EffCeeBee hat geschrieben: 21.02.2022, 20:44
Mein persönlicher Höhepunkt: Er wirft Walker vor, diese habe vor seinem Engagement bei Sion in der Immobilienbranche gearbeitet und sei deswegen wohl irgendwie weniger qualifiziert.
Jo, dä hani au ganz geil gfunde (näbscht em übliche gepoltere und em Abracal).
Aber denn no go sage, dass erfahreni spieler wie dr Stocker gegene yb ufs fäld ghöre und drmit offesichtlich wiiter gegene däge schiesse... Jä isch denn dr Dave für d'ufstellig verantwortlich gsi? Lächerlich.
Denn verwächslet er no alles... Vo wäge züri heig e super mentalität, heige in Sion ums verrecke nid welle verliere... Do hän mir ändi 2021 au paar spiel gha, wo mr's ganz am schluss no gschafft het, uszgliiche. Es isch nüt guet und mr bringt eifach ei thema nach em andere, wo mr grad findet das isch jetz scheisse.
Denn no das märli, dass es bi uns nur söldner het, wo uf ihri karriere luege und's dorum kei team wie dr Z isch. Wo läbt dä eigentlich? Meint dä ärnschthaft, dass d'stricher nid au egoistischi profis wie alli andere hütztags au sin? Aber im ändeffäkt bestätigt är jo drmit nur, dass dr trainerwächsel richtig isch... Fürs forme vonere mannschaft isch nämlig genau dä trainer zueständig. Ganz geil au no d'ussaag, dass sich dr ersatzspieler nid freut, wenn dr konkurränt an sinere stell uf em platz stoht. Aha, in bärn und züri freue sich dämfall d'spieler, wo's wägem konkurränt nid ufs matchblatt schaffe? Wow!
Und dr ander schnuurt wieder vom grosse kader, wo mr schiins hän... Cha mr nid ärnscht neh.