja. Schon gut.
Gekeife? Ich fand es lediglich dumm - erstens in der Summe mit der ersten gelben und zweitens weil man sich nicht fallen lassen sollte, wenn man bereits Gelb hat. Dass sind gewissermassen Fussball Basics die man schon bei den E-Junioren lernt. Hätte er den Penalty gesucht ohne gelb vorbestraft zu sein, wäre es zwar immer noch unsportlich, aber nicht wirklich dumm. So aber, hat es sich in seine Leistung und mentale Präsenz an diesem Tag eingereiht.

Nach Regelbiuch, kann nunmal jede versuchte Täiuschung des Schiris mit Gelb bestraft werden unabhängig ob da ein minimaler Kontakt war oder nicht: "attempts to deceive the referee" ist da der relevante Wortlaut.

Und meine persönliche Meinung ist: Schwalben, Halbschwalben, leichtes fallen lassen beim kleinsten Kontakt und Penaltys schinden, haben im Fussball absolut gar nichts verloren. Bleib so lange du kannst auf den Beinen müsste die Devise sein.

Wenn wir so unberechtigte Schwalbenpenalties kassieren wie gegen die Hurensöhne aus SG, rege ich mich dann noch mehr auf, keine Angst - aber nur weil einer rotblau trägt, finde ich nicht plötzlich Schwalben und gesuchte Penalties geil.

Und jeder der hier "klarer Fehlentscheid brüllt" hätte sich aber sowas von gottslausig aufgeregt, wenn wir mit der gleichen Aktion auf der Gegenseite einen Penalty kassiert hätten - was eben viel zu oft passiert, weil solche "Es-gab-noch-einen-minimalen-Kontakt-irgendwo-Schwalben" viel zu selten bestraft werden und es die Spieler deshalb immer und immer wieder probieren.

Kann man als Nörgeln empfinden, ich sehe es eher als Einstehen für ehrlichen Fussball - auch beim eigenen Team.
Gekeife:
jä, Gekeife. Ca. 9 Biträg lohsch di übere Ndoye us. Binere Aktion, wo höchst sälte mit Gälb bestroft wird oder sogar ä Penalty gubt - wie du sälbst zuegisch - findi das scho bitz übertriebe.
Zudäm: Als faire, univorgnommene Kritiker mit viel Fuessballsachverstand, däs halt bitz kritischer und sowieso richtiger gseht (so zumindest gisch du di gärn) als mir rotblaui Brille tragende Ahnigslose, wo no nie tschuttet hän, dörft mä zumindest erwarte, dass dä au anerkennsch, dass dr Ndoye in dr 1. HZ nid soo schlächt gspielt het, bi 1-2 gföhrliche Aktione syy Fuess im Spiel gha het und ä Assist gmacht het!

Gekeife 2:
4 oder 5 Biiträg  gege dr Millar. Natürlich geschtr wieder mitere saudumme Aktion. Aber trotzdäm isch es völlig logisch gsi, dass dr AF ihn ufs Fäld bringt, dos bim Park-the-Bus ebä söttigi schnälli Spieler brucht. Do wär dr Amdouni ufm Blatt die schlächteri Wahl gsi.

Denn hesch no öppe 3 positivi Biträg gha. Für mi isch das unterem Strich zu negativ, überhaupt nid objektiv kritisch. Und bi dr Gälb-Rote schlicht au falsch.

Denn versuechsch dini negative Üsserige no mit allgemeine schlächte Entwicklige im Fuessball z verteidige. WTF. Natürlich rege mir uns alli über dr Weicheier-Fuessball uf. Über d Versüech z bschisse. Aber die Gälb-Roti als richtig Gegekorrektur z darstelle, isch ä schlächte Witz.

Afang Match gseit de Ndoye isch mental nid parat -> er holt sich gäl-rot ab.
Gseit de Kade muess e Maschine si wenn er do döff debütiere -> er schiesst e grandioses Gool.
Bi Iwächslig gseit de Millar isch völlig usser Form - er löst sGegegool us.

Du nennsch es Gekeife, andri eifach prophetischs Fuessball Knowhow.

Denn no Lüt gantwortet wo e andri Meinig nid könne akzeptiere und lieber im rotblaue Ballerinakleidli wän go Zuckerwatte ässe und dorum mi persönlich ahgriffe hän, wili die Gäli füre Dan ok find.

Glaub mr Bueb ich ka mi au über de Sieg vom FCB freue, aber ohne in völliger Naivität wägeme Sieg in fucking Yerewan grad wieder die rosarotblaui Heiterkeitsbrille ufzsetze. Millar und Ndoye sin sit Wuche usser Form gsi - so Leistige sinn denn schlicht dFolg drvo. Kann man wissen, zumindest weme bitzli Fuessballsachverstand het ;)

Uf dini FIfa 22 mässigi Taktikanalyse "Park the Bus brucht schnälli Spieler" Millar Speed > Amdouni SPeed oder so, muess me glaub nid witer igo. Wär usser Form isch ghört uf dBank, egal wie sini Skills ufem Blatt sin.

BaslerBasilisk
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaslerBasilisk »

fcbblog.ch hat geschrieben: 04.11.2022, 15:22 ...

...lieber im rotblaue Ballerinakleidli ... go Zuckerwatte ässe ...
Aight, mein Prophet :eek:

#Erfolg isch nit alles im Läbe
#bi Sunneshiin und Räge

fcbblog.ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbblog.ch »

Aficionado hat geschrieben: 04.11.2022, 11:59
fcbblog.ch hat geschrieben:
Feanor hat geschrieben: 04.11.2022, 09:13
Also wenn selbst du es so siehst, frage ich mich schon, was dein Gekeife gegen Ndoye soll. Aber ich gebs auf mit dir. Du kannst einfach nicht zugeben, wenn du dich mal verirrt hast. Und dann völlig überrascht sein, dass man dich als Nörgerler empfindet. Dabei willst du ja nur ohne rotblaue Brille kommentieren. Jaja. Schon gut.
Gekeife? Ich fand es lediglich dumm - erstens in der Summe mit der ersten gelben und zweitens weil man sich nicht fallen lassen sollte, wenn man bereits Gelb hat. Dass sind gewissermassen Fussball Basics die man schon bei den E-Junioren lernt. Hätte er den Penalty gesucht ohne gelb vorbestraft zu sein, wäre es zwar immer noch unsportlich, aber nicht wirklich dumm. So aber, hat es sich in seine Leistung und mentale Präsenz an diesem Tag eingereiht.

Nach Regelbiuch, kann nunmal jede versuchte Täiuschung des Schiris mit Gelb bestraft werden unabhängig ob da ein minimaler Kontakt war oder nicht: "attempts to deceive the referee" ist da der relevante Wortlaut.

Und meine persönliche Meinung ist: Schwalben, Halbschwalben, leichtes fallen lassen beim kleinsten Kontakt und Penaltys schinden, haben im Fussball absolut gar nichts verloren. Bleib so lange du kannst auf den Beinen müsste die Devise sein.

Wenn wir so unberechtigte Schwalbenpenalties kassieren wie gegen die Hurensöhne aus SG, rege ich mich dann noch mehr auf, keine Angst - aber nur weil einer rotblau trägt, finde ich nicht plötzlich Schwalben und gesuchte Penalties geil.

Und jeder der hier "klarer Fehlentscheid brüllt" hätte sich aber sowas von gottslausig aufgeregt, wenn wir mit der gleichen Aktion auf der Gegenseite einen Penalty kassiert hätten - was eben viel zu oft passiert, weil solche "Es-gab-noch-einen-minimalen-Kontakt-irgendwo-Schwalben" viel zu selten bestraft werden und es die Spieler deshalb immer und immer wieder probieren.

Kann man als Nörgeln empfinden, ich sehe es eher als Einstehen für ehrlichen Fussball - auch beim eigenen Team.

In gefühlt 99 von 100 Mal pfeift der Schiri keine Schwalbe. Wenn er aber kein Foul.pfeift, müsste er ja logischerweise eine Schwalbe pfeifen. Machen aber die Allerwenigsten. Es lohnt sich also in den meisten Fällen für den Schwalbenspieler.
Was ja auch schwach ist: Wenn ein ehrlicher Spieler sich nicht fallen lässt, pfeift der Schiri nie, obwohl ein Foul vorliegt. Die Spieler werden also indirekt gezwungen, sich fallen zu lassen. Ich rege mich schon gar nicht mehr daran auf, sonst müsste ich mir eine andere Sportart aus gesundheitlichen Gründen suchen oder auf Damenfussball wechseln

Da hast du natürlich völlig recht und das ist gewissermassen die Kehrseite der Medaille - darum werfe ich Dan auch nicht vor, dass er sich hingelegt hat (das machen alle, und es nervt mich), sondern dass er es macht, obwohl er schon Gelb vorbestraft war (mit einer komplett unnötigen ersten gelben Karte). Da muss er einfach schlauer werden - das wird ihm hoffentlich gelingen, aber nicht wenn man ihm das Gefühl gibt er habe alles richtig gemacht in der Situation.

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

fcbblog.ch hat geschrieben: 04.11.2022, 15:22

Gekeife:
jä, Gekeife. Ca. 9 Biträg lohsch di übere Ndoye us. Binere Aktion, wo höchst sälte mit Gälb bestroft wird oder sogar ä Penalty gubt - wie du sälbst zuegisch - findi das scho bitz übertriebe.
Zudäm: Als faire, univorgnommene Kritiker mit viel Fuessballsachverstand, däs halt bitz kritischer und sowieso richtiger gseht (so zumindest gisch du di gärn) als mir rotblaui Brille tragende Ahnigslose, wo no nie tschuttet hän, dörft mä zumindest erwarte, dass dä au anerkennsch, dass dr Ndoye in dr 1. HZ nid soo schlächt gspielt het, bi 1-2 gföhrliche Aktione syy Fuess im Spiel gha het und ä Assist gmacht het!

Gekeife 2:
4 oder 5 Biiträg  gege dr Millar. Natürlich geschtr wieder mitere saudumme Aktion. Aber trotzdäm isch es völlig logisch gsi, dass dr AF ihn ufs Fäld bringt, dos bim Park-the-Bus ebä söttigi schnälli Spieler brucht. Do wär dr Amdouni ufm Blatt die schlächteri Wahl gsi.

Denn hesch no öppe 3 positivi Biträg gha. Für mi isch das unterem Strich zu negativ, überhaupt nid objektiv kritisch. Und bi dr Gälb-Rote schlicht au falsch.

Denn versuechsch dini negative Üsserige no mit allgemeine schlächte Entwicklige im Fuessball z verteidige. WTF. Natürlich rege mir uns alli über dr Weicheier-Fuessball uf. Über d Versüech z bschisse. Aber die Gälb-Roti als richtig Gegekorrektur z darstelle, isch ä schlächte Witz.

Wär usser Form isch ghört uf dBank, egal wie sini Skills ufem Blatt sin.

Genau, denn auf der Bank findet man am besten zur Form zurück... Das wird ganz bestimmt jeder Fussballsachverständige bestätigen können.

fcbblog.ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbblog.ch »

Quo hat geschrieben: 04.11.2022, 15:42
Gekeife:

Gekeife 2:

Genau, denn auf der Bank findet man am besten zur Form zurück... Das wird ganz bestimmt jeder Fussballsachverständige bestätigen können.

Mir hän e breite Kader, was meinsch was die andre Spieler drvo halte, wenn ihne ständig e Millar usser Form und völlig verkrampft ohni Spielintelligänz, wo denn no sGegegool uslöst, vorzoge wird. Für irgend öbis gits jo Trainings, Testspiel und Teilisätz, wo weniger ufem Spiel stoht. 

Feanor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Feanor »

Gekeife:

Gekeife 2:

Afang Match gseit de Ndoye isch mental nid parat -> er holt sich gäl-rot ab.
Gseit de Kade muess e Maschine si wenn er do döff debütiere -> er schiesst e grandioses Gool.
Bi Iwächslig gseit de Millar isch völlig usser Form - er löst sGegegool us.

Denn no Lüt gantwortet wo e andri Meinig nid könne akzeptiere und lieber im rotblaue Ballerinakleidli wän go Zuckerwatte ässe und dorum mi persönlich ahgriffe hän, wili die Gäli füre Dan ok find.

Glaub mr Bueb ich ka mi au über de Sieg vom FCB freue, aber ohne in völliger Naivität wägeme Sieg in fucking Yerewan grad wieder die rosarotblaui Heiterkeitsbrille ufzsetze. Millar und Ndoye sin sit Wuche usser Form gsi - so Leistige sinn denn schlicht dFolg drvo. Kann man wissen, zumindest weme bitzli Fuessballsachverstand het ;)

Uf dini FIfa 22 mässigi Taktikanalyse "Park the Bus brucht schnälli Spieler" Millar Speed > Amdouni SPeed oder so, muess me glaub nid witer igo. Wär usser Form isch ghört uf dBank, egal wie sini Skills ufem Blatt sin.

So so, du Prophet du.

Nach wie vor nid drzue könne stoh, dass dr Ndoye, total usser Form, 1 vo 2 Goal vorbereitet het. Isch natürlich füre Fuessballkenner, tschuldigung, Prophet! nid nötig. Dr Ndoye sött jo diner Meinig noch gar nid ufem Platz gstande syy. Het aber ä Scorerpunkt gmacht, schono blöd gäll. Hesch du villicht trotz Hiiwiis vo mi noni gmerkt. Sunscht miesstisch jo irgendwie uf das Bezug neh und di drmit konfrontiere, dass es villicht (aber numme villicht) Gründ git, warum mä di nid als "niechterne, sachliche, völlig nid naive und total objektive Fuessballsachverständige" (frei zitiert nach de Ergüss vom Prophet) wohrnimmt, sondern als Dauermotzer. Aber ich naive "Bueb" kha mi natürlich völlig irre, will ich jo mis Wüsse nur usm Fifa 22 zieh.

Und du kasch di mit Fifa-22 luschtig mache, aber jede, wo bitz öpis vo Fuessball verstoht, wird dir s gliche sage: äs isch Park the bus gsi. Und bi dere Taktik wettsch ufem Flügel schnälli Lüt ha. Das isch dr Millar zwifelslos. Dass mä denn sone Ball nicht so verstolpere sell, isch gläb allne klar.

Us irgendeim Grund bringt dr AF dr Millar immer wieder. Entweder will dr Frei...
  • absolut kei anderi Option het
  • absolut kei Ahnig het und lieber em Fuessballprophet vo Bloggistan um Rot set froge
  • im Training seht, dass es dr Millar eigentlich kha, abr momentan nid im Match ufs Fäld bringt

Erlücht uns doch bitte und sag, welles vo dene 3 am wahrschinlichste isch.

Sorry, du bisch äfach bitz pinlich und kasch nid drzue stoh, wenn dä Blödsinn uselohsch. Letscht mol bi dine haltlose und falsche Behauptige zu de Uswächslige vo Hitz und Xhaka. Eifach nur pinlich, nei sorry: strunzdumm. Und denn kasch nid mol drzue stoh.

Genau so jetzt bi  dr Gälb-Rote. Das isch ä Fählentscheid. Und du weisch es ganz genau. Drum argumentiersch du jo absolut nur no uf dr Meta-Ebene (Entwicklig vom Fuessball, mä söll s Fliege nid belohne blablabla) und nid uf de Tatsache. Tatsach isch - und du hesch es sälber zuegeh!!! - dass das in sicher 99 vo 100 Fäll nid mit Gälb gahndet wird. Und dä eini Fall wär denn ä Fählentscheid. Und das sehn alli Medie so, sogar dr Anti-FCB-Blick. Niene isch d Red vomene "harte Entscheid". Niene. Nume du gsehsch es so. Nume du. Aber du bisch halt au dr Prophet.

fcbblog.ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbblog.ch »

Jo also das lange Ding zitier i nüm...

1. Isch e schampar schwierigs pässli gsi ufe de völlig frei Kade, momol dä git meh also nur in Hochform eso als Fuessballprofi.

2. Hani gar nix gege de Dan. Er isch Afang Saison in paar Spiel sogar ein vo de beste gsi us minere Sicht. Aber sini Entschisigsfindig isch momentan überhaupt nid guet wie au gestern bi beidne gäle und in vielne andere Szene. Skills und Wille heter, aber gestern nid mental parat gsi.

3. Du wirfsch me also vor dassi scho im vornherein gschmeckt ha, dass de Millar in dere Situation de falschi isch und das gschribe ha. Nur de Spielverlauf het mr durchus rächt gäh. Mehr muess me glaub nid druff igoh obs e gueti Idee gsi isch de Millar izwächsle - uss irgendeme Grund ischer au nid gstartet ;).

4. Kein vo dine drei Pünkt isch defür verantwortlich, dass de Alex Millar/Ndoye soviel spiele lost. De Alex bringt Millar und Ndoye immer will si die vermeintlich einzige beide "ächte" Flügelspieler sin (Im Sinn vo si beackere hauptsächlich dUssebahn) wo isatzbereit gsi sin. Aber me könnt evtl. uf ächti Flügel verzichte (grad mitem Lang und Calafiori im Kader) wenn beidi über sone lange Zitruum usser Form sin. Gege Zalgiris hämmer durchs kopflose Arenne vo Millar und Ndoye uf die massierti Abwehr de Gruppesieg vergäh.

5. Ich ha gseit in 8 vo 10 Fäll gits kei gäli. 20% sin e zhochs Risiko in ere Situation wos Spiel praktisch tot isch. De Ndoye (wo wohrschins eifach no bitz jetlagged gsi isch) und de Alex, wonen scho vorhär hät söte uswächsle und schütze wärde druss lerne - kei froog.

Im übrige freui mi saumässig über dä Pflichtsieg wo uns witeri europäischi Spiel beschert und unterhalt mi gärn im Forum au kritisch mit de Lüt. Aber irgendwelchi User vo dr Sitte amachewo nix zum Thema bitreit findi eher miehsam. Im übrige empfiehl i dir nid immer alles bierärnst gseh, vor allem was ich do schrieb ;) das weissi sälbst als Fuessballprophet vom letschte Spiel ;)

Ich mein du glaubsch jo au nid tatsächlich dass es in 99 vo 100 so Situatione kei gäli git, dass nennt me übertribe und isch au durchus ok ime Forum findi.

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

fcbblog.ch hat geschrieben: 04.11.2022, 15:51
Quo hat geschrieben: 04.11.2022, 15:42

Mir hän e breite Kader, was meinsch was die andre Spieler drvo halte, wenn ihne ständig e Millar usser Form und völlig verkrampft ohni Spielintelligänz, wo denn no sGegegool uslöst, vorzoge wird. Für irgend öbis gits jo Trainings, Testspiel und Teilisätz, wo weniger ufem Spiel stoht. 
In unserem Staff wird sich natürlich niemand überlegen, wie man Spielern ihre Nichtnomination bzw. die Bevorzugung eines etwas aus der Form geratenen Spielers erklärt, da in unserem Staff ja alle keine Ahnung von "Fussballpsychologie" haben (Man sieht auch in jedem Spiel, wie unbeliebt AF bei der Mannschaft ist...). Diese Weisheit hast ausschliesslich du mit Löffeln gefressen.

mangoose
Neuer Benutzer

Beitrag von mangoose »

I have the match programme from UEFA Europa Conference League match Pyunik - Basel 3/11/2022 and several tickets for collectors. Is anyone interested? Can send from Yerevan.

elftal
Benutzer

Beitrag von elftal »

Wie funktioniert das eigentlich mit völlig ausser Form geratenen Forumsschreibern? Sollten sich diese nicht selbst auf die Ersatzbank setzen?

Antworten