Do wird scho syt Täg praktisch nur no über d'Kleiderornig am e Fuessballmatch diskutiert, drbi stoht doch in dr BaZ vo geschter eidütig, wo s'Problem gsi isch... ha's online leider nid gfunde, aber irgend so e Presse-Fuzzi (... usnahmswyys mol nid dr Cortesi...) vo dr StaPo Züri het sinngemäss gmeint: Wenn 120 Basler mit em Auto uf Züri fahre, das denn uf em drfür vorgsehene Parkplatz abstelle und uf em glyche Wäg zum Stadion laufe, stellt das en "unbewilligte Demonstrationszug" dar...

Ha denn geschter e Mail an d'StaPo gschiggt und gfrogt, wenn ych am Weekend mit 30 Kollege z'Züri in Usgang kumm (was ych natürlich nie würd mache), ob ych denn miess Angst ha, dass ych au plötzlich ikesslet wird oder ab wieviel Persone dr "Tatbestand" vom unbewilligte Demonstrationszug erfüllt isch. Leider no kei Antwort kriegt...

Ansuschte bin ych eigentlich au dr Meinig gsi, dass mir im e freye Land läbe und das au für d'Kleiderwahl gilt. Aber ych unterschätz do wohl dr Trend, dass d'Wält immer oberflächlicher wird...
D'Edit meint no, wahrschynlich sind die eifach sauer gsi, dass die Basler nid, wie vo ihne erwartet mit em Extrazug cho sind und sich z'Altstette brav und widerstandslos uusepflügge loh hän...