jää, ganz toll! dört unde isch ein primitiver als dr ander!Taratonga hat geschrieben:na ja, ich persönlich hoffe natürlich schon, dass die geilste Fangemeinde der Schweiz der NLA erhalten bleibt!

jää, ganz toll! dört unde isch ein primitiver als dr ander!Taratonga hat geschrieben:na ja, ich persönlich hoffe natürlich schon, dass die geilste Fangemeinde der Schweiz der NLA erhalten bleibt!
jedoch nie und nimmer so extrem! vo überall wirsch ahgfiggt wos nur goht! die einte spucke [hueson!], die andere mache ein dumm ah.. dodrmit hesch mit de ehc-fans nie problem! (zumindescht nid mim spucke [hueson!])Taratonga hat geschrieben:was zum Glück in Basel nicht der Fall ist![]()
ich würd morn zunere Ticketcorner-Filiale oder zur Arena in Vorverkauf...hardliner hat geschrieben:Gits für dr Match vo morn (Mändig) jetzt no Tickets? Gits no an dr Obekasse? Isch so e Match eher uusverkauft?
Bi no praktisch nie ane Hockey-Match und würd mer s'Spiel vo morn gärn inezieh... Chönnt jo s'Spiel vom Johr si... ämmel Stimmigsmässig...
wechselst du nun plötzlich zur konkurrenz?panda hat geschrieben:rüschtüsch, ich rächne jedefalls mit ere usverchaufte halle
E verklemmti TüreSürmel hat geschrieben:zu geil isch es gsi am samstig:
--guet bsoffe
--pyro uf dr Raststett
--geili stimmig (60 minute) inkl 15 min nach em abpfiff
--SIEG!
so muss es sein!!!!![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
geile Fangemeinde, sucht euch einen geilen Verein - eurer ists schon lange nicht mehr!shalako hat geschrieben:Ausverkauft? Nicht Ausverkauft?
Was für eine Frage bei einem entscheidenden Spiel zum Aufstieg in die NLA. Ist ein wenig peinlich für Euch, findet ihr nicht?![]()
Schön, dass es in Basel auch Modefans gibt! ]Allez Lausanne - LHC TU NE MARCHERAS SEUL[/B]
Ha dr e mail gschriebe, wenns no hättsch...Gascht hat geschrieben:Ich habe noch ein Stehplatz-Ticket für heute Abend (Preis Fr. 24.-) übrig. Interessenten bitte per E-mail melden.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Bisch chli e dotteli??? Isch bi lausanne usverkauft gsi? Glaub mir hän hüt mehr lüt wie ihr dehei kha hän. Und isch das neu das e sonne "tolli" fangmeinschaft wie lausanne s will sie sich gegesitig umhaut? Het Ämmel bim letschte heimspiel vo lausanne eimol guet klöpft im eigene sektor. Naja, wenn ihr das unter dr beschte fangmeinschaft verstöht weiss ich nit.shalako hat geschrieben:Ausverkauft? Nicht Ausverkauft?
Was für eine Frage bei einem entscheidenden Spiel zum Aufstieg in die NLA. Ist ein wenig peinlich für Euch, findet ihr nicht?![]()
Schön, dass es in Basel auch Modefans gibt! ]Allez Lausanne - LHC TU NE MARCHERAS SEUL[/B]
keine tix > du gucken tv !melä hat geschrieben:chum so ebe vom ticketcorner, alles restlos usverkauft, stand 10.40. Darum dringende Ufruef: Falls irgendöper 2 ticket het für hüt obe woner vorig het oder billet het obwohl er sich eigentlig gar nid würklig für dr ehc interessiert, bitte pn. Bi sit Mönet an praktisch jedem Match gsi, au uswärts, würd mi ächt mega aschisse, wenni de match hüt obe würd verpasse nur well plötzlig jede will drbi si...
Im Gästesektor hats noch viele freie Plätze - ich denke dass etliche Basler sich nun dort drin Tickets besorgen werden...Goofy hat geschrieben:Am 10ni uff dr Gschäftstell, no öbe 100 Stehplätz und ein Sitzplatzsektor, evtl. wird dr Lausannesektor uffgmacht und abgsperrt für Basler, ständig wurde no Telefifon iineko...
Quälle isch dr Guybrush...
Liesisch dr Text nomol, denn weisch wie scheisse die Ussag isch. Also entweder ghörsch du au zu dene sogenannte "Modefans" oder bisch sunst kli komisch druff. TV isch jo wohl nie e Alternative zume Live-Match, vor allem nid wenns ume Match vom Johr goht!!schnauz hat geschrieben:keine tix > du gucken tv !
.