sorry, alles e bitz 02/03 laschtig. i ha leider tromsö und d umfroog offezmache vrgässe, ha jetzt aber kei luscht mehr alles nomol neu z kreiere.
geilster match der letzten 5 jahre
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
geilster match der letzten 5 jahre
bi mir celtic drheim, dr yzuug in d cl isch halt scho schpeziell gsi.
sorry, alles e bitz 02/03 laschtig. i ha leider tromsö und d umfroog offezmache vrgässe, ha jetzt aber kei luscht mehr alles nomol neu z kreiere.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
-
1majstorovic1
- Erfahrener Benutzer
[quote="the kaiser."]bi mir celtic drheim, dr yzuug in d cl isch halt scho schpeziell gsi.
sorry, alles e bitz 02/03 laschtig. i ha leider tromsö und d umfroog offezmache vrgässe, ha jetzt aber kei luscht mehr alles nomol neu z kreiire. ]
Liverpool isch für mi mit Abstand dr geilschdi Matsch gsi. Nit nur in Sache Basel sondern ich glaub woni überhaupt je gsee ha. D'Elimination vo Liverpool an dem Obe ischs Sahnehübli gsi.
Klar Celtig isch au Zucker gsi
sorry, alles e bitz 02/03 laschtig. i ha leider tromsö und d umfroog offezmache vrgässe, ha jetzt aber kei luscht mehr alles nomol neu z kreiire. ]
Liverpool isch für mi mit Abstand dr geilschdi Matsch gsi. Nit nur in Sache Basel sondern ich glaub woni überhaupt je gsee ha. D'Elimination vo Liverpool an dem Obe ischs Sahnehübli gsi.
Klar Celtig isch au Zucker gsi
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
isch das jetzt lang gange, bis ich dä siig ha könne iordneunit_bs hat geschrieben:cup-halbfinale in bern...war auch ein absolut geiler sieg![]()
hätte mr lieber in dr meischterschaft z bärn gwunne und wäre drfür uss em cup gheit
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco
falco
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
waren alles geile matches. was mir auch noch in erinnerung blieb, war das cup halbfinale gegen yb im joggeli (glaube im 01/02) als die berner im penalty schiessen rausflogen, nachdem sie, während der regulären- und der nachspielzeit, ein ums andere mal alleine auf zubi losrannten und kläglich scheiterten. vom nervenkitzel her, erste sahne !
Sportler sterben gesünder
-
Schooffseggel
- Erfahrener Benutzer
bis zer zwaienyynzigschte dr match gege zi!rü - aber ebe numme bis zer zwaienyynzigschte
au ganz wyt voorne bi mir stoot dr usswäärtsmatch im neufäld, wo pletzlig dä sintfluetaartigi rääge koo isch und dr fcb e 1:2 ruggstand no in e 3:2 siig het kenne draie
aber liverpool im joggeli wird wool so zimmlig unerraicht blyybe!
au ganz wyt voorne bi mir stoot dr usswäärtsmatch im neufäld, wo pletzlig dä sintfluetaartigi rääge koo isch und dr fcb e 1:2 ruggstand no in e 3:2 siig het kenne draie
aber liverpool im joggeli wird wool so zimmlig unerraicht blyybe!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so
(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Johnny Holiday
- Erfahrener Benutzer
YB cup (elfer krimi, herzinfarkt stimmig... das bruchts eifach)
natürli dr meister uffem neufeld (eppis vom scheenste gsi, näbet em erste mol
)
und celtic usswärts...(best trip ever)
bim zrug erinnere mues i sage celtic usswärts ischs beste gsi wo ich je erläbt han mit em fcb zämme
natürli dr meister uffem neufeld (eppis vom scheenste gsi, näbet em erste mol
und celtic usswärts...(best trip ever)
bim zrug erinnere mues i sage celtic usswärts ischs beste gsi wo ich je erläbt han mit em fcb zämme
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
also die beschti luune (und va e riise schadefreud) hani eidütig noch em 8:1 gege gc gha

falco
falco
[quote="Mindl"]YB cup (elfer krimi, herzinfarkt stimmig... das bruchts eifach)
natürli dr meister uffem neufeld (eppis vom scheenste gsi, näbet em erste mol ]
Celtiuc uswärts wo mir nach em Matsch im faschd leere Stadion no en bloc gsunge und gjoolt hen isch würklich auch Creme gsi. A night to remeber (too)
Das waren noch Zeiten.....
natürli dr meister uffem neufeld (eppis vom scheenste gsi, näbet em erste mol ]
Celtiuc uswärts wo mir nach em Matsch im faschd leere Stadion no en bloc gsunge und gjoolt hen isch würklich auch Creme gsi. A night to remeber (too)
Das waren noch Zeiten.....
- Jules Winnfield
- Neuer Benutzer
Basel - Liverpool war für mich das beste FCB Spiel welches ich überhaupt gesehen habe, das hatte alles!
Ansonsten kommen mir noch 2 Spiele in den Sinn, welche aber soviel ich weiss mehr als 5 Jahre zurück liegen (beide im alten Joggeli)
Eine 5:0 Gala gegen Lausanne und eine 4:5 Niederlage gegen GC (Hakan schoss wenn ich mich richtig erinnere das 1:0 und 2:0 für den FCB), war zwar verdammt hart, aber das Spiel war ungalublich packend.
Ansonsten kommen mir noch 2 Spiele in den Sinn, welche aber soviel ich weiss mehr als 5 Jahre zurück liegen (beide im alten Joggeli)
Eine 5:0 Gala gegen Lausanne und eine 4:5 Niederlage gegen GC (Hakan schoss wenn ich mich richtig erinnere das 1:0 und 2:0 für den FCB), war zwar verdammt hart, aber das Spiel war ungalublich packend.
Vincent du faule Sau, komm zurück und lass mich diesen Sauhaufen verlassen!
(Wobei Schweine dreckige Tiere sind!)
- Jules Winnfield
- Neuer Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Jules Winnfield
- Neuer Benutzer
Eines der wenigen Highlights in den ersten "nach Aufstiegsjahren"... Ebenfalls erwähnenswert der 4:1 Erfolg gegen Lutschern in der erstzen NLA Saison. (Ich weiss, dass das auch mehr als 5 Jahre her ist.)Pibe d'oro hat geschrieben:Die 4:5 Niederlage gegen die Hoppers im Joggeli...war glaub im Jahr 2001...unglaublich spannendes Spiel...Hakan mit seinem Freistosstor und Jehle mit seinen Aussetzern![]()
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Jules Winnfield
- Neuer Benutzer
Yep, nachdem unsere Jungs in den ersten schätzungsweise 7 Spielen genau 1 Tor fabrizierten (im ersten Spiel bei einer 2:1 Niederlage gegen Xamax, glaubs Zuffi wars). Danach waren langweilige 0:0 noch das höchste der Gefühle, bis dann eben der Lutschern Match kam!Kracher hat geschrieben:Der Luzern Matsch war der 1. Heimsieg in der ersten NLA Saison, Wenn es mir recht in errinnerung ist. War Vollgeil!!!!![]()
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
FCB- Valencia.
Ergic liess mal richtig die Sau raus vor der Kurve. Mit solchen Dribblings würde ich ihn gerne mal wieder sehen.
Für mich klar der wichtigste Punkt in dieser CL-Saison, der uns weiter brachte und somit eines der grössten "Sieges-Unentschieden" überhaupt.
Ergic liess mal richtig die Sau raus vor der Kurve. Mit solchen Dribblings würde ich ihn gerne mal wieder sehen.
Für mich klar der wichtigste Punkt in dieser CL-Saison, der uns weiter brachte und somit eines der grössten "Sieges-Unentschieden" überhaupt.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
dr wichtigscht und va glückliggscht punkt hämmer in änglond obe gholt, wär das 1:1 nid uss heiterem himmel gfalle, hätte sie uns wohrschyynlig öbbe 3 , 4:0 wägghämmeret.Diggi_Eier hat geschrieben:FCB- Valencia.
falco
falco
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
la coruna het immer no e nuller
isch wirklig dr unglücklichscht gegner gsi, wo mr in däre zwüscherundi hän könne vrwütsche.
isch wirklig dr unglücklichscht gegner gsi, wo mr in däre zwüscherundi hän könne vrwütsche.
falco
falco
Dr Jehle isch nervös dr Jehle isch nervös....Pibe d'oro hat geschrieben:Die 4:5 Niederlage gegen die Hoppers im Joggeli...war glaub im Jahr 2001...unglaublich spannendes Spiel...Hakan mit seinem Freistosstor und Jehle mit seinen Aussetzern![]()
Wenn es noch min. ein Unentschieden gegeben hätte, wäre das auch ein super Match gewesen.