sehr schöni aktion vo dr kurve
Ich has kurz nach Abpfiff em Domingo gseit: so hart es tönt, dr Dave (so wien ich mich an ihn vo friener erinnere tue) hätti sich genau das eso gwünscht. Und mitmne Sieg vom FC Basel. Er isch halt eifach zfrüeh vo dere Welt gange. Viel, viel Kraft de aaghörige und danke au em Verein für d‘Schweigeminute und die Erwähnig vor dr Mediekonferenz.Sarault hat geschrieben:Gopf gosch an Match und stirbschdo isch Fuessball scho näbesächlich
Admiral von Schneider hat geschrieben: Liverpool zu supporten ist nämlich momentan ähnlich masochistisch, wie YB zu unterstützen.
footbâle hat geschrieben: Auch wenn das kaum jemand nachvollziehen kann: Unsere Nulltoleranz Gesellschaft 'züchtet' grosse Grenzüberschreitungen, indem sie kleine Grenzüberschreitungen kriminalisiert. Davon bin ich vollendet überzeugt.
Ein Schüpfchen an der Schulter und daraufhin zu offensichtlich zu Boden gekommen - so eine Energievervielfältigung wirkt halt unglaubhaft.shady hat geschrieben:Nebenbei wurde ja noch fussballgespielt.
Isch das jetzt e Penalty gsi am Schluss oder nid? und warum isch die Szene bim VAR kei Thema gsi?
E ganz Stadion isch d Meinig und me bringts nid fertig die Szene in dr Zämmefassig z zeige?!
Wenn de mit dim Läbenswandel eso witter machsch, triffsch en friecher als uns allne lieb sich.Goldust hat geschrieben:i bi absolut fassigslos. gester hämmer no gschribe, wäge dvds. i has hüt nid an match gschafft, und är meint "jänu, am 3.11 denn". dave, i hoff, im himmel gits bier. und sunscht bringi dr mit. muesch halt eifach ni biz warte. goht no e momänt.. de fählsch jetzt scho irrsinnig. ciao.