DU machsch mir muetYazid hat geschrieben:Sharky: Die erschte paar Wuche sin extrem schwer...
Ab Monet 2-3 wird's e chli eifacher.
Wiiter so!

DU machsch mir muetYazid hat geschrieben:Sharky: Die erschte paar Wuche sin extrem schwer...
Ab Monet 2-3 wird's e chli eifacher.
Wiiter so!
JO NIT! danach bist du ja immer noch nikotinsüchtigced hat geschrieben:Und falls Nikotin fehlt, gitz jo Pflaster!
Glaub mirs, mittem Buech gots viel, viel besser als mit Willekraft. Das seit er jo im Buech au, dass mes mit Willekraft ebbe nit so guet cha, do die richtigi Ystellig und sWüsse was die verschiedene Sympton genau sind, fehlt.kreuzritter hat geschrieben:paprlapapp! me brucht weder e buech no pläschterli...
was me brucht isch e wille!
by syt bald 2 wuche rauchfrei!!!
und das scho mit 2!! heimspiel..uiuiui...
also...me muess nur an sich glaube
![]()
hehe scheens zitatSharky hat geschrieben:Glaub mirs, mittem Buech gots viel, viel besser als mit Willekraft. Das seit er jo im Buech au, dass mes mit Willekraft ebbe nit so guet cha, do die richtigi Ystellig und sWüsse was die verschiedene Sympton genau sind, fehlt.
Also ohni Buech hätt ichs bis jetzt nit durekhalte...
Mir rede denn in 2-3 Monet nomol drüber...Sofern ich dr hütigi Obe überstand....
Mi lieblings-Zitat ussem Buech:
das leere Gefühl und die Meinung Hunger zu haben ist eigentlich das schlimmste die ersten paar Tage. Bestes Gegenmittel: man soll dieses Gefühl als Bandwurm anschauen, welcher man langsam killt, er sich aber noch über Tage windet und dich mit allen Mitteln dazu bringen will, ihn zu füttern (mit Nikotin). Wenn man ihn nicht füttert stirbt er langsam und das Gefühl verschwindet...
Genau dieses Hunger/Leere Gefühl isch bi mir sletschtmol sVerhängnis gseh woni mit Willenskraft ufköhrt ha und noch 4 Dääg wieder agfange ha, well ichs nümm uskahlte ha. Aber jetzt weiss ich dank em Buech jo wie ich mi denn muess verhalte...
Kiffe und Rauche chasch also gar nit vergliche...Kiffe hani noch 17 Johr ohni Problem ufköhrt, aber rauche noch 25 Johr isch e Kampf...kreuzritter hat geschrieben:hehe scheens zitat![]()
aber für my isch das alles e gäldmacherei! y mein wenn du willsch uffhöre kiffe oder härters, gosch nit in dalia und frogsch nachem "Nichtkiffer dank Lavendel" oder so..
de hörsch aifach uff...und das mitm yyserne wille!
so hani au 2 joohr lang kei ainzigs jointli me graucht
(leider hani denn doch mol e zeegli gno...und scho ischs passiert:rolleyes
aber wenn me würgligg will uffheere rauche (vorallem im kopf) isch sone buech villicht guet als unterstützig, aber nit zwingend nötig!
für alli wo wyrgligg wänd uffheere:
AUF JETZT, dir schaffe das!!
cheers
![]()
Ich habe früher in Australien immer nur Horizon geraucht und zwar gleich die 50er Packung...kostete ca. 16-17 Aussie Dollar..also ca. 13-14 Franken...man muss halt nicht eine eingeführte Marke rauchenLiveForever hat geschrieben: ein päckli 12.- kostet!
Wille isch wirklich s wichtigschte. Rauch jetzt sit 3/4 Johr nüm und ha meistens au kei Lust drzue. Am schlimmschte isches wennde muesch warte (trämmli und so). Ha imene Monet Zivilschutz und weiss jetzt scho, dass das e mega schwirigi Zit wird nit z rauche.kreuzritter hat geschrieben:paprlapapp! me brucht weder e buech no pläschterli...
was me brucht isch e wille!
by syt bald 2 wuche rauchfrei!!!
und das scho mit 2!! heimspiel..uiuiui...
also...me muess nur an sich glaube
![]()
Hoffe wirst nicht einer dieser extrem nervigen EX-Raucher die sich schlimmer als jeder Nichtraucher benehmenSharky hat geschrieben:Jetzt ists genau eine Woche her...![]()
War aber definitiv sehr nervenaufreibend, durchgehalten ?Sharky hat geschrieben:Aber heute ist der 1. Match-Tag und erst noch so ein wichtiger...hoffe nur, dass er nicht so nervenaufreibend sein wird...und zum Glück gibts kein Alk.
Smoking Helps Protect Against Lung CancerPascilicious hat geschrieben:Rauchen ist gesund! Alles andere sind Verschwörungstheorien!![]()
schon klar, geh mal nicht davon aus, dass das ernst gemeint war. habs halt nur vorher gerade gelesen und fans witzig mit deinem neuen post. aber viel glück mit dem aufhören....Pascilicious hat geschrieben:War natürlich sarkastisch gemeint..![]()
Duurehebe !!! In fümf Wuche ha ich s' 2-Joores-Jubiläum ohni Rauche. Isch wirklig ganz guet gange. D' Frau hett mit Freude feschtgstellt, dass ich nid emol gspunne ha. Ich bi relativ gly sowytt gsi, dass ich mi ohni Problem ha chönne ohni Lust uff e Zigarette in Raucherkreise bewege. Au an de Mätsch gits null Problem. Dr Stutz, wo ich für d' Zigis nümme bruch, ha ich regelmässig in e Kässli g'heyt. Es sind scho 5 Mille zämmePascilicious hat geschrieben:Alter fred - ewig aktuelles Thema:
- Einige Jahre später - wie siehts aus? Aufgehört? Versucht? Keine Chance?
Seit einer Woche rauchfrei - soweit gehts gut.
also hesch friener e ganzes päckli gha am tag ?Brummler-1952 hat geschrieben:Duurehebe !!! In fümf Wuche ha ich s' 2-Joores-Jubiläum ohni Rauche. Isch wirklig ganz guet gange. D' Frau hett mit Freude feschtgstellt, dass ich nid emol gspunne ha. Ich bi relativ gly sowytt gsi, dass ich mi ohni Problem ha chönne ohni Lust uff e Zigarette in Raucherkreise bewege. Au an de Mätsch gits null Problem. Dr Stutz, wo ich für d' Zigis nümme bruch, ha ich regelmässig in e Kässli g'heyt. Es sind scho 5 Mille zämme
E andere aagnähme Näbeeffäkt: Dr Allohol schmeggt no besser und me verdreit meh![]()
sorry, nach einer woche hast du noch nicht viel erreichtPascilicious hat geschrieben:Hab ja nichtmal einen Tag früher geschafft, weil ich es nicht wollte. Jetzt wollte ich es einfach mal ausprobieren, was passiert wenn... und siehe da - es gefällt mir zu sehr die positiven Veränderungen zu sehen. Obs für immer ist, keine Ahnung. Will auch nicht besserwisserisch und bevormundend daherkommen - wer rauchen will - soll rauchen. Ich kenns. Aber ehrlich, Rauchen hat wirklich null Vorteil. Nix nada.. es beruhigt auch nicht - ist echt nur Kopfsache.
Sonst - alles besser - riechen/schmecken, ficken, essen/saufen, mehr Kohle, kein Zwang, besser Atmung, kein gestank... nur Vorteile echt.
ja das ist ja schon klar - aber jeder muss ja mal anfangen ... und schon nach einer Woche so viele Fortschritte an mir selber zu merken - motiviert definitiv und ist sogleich auch erschreckend zu sehen, wie sich Zigaretten auf den Körper und Psyche auswirken können.Patzer hat geschrieben:sorry, nach einer woche hast du noch nicht viel erreichtaber viel glück beim weitermachen
![]()