fcbblog.ch hat geschrieben: 04.11.2022, 15:22
Feanor hat geschrieben: 04.11.2022, 14:11
fcbblog.ch hat geschrieben: 04.11.2022, 09:44
Gekeife? Ich fand es lediglich dumm - erstens in der Summe mit der ersten gelben und zweitens weil man sich nicht fallen lassen sollte, wenn man bereits Gelb hat. Dass sind gewissermassen Fussball Basics die man schon bei den E-Junioren lernt. Hätte er den Penalty gesucht ohne gelb vorbestraft zu sein, wäre es zwar immer noch unsportlich, aber nicht wirklich dumm. So aber, hat es sich in seine Leistung und mentale Präsenz an diesem Tag eingereiht.
Nach Regelbiuch, kann nunmal jede versuchte Täiuschung des Schiris mit Gelb bestraft werden unabhängig ob da ein minimaler Kontakt war oder nicht: "attempts to deceive the referee" ist da der relevante Wortlaut.
Und meine persönliche Meinung ist: Schwalben, Halbschwalben, leichtes fallen lassen beim kleinsten Kontakt und Penaltys schinden, haben im Fussball absolut gar nichts verloren. Bleib so lange du kannst auf den Beinen müsste die Devise sein.
Wenn wir so unberechtigte Schwalbenpenalties kassieren wie gegen die Hurensöhne aus SG, rege ich mich dann noch mehr auf, keine Angst - aber nur weil einer rotblau trägt, finde ich nicht plötzlich Schwalben und gesuchte Penalties geil.
Und jeder der hier "klarer Fehlentscheid brüllt" hätte sich aber sowas von gottslausig aufgeregt, wenn wir mit der gleichen Aktion auf der Gegenseite einen Penalty kassiert hätten - was eben viel zu oft passiert, weil solche "Es-gab-noch-einen-minimalen-Kontakt-irgendwo-Schwalben" viel zu selten bestraft werden und es die Spieler deshalb immer und immer wieder probieren.
Kann man als Nörgeln empfinden, ich sehe es eher als Einstehen für ehrlichen Fussball - auch beim eigenen Team.
Gekeife:
jä, Gekeife. Ca. 9 Biträg lohsch di übere Ndoye us. Binere Aktion, wo höchst sälte mit Gälb bestroft wird oder sogar ä Penalty gubt - wie du sälbst zuegisch - findi das scho bitz übertriebe.
Zudäm: Als faire, univorgnommene Kritiker mit viel Fuessballsachverstand, däs halt bitz kritischer und sowieso richtiger gseht (so zumindest gisch du di gärn) als mir rotblaui Brille tragende Ahnigslose, wo no nie tschuttet hän, dörft mä zumindest erwarte, dass dä au anerkennsch, dass dr Ndoye in dr 1. HZ nid soo schlächt gspielt het, bi 1-2 gföhrliche Aktione syy Fuess im Spiel gha het und ä Assist gmacht het!
Gekeife 2:
4 oder 5 Biiträg gege dr Millar. Natürlich geschtr wieder mitere saudumme Aktion. Aber trotzdäm isch es völlig logisch gsi, dass dr AF ihn ufs Fäld bringt, dos bim Park-the-Bus ebä söttigi schnälli Spieler brucht. Do wär dr Amdouni ufm Blatt die schlächteri Wahl gsi.
Denn hesch no öppe 3 positivi Biträg gha. Für mi isch das unterem Strich zu negativ, überhaupt nid objektiv kritisch. Und bi dr Gälb-Rote schlicht au falsch.
Denn versuechsch dini negative Üsserige no mit allgemeine schlächte Entwicklige im Fuessball z verteidige. WTF. Natürlich rege mir uns alli über dr Weicheier-Fuessball uf. Über d Versüech z bschisse. Aber die Gälb-Roti als richtig Gegekorrektur z darstelle, isch ä schlächte Witz.
Afang Match gseit de Ndoye isch mental nid parat -> er holt sich gäl-rot ab.
Gseit de Kade muess e Maschine si wenn er do döff debütiere -> er schiesst e grandioses Gool.
Bi Iwächslig gseit de Millar isch völlig usser Form - er löst sGegegool us.
Du nennsch es Gekeife, andri eifach prophetischs Fuessball Knowhow.
Denn no Lüt gantwortet wo e andri Meinig nid könne akzeptiere und lieber im rotblaue Ballerinakleidli wän go Zuckerwatte ässe und dorum mi persönlich ahgriffe hän, wili die Gäli füre Dan ok find.
Glaub mr Bueb ich ka mi au über de Sieg vom FCB freue, aber ohne in völliger Naivität wägeme Sieg in fucking Yerewan grad wieder die rosarotblaui Heiterkeitsbrille ufzsetze. Millar und Ndoye sin sit Wuche usser Form gsi - so Leistige sinn denn schlicht dFolg drvo. Kann man wissen, zumindest weme bitzli Fuessballsachverstand het
Uf dini FIfa 22 mässigi Taktikanalyse "Park the Bus brucht schnälli Spieler" Millar Speed > Amdouni SPeed oder so, muess me glaub nid witer igo. Wär usser Form isch ghört uf dBank, egal wie sini Skills ufem Blatt sin.
So so, du Prophet du.
Nach wie vor nid drzue könne stoh, dass dr Ndoye, total usser Form, 1 vo 2 Goal vorbereitet het. Isch natürlich füre Fuessballkenner, tschuldigung, Prophet! nid nötig. Dr Ndoye sött jo diner Meinig noch gar nid ufem Platz gstande syy. Het aber ä Scorerpunkt gmacht, schono blöd gäll. Hesch du villicht trotz Hiiwiis vo mi noni gmerkt. Sunscht miesstisch jo irgendwie uf das Bezug neh und di drmit konfrontiere, dass es villicht (aber numme villicht) Gründ git, warum mä di nid als "niechterne, sachliche, völlig nid naive und total objektive Fuessballsachverständige" (frei zitiert nach de Ergüss vom Prophet) wohrnimmt, sondern als Dauermotzer. Aber ich naive "Bueb" kha mi natürlich völlig irre, will ich jo mis Wüsse nur usm Fifa 22 zieh.
Und du kasch di mit Fifa-22 luschtig mache, aber jede, wo bitz öpis vo Fuessball verstoht, wird dir s gliche sage: äs isch Park the bus gsi. Und bi dere Taktik wettsch ufem Flügel schnälli Lüt ha. Das isch dr Millar zwifelslos. Dass mä denn sone Ball nicht so verstolpere sell, isch gläb allne klar.
Us irgendeim Grund bringt dr AF dr Millar immer wieder. Entweder will dr Frei...
- absolut kei anderi Option het
- absolut kei Ahnig het und lieber em Fuessballprophet vo Bloggistan um Rot set froge
- im Training seht, dass es dr Millar eigentlich kha, abr momentan nid im Match ufs Fäld bringt
Erlücht uns doch bitte und sag, welles vo dene 3 am wahrschinlichste isch.
Sorry, du bisch äfach bitz pinlich und kasch nid drzue stoh, wenn dä Blödsinn uselohsch. Letscht mol bi dine haltlose und falsche Behauptige zu de Uswächslige vo Hitz und Xhaka. Eifach nur pinlich, nei sorry: strunzdumm. Und denn kasch nid mol drzue stoh.
Genau so jetzt bi dr Gälb-Rote. Das isch ä Fählentscheid. Und du weisch es ganz genau. Drum argumentiersch du jo absolut nur no uf dr Meta-Ebene (Entwicklig vom Fuessball, mä söll s Fliege nid belohne blablabla) und nid uf de Tatsache. Tatsach isch - und du hesch es sälber zuegeh!!! - dass das in sicher 99 vo 100 Fäll nid mit Gälb gahndet wird. Und dä eini Fall wär denn ä Fählentscheid. Und das sehn alli Medie so, sogar dr Anti-FCB-Blick. Niene isch d Red vomene "harte Entscheid". Niene. Nume du gsehsch es so. Nume du. Aber du bisch halt au dr Prophet.