Hunger 93/94 und NLA 1995

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Hunger 93/94 und NLA 1995

Beitrag von plutokennedy »

"An manchen Tagen Träume ich schwer/ Ist alles 'ne Ewigkeit schon her/ Oho, ist Jahre schon her/ Ich glaub es fast schon selber nicht mehr" (Ina Deter)

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Altes Joggeli

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Unvergesslich....

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

hehe vom obige Match hani Gester grad s Programmheft in der Hand gha... e Cecca Flanke wo acho isch! :cool:

Hobbes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hobbes »

Mis emotionalschte Gool ever. *schwelg*

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

plutokennedy hat geschrieben:Bild PICT0013.JPG (85,6 KB, 174x aufgerufen)
walker schiesst auf flanke von cecca (nach zuspiel admir) gegen einen gewissen zuberbühler ein kopf-ball-tor auf der gellert-seite im alten joggeli ...

eine woche später am 08.04.1995 spiel gegen fcl auf der allmend

comandante
Neuer Benutzer

interview

Beitrag von comandante »

s beschte isch jo dr walker gsi nach em match im färnsehinterview:

- wie hänn sie das goal erläbt?

- ich bi in sechzehner innegloffe und ha bim penaltypunkt ghofft, dass dr ball zu mir chunnt ..... und denn chunnt dr ball tatsächlich zu mir :D

super gsi, dä match!
hasta la victoria siempre

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

heeeeeeeeerrlich :) "maaaaaaaaami, ich gse nütt *flenn* *schmoll* "

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Wie im Schreyyhals gschriibe isch: Sin geili Zyte gsi, die alte Zyte. wärde aber so niemeh si, isch aber au guet so!è
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

oje oje

bi dört mit minere Schwö am match gsi und öpe in dr 89min hämer gfunde, chum mir göhn use, spassiert eh nüt me und woni dusse gsi bi hani durch Schrei und Für dörfe erfahre was i vrpasst ha :(
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

Onkel hat geschrieben:oje oje

bi dört mit minere Schwö am match gsi und öpe in dr 89min hämer gfunde, chum mir göhn use, spassiert eh nüt me und woni dusse gsi bi hani durch Schrei und Für dörfe erfahre was i vrpasst ha :(
Merke: Der Ball ist rund und das Spiel dauert 90 Minuten (oder manchmal 94 ... :eek: ) .... ;)
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

eins vo de geilschte gools im joggeli ever :cool:

AAAAAAAAACCCCCCHHHHHHHHHHHHHH*seufz*

jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli :)

pro neui alti muusig bim yylaufe :cool:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

JohnHolmes hat geschrieben:Wie im Schreyyhals gschriibe isch: Sin geili Zyte gsi, die alte Zyte. wärde aber so niemeh si, isch aber au guet so!è
Geile Bricht im Schreyhals! Und irgendwie so wohr was är schrybt!

@fineline: Wär isch das in Dim Avatar? d Gigi? :D

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

seth hat geschrieben: jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli :)
do grieg y au grad fiechti auge..... haa das bildig no vor mir, "jump" dröönt blächig uss de lutsprächer und im wind waie die rotblaue fahne bim yylauf vo dr mannschaft... :cool: ;)
F.R.B. - Freie Republik Basel

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

seth hat geschrieben:jedesmol wenn y "jump" hör krieg y hienerhutt und bi im gaischt wider im alte joggeli :)

Ich bikumm denn immer sone unbedändigs Bedürfnis e Faggle wo aazündet wird und uffeghebt wird z imitiere....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Didi's Glück

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Das plakat vom 1-0 gege GC hani au no noime, s'Joggelimagazin au.

Isch vo däne Spil im alte Joggeli woorschinligg s'geilschte gsi für mi
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Alles ist organisch, alles ist zyklisch

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

Mayor hat geschrieben:@fineline: Wär isch das in Dim Avatar? d Gigi? :D
hesch du öppis gege mi sexy avatar? :D schöner cha me jo es fcb-liibli chuum darstelle :D :D

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

fineline hat geschrieben:hesch du öppis gege mi sexy avatar? schöner cha me jo es fcb-liibli chuum darstelle
Tscheggsch nidd? Isch dänk e Aaspielig gsi ob Du das bisch und ob me nidd no me gseh ka (s Gsicht mein ych...) :o :rolleyes: :D

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

Mayor hat geschrieben:Tscheggsch nidd? Isch dänk e Aaspielig gsi ob Du das bisch und ob me nidd no me gseh ka (s Gsicht mein ych...)
öhm es duet mer sooooo oberschrecklich leid, aber ich bi e männlichs wäse. mi nickname wiist uff mini drogeproblem hi :D nei seich... und s'bildli hani gfunde. kenn die person au nid :)

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

fineline hat geschrieben:öhm es duet mer sooooo oberschrecklich leid, aber ich bi e männlichs wäse. mi nickname wiist uff mini drogeproblem hi nei seich... und s'bildli hani gfunde. kenn die person au nid :)
Pfui! Und denne sich no mit somene Bild schmücke :mad: :D

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

das geile an diesem 1:0 sieg über gc war auch, dass zu dieser zeit so ca. aber 85 minute immer schon extrem viele zuschauer das spiel verlassen haben!

und den hänsen alli fett biko... muaaaaaaaahhhhh

elftal
Benutzer

Beitrag von elftal »

Die Erinnerung an dieses Spiel hat mir keine Ruhe gelassen, ich musste einfach im Archiv stöbern. Dabei habe ich unter anderem folgende Fotos gefunden:

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

boah, flanke vum cecca vode rechte site... zu hart.. d ziit lauft, und lauft, und lauft..
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Baslerbueb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baslerbueb »

plutokennedy hat geschrieben:"An manchen Tagen Träume ich schwer/ Ist alles 'ne Ewigkeit schon her/ Oho, ist Jahre schon her/ Ich glaub es fast schon selber nicht mehr" (Ina Deter)
Da war ich auch im stadion hatte ca 3cm hünerhaut...... :D
So geil gsi...................

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Urlauber hat geschrieben:das geile an diesem 1:0 sieg über gc war auch, dass zu dieser zeit so ca. aber 85 minute immer schon extrem viele zuschauer das spiel verlassen haben!

Das glaube ich in der Erinnerung nicht (und ist eher heute so).
Das war damals das erste Mal seit Tobak, dass der FCB (mit einer mittelmässigen Mannschaft) plötzlich nur noch ein paar Punkte hinter der Spitze war. GC war in diesem Match klar besser, der FCB hat mit fast der einzigen Chance gewonnen. Das Märchen war dann aber auch beendet, die nächsten Spiele gingen verloren.

Baslerbueb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baslerbueb »

Urlauber hat geschrieben:das geile an diesem 1:0 sieg über gc war auch, dass zu dieser zeit so ca. aber 85 minute immer schon extrem viele zuschauer das spiel verlassen haben!

Das war so, ich weiss sogar noch wo ich gestanden bin an diesem Spiel. Als die Zuschauer langsam giengen sagt ich zu meinem Kumpel, die haben alle pech, die verpassen noch das Siegestor..... und so ist es dann auch gekommen.......... :D

Antworten