Hunger 93/94 und NLA 1995
-
- Erfahrener Benutzer
Hunger 93/94 und NLA 1995
"An manchen Tagen Träume ich schwer/ Ist alles 'ne Ewigkeit schon her/ Oho, ist Jahre schon her/ Ich glaub es fast schon selber nicht mehr" (Ina Deter)
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
walker schiesst auf flanke von cecca (nach zuspiel admir) gegen einen gewissen zuberbühler ein kopf-ball-tor auf der gellert-seite im alten joggeli ...plutokennedy hat geschrieben:PICT0013.JPG (85,6 KB, 174x aufgerufen)
eine woche später am 08.04.1995 spiel gegen fcl auf der allmend
- comandante
- Neuer Benutzer
interview
s beschte isch jo dr walker gsi nach em match im färnsehinterview:
- wie hänn sie das goal erläbt?
- ich bi in sechzehner innegloffe und ha bim penaltypunkt ghofft, dass dr ball zu mir chunnt ..... und denn chunnt dr ball tatsächlich zu mir
super gsi, dä match!
- wie hänn sie das goal erläbt?
- ich bi in sechzehner innegloffe und ha bim penaltypunkt ghofft, dass dr ball zu mir chunnt ..... und denn chunnt dr ball tatsächlich zu mir

super gsi, dä match!
hasta la victoria siempre
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
oje oje
bi dört mit minere Schwö am match gsi und öpe in dr 89min hämer gfunde, chum mir göhn use, spassiert eh nüt me und woni dusse gsi bi hani durch Schrei und Für dörfe erfahre was i vrpasst ha
bi dört mit minere Schwö am match gsi und öpe in dr 89min hämer gfunde, chum mir göhn use, spassiert eh nüt me und woni dusse gsi bi hani durch Schrei und Für dörfe erfahre was i vrpasst ha

Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
Merke: Der Ball ist rund und das Spiel dauert 90 Minuten (oder manchmal 94 ...Onkel hat geschrieben:oje oje
bi dört mit minere Schwö am match gsi und öpe in dr 89min hämer gfunde, chum mir göhn use, spassiert eh nüt me und woni dusse gsi bi hani durch Schrei und Für dörfe erfahre was i vrpasst ha![]()

(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
- seth
- Erfahrener Benutzer
eins vo de geilschte gools im joggeli ever
AAAAAAAAACCCCCCHHHHHHHHHHHHHH*seufz*
jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli
pro neui alti muusig bim yylaufe

AAAAAAAAACCCCCCHHHHHHHHHHHHHH*seufz*
jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli

pro neui alti muusig bim yylaufe

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
do grieg y au grad fiechti auge..... haa das bildig no vor mir, "jump" dröönt blächig uss de lutsprächer und im wind waie die rotblaue fahne bim yylauf vo dr mannschaft...seth hat geschrieben: jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli![]()
pro neui alti muusig bim yylaufe![]()

F.R.B. - Freie Republik Basel
Ich bikumm denn immer sone unbedändigs Bedürfnis e Faggle wo aazündet wird und uffeghebt wird z imitiere....seth hat geschrieben:jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli![]()
pro neui alti muusig bim yylaufe![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
öhm es duet mer sooooo oberschrecklich leid, aber ich bi e männlichs wäse. mi nickname wiist uff mini drogeproblem hiMayor hat geschrieben:Tscheggsch nidd? Isch dänk e Aaspielig gsi ob Du das bisch und ob me nidd no me gseh ka (s Gsicht mein ych...)

- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Das glaube ich in der Erinnerung nicht (und ist eher heute so).Urlauber hat geschrieben:das geile an diesem 1:0 sieg über gc war auch, dass zu dieser zeit so ca. aber 85 minute immer schon extrem viele zuschauer das spiel verlassen haben!
und den hänsen alli fett biko... muaaaaaaaahhhhh
Das war damals das erste Mal seit Tobak, dass der FCB (mit einer mittelmässigen Mannschaft) plötzlich nur noch ein paar Punkte hinter der Spitze war. GC war in diesem Match klar besser, der FCB hat mit fast der einzigen Chance gewonnen. Das Märchen war dann aber auch beendet, die nächsten Spiele gingen verloren.
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
Das war so, ich weiss sogar noch wo ich gestanden bin an diesem Spiel. Als die Zuschauer langsam giengen sagt ich zu meinem Kumpel, die haben alle pech, die verpassen noch das Siegestor..... und so ist es dann auch gekommen..........Urlauber hat geschrieben:das geile an diesem 1:0 sieg über gc war auch, dass zu dieser zeit so ca. aber 85 minute immer schon extrem viele zuschauer das spiel verlassen haben!
und den hänsen alli fett biko... muaaaaaaaahhhhh