Urs Fischer Trainer
- Misterargus
- Erfahrener Benutzer
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Urs Furz Chuchi-Schurz!
Nachdem man sich mit Sousa ziemlich verzockt hat (weil man ev. die Hausaufgaben nicht gemacht hat und sich von viel technischem Blahblah hat blenden lassen), wählt man hier eine sehr sichere und auch etwas zahnlose Lösung. Hätte der FCB Leitung etwas mehr Mut gewünscht.
Aber egal, mal sehen, was da kommt. Der Fischer ist schon ganz OK, ich hoffe, er ist der Aufgabe gewachsen. Viel Erfolg und viel Spass beim Einkaufen in der Freien Strasse!
Nachdem man sich mit Sousa ziemlich verzockt hat (weil man ev. die Hausaufgaben nicht gemacht hat und sich von viel technischem Blahblah hat blenden lassen), wählt man hier eine sehr sichere und auch etwas zahnlose Lösung. Hätte der FCB Leitung etwas mehr Mut gewünscht.
Aber egal, mal sehen, was da kommt. Der Fischer ist schon ganz OK, ich hoffe, er ist der Aufgabe gewachsen. Viel Erfolg und viel Spass beim Einkaufen in der Freien Strasse!
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
doch sicher isch das sprichwort immer no wichtig, aber ebe dr gross isch sit jeher nie allzulang bi eim club gsi, also isch sini verbundeheit au per se klainer gsi. dr u.f het aber irgendöppis um die 500 spiel bim fcz gmacht - also het dr gross sicher nie so e verbundeheit zu gcz gha. Und ich schrib jo, dass im '99 sin mr in ere andere stufe gsi wo mr nonig trainer vom niveau vom paulo beko hätte, also mien mr jetzt sicher nit eine wie dr u.f go hole.Kurtinator hat geschrieben:Aha, das isch also nid mit em Gross sinere Vrpflichtig vrglichbar? Wenn de jetzt Pünggt uffzellt hättisch, wo`s um Trainerleistige giengi, könnt ich das jo no nochvollzieh aber bi Grundsatzdiskussione um Härkunft, Leumund etc., isches denn plötzligg dr falschi Trainer? "Wüsse wohär me kunnt" heisst jo e gängigs Sprichwort in dr Kurve aber bi Erfolg isch das nümme relevant, wie du em Bispil Gross beschribsch?
Findsch nid e chli e schizophreni Ystellig?![]()
Kämpfe Basel
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
niemerts redet vo usländische trainer. aber e maa mit format, kei provinzler. das isch au dr unterschiid zum gross. dr gross het format gha. dr fischer isch e wahl fürs mindere volk us dr region... (genauso elitär wie ich das gseit ha, muess dr fcb ufträtte. well säge kame im wald...).Nobby Stiles hat geschrieben:Muess es immer e usländische Trainer si ? Ich find die Wahl spannend. Viel wichtiger als dr Trainer isch wie d Mannschaft nägschti Saison usseh wird. Und wär si Co-Trainer isch, isch nit unbedütend. Ich ha Kai Bländer me wölle bim FCB seh.
Herrje wie sich hier einige aufführen. Wie viele Spieler hatten wir schon von den zürcher Clubs? Sogar einen erfolgreichen Trainer! Ich bin jedenfalls gespannt und werde Fischer genau wie den bisherigen Trainern eine faire Chance geben und binn sehr gespannt, was er uns zeigen wird.
Herzlich willkommen Urs Fischer
Herzlich willkommen Urs Fischer
shabba hat geschrieben:bin einmal gespannt wer den der neue trainer werden soll..wenn man(n) dem forum glauben soll wird es wohl eine mischung aus jesus u. alexander dem grossen werden..
No_IP hat geschrieben:Vielleicht werden wir vom System der Dosen überrascht sein, aber viel mehr werden die überrascht von uns sein, da wir nämlich kein System haben.
Käppelijoch hat geschrieben:Ich seh mich diese Saison betrunkener im Stadion als auch schon.
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Jänu, mi Portemonnaie wird's freue. Wenigstens nur 1-2 europäischi Heimspiel die Saison. Ych ka's nid verstoh und bi grad chli schockiert.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Man muss von einem ex-FCZler nicht begeistert sein, aber Fischer muss man doch fast sympathisch finden..?Chartking hat geschrieben:Ganz schlimm welches Niveau hier drin von ein paar möchte-gerne Hard Core Basler bedient wird. Man muss UF weder mögen noch sympathisch finden aber wenn man ihn gleich von Beginn weg verteufelt spricht man damit auch unserem Vorstand jegliches Fussball-Verständnis ab.

- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer