Hald doch eifach mol d frässi wenn kei ahnig hesch. Bim FCB isch d unterstützig besser gsi wos nit gloffe isch? Au die hän divärsi spiel gha vor 4'000 lüt im eigene stadion. (Isch im verhältnis ebbe so wie wenn dr ehc die saison vor 600 lüt gspielt hät). Isch also alles nit so rosig gsi.Curva Sud hat geschrieben:Aber zum Beispiel beim FCB war die unterstützung auch in schlechteren Zeiten da, vielleicht sogar besser als Heute (kann ich zwar nicht beurteilen)! Hmm... und stimmt nicht ganz, zum Beispiel im Wallis hat es an 1/2 Liga spielen noch 3000 Fans. Und ist doch etwa logisch dass der SEHV und die meisten Clubbosse Basel in der NLA wollen, da Basel wirtschaftlich viel besser da steht als zum Beispiel ein Rappi, Ambri oder Langnau! Und wenn man vor 50 jahren oder weiss ich wann in der NLA war, kann man nicht von Tradiotion sprechen, sonst hätte etliche Clubs mehr Tradition als ihr... Wie kann sich Basel vorallem so super Ausländer leisten? Die waren ja massgeblich am Aufstieg beteilligt...
Klar muess sich bim EHC zerscht widder öppis ufbaue. Dänk aber die Saison het zeigt dass öpis möglich isch. Scho ellei dr ateil vo stimmigmachende fans in der kurve isch bedütend gstiige im verglich zur letschte saison im a! Au das d lüt uf de sitzplätz jeh mol dr arsch vom stuehl bechöme wär letschjoor undänkbar gsi. Do isch was am due.
Und nomol gseit, mir sin sportlich ufgstiege!!! Was chöne mir drfür das losann trotz "mehr" tradition eifach zschlächt isch???
P.S. Pix vo dr akunft hani nur paar ufem natel. Chasi aber nit ufe pc gheie