Rauchen aufhören?

Der Rest...
O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Rauchen aufhören?

Beitrag von O-Bolle »

Also ich bin dran...

wie habt ihr es geschafft? Eure Tricks? Habt ihr es überhaupt geschafft? :o

Vielen Dank für nützliche Tipps :)

el_mochitto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von el_mochitto »

i wür eifach kei ziggi meh i d'hand neh...
klappt glaubs nöd schlecht!

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

frogsch mi ändi januar nomol, mir hän beschlosse, wemmer scho e monet in s'nichtraucher-amiland gön, denn lömmer die glimmstängel grad dehei und ziehns duure... mol luege öbs klappt... :p

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

O-Bolle hat geschrieben:Also ich bin dran...

Müesstisch nur emol gse wies ussgseht in dene Firme wo dini Zigis produziere, wie die Behälter ussgsehn und was dört amigs alles dinne ummelauft, hättsch keini Probleme mit uffhöre...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

also uf mine bauschlöht stoht:

hier finden sie hilfe um das rauchen aufzugeben: 0848 000 181 / http://www.rauchenschadet.ch

:D

ich würd eifach mol 2-3 päckli am stück rauche also wenn ei zigi fertig isch die nächschti grad mit dere aazünde... wenn denn die 3 päckli dure hesch findsch die scheisse so gruusig das keini me azünde kasch well kuum hesch dr gschmack im muul muesch go kotze (isch bi mir eso, wenni e zigi rauche wott würgts mi grad, oder wenn imene joint zviel tabak drin isch dasselbe)

rauch jetzt sit über 3 joor nur no tüte und keini zigis mehr (usser halt dr tabak in dr mischig :p )

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Eiserner Wille und Nikotinkaugummi.

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Habe vor 3 Jahren mit Nikotinpflaster 6 Monate aufgehört und leider wieder angefangen... 1 Jahr später probierte ich es mit Zyban (Wundermittel, da problemloses Aufhören!), aber trotzdem fing ich nach 8 Monaten wieder an. Ich bin wohl ganz einfach nicht so weit. Leider... Aber ich werde wohl bald einmal einen neuerlichen Anlauf starten.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

nun seit bremen clean.. mir kam extrem entgegen dass ich eine stärkere halsentzündung udn schleimbildung hatte. so konnte ich von alleine nciht mehr rauchen. nach ca. ein 1/2 päckchen in einer woche habe ich mir gedacht: kannst gleich direkt aufhören. seither ohne probleme. die ersten 2 wochen brauchen überwindung, nachher geht alles von alleine!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

snatch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snatch »

rede dir immer ein, dass du eine verdammte flasche bist, ein waschlappen ein versager etc. wenn du es nicht schaffst!

.....eine frage des stolzes seinen inneren schweinehund zu überwinden!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Ha hüte au beschlosse drastisch zrueggzstuefe mit rauche.. mol luege wies lauft.

FCB'77
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB'77 »

Jubiläum... :D

Heute vor einem Jahr habe ich aufgehört....ohne Pflaster und Wundermittel... :cool:

Hatte einfach keine Lust mehr...und das nach 18 Jahren als Raucher...
[CENTER]勝利[/CENTER]

Bahia
Neuer Benutzer

Beitrag von Bahia »

Das Problem ist das Nikotin in deinem Körper, welches konstant nach mehr schreit. Also Hände weg von Nikotinersatz.

Es braucht nur den Willen, aufzuhören, und etwas Durchhaltevermögen. Zum Willen führt die Antwort auf die Frage: "Was bringt mir das Rauchen?" Mir hat das Buch "Endlich Nichtraucher" von Allen Carr geholfen, den Willen aufzubauen.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

ha vo eim daag uff e andere ufghört (2002), bi aber au aschtmatiker.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

wie sehts us mit ufhöre kiffe? het do ein bruchbari tipps?

ich bi so aggro wenni nüt z rauche ha ich motz alles und jede permanänt aa... sogar d fründin (und das machi sunsch sehr sehr sälte)

au nach 3 täg iisernem durehebe und ere fründin wo wohl bald drvo gloffe wär hannis denn aber wieder bliibe loh...

kömmed nit mit sport, bi e fuuli sau und ha kei bock eifach neume in e fitness studio z hocke woni kei sau kenn und mi zum aff mach :p

bi also dankbar wenn ein das problem kennt und paar bruchbari tipps het ;)

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

ich ha letschte summer ufghört (ha mega wundi zunge gha und mit jedere zigi isches schlimmer worde...). ha eigentlich immer chli luscht uf e zigi gha, isch aber mehr oder weniger gange... und jetzt rauchi widr sit ere wuche. kei ahnig wieso. eifach agfange... schisst mi so grusig ah. aber ich will irgendwie nid ufhöre.. tja. rauch jetzt aber nur no american spirit, die händ kei zuesatzstoff und sind vo dem her gsund ;)

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="blubb"]wie sehts us mit ufhöre kiffe? het do ein bruchbari tipps?

ich bi so aggro wenni nüt z rauche ha ich motz alles und jede permanänt aa... sogar d fründin (und das machi sunsch sehr sehr sälte)

au nach 3 täg iisernem durehebe und ere fründin wo wohl bald drvo gloffe wär hannis denn aber wieder bliibe loh...

kömmed nit mit sport, bi e fuuli sau und ha kei bock eifach neume in e fitness studio z hocke woni kei sau kenn und mi zum aff mach :p

bi also dankbar wenn ein das problem kennt und paar bruchbari tipps het ]

kauf dr e trampolin und hüpf drheim e bitz druf umme (20 min), kasch drzue sound lose oder vor dr glotze go.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urlauber »

fosch di afo betrinke? :D

Pfoschte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pfoschte »

http://www.nicstic.com

ich ha riesigi hoffnig in das, nach 20 joor rauche und e paar versüech uffz'höre seht das sehr verheissigsvoll us.

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

blubb hat geschrieben:ich bi so aggro wenni nüt z rauche ha ich motz alles und jede permanänt aa... sogar d fründin (und das machi sunsch sehr sehr sälte)
die soll mal nicht so zickig sein :D

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

langsam abgwöhne. machsch chlineri mischige und rauchsch mol ein weniger am dag. immer probiere, e joint uszloh. und suech dr e ersatzdroge. het bi mir ghulfe, isch aber glaub vo "spezialiste" nid so gärn gseh. ich bi zb koffeinsüchtig *hyper*
und ebe, muesch jo nid ganz ufhöre, das wär jo schad. aber machs wieder zumene gnussmittel.. also am wuchenend, spezielli aläss etc. und chauf dr baldrian-tropfe, wirsch alwä ziemlichi ischlofschwierigkeite ha am afang... und s baue wirdsch au grusig vermisse.. frog dini kiffer-froinde, ob ab und zue ihne eins dörfsch baue.. oder fang afo so japanischi baschtelei z mache.. ;)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Ha 3 Wuche nümm graucht (bi krank gsi) und dörft eigentlich au nümmi rauche, leider nochhär wieder agfange (rauch aber ziemlig wenig).

Und zwar nitt will ich Luscht uff e Zigarette kah ha, sondern will ich e verdammte Giftzahn minere Umwält gegeüber gsi bi. Alli und jede wäge Nichtigkeite agmotzt.....

...tja, rauch ich halt wieder
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Ich rauch nur no wenn i bier trink. wenn i eifach so e zigi rauch, wirds mir richtig übel drvo und es schmeckt richtig grusig... weiss au nid wieso. aber wenigschtens han i dr konsum uf e usgang beschränke könne... :D

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

[quote="Ludwig van"]langsam abgwöhne. machsch chlineri mischige und rauchsch mol ein weniger am dag. immer probiere, e joint uszloh. und suech dr e ersatzdroge. het bi mir ghulfe, isch aber glaub vo "spezialiste" nid so gärn gseh. ich bi zb koffeinsüchtig *hyper*
und ebe, muesch jo nid ganz ufhöre, das wär jo schad. aber machs wieder zumene gnussmittel.. also am wuchenend, spezielli aläss etc. und chauf dr baldrian-tropfe, wirsch alwä ziemlichi ischlofschwierigkeite ha am afang... und s baue wirdsch au grusig vermisse.. frog dini kiffer-froinde, ob ab und zue ihne eins dörfsch baue.. oder fang afo so japanischi baschtelei z mache.. ]
jo das mitm langsam abgwöhne hanni probiert, me rutscht aber automatisch wieder in e alts muschter ihne irgendwie :/

vor allem wenn me vo drheime us schafft und top weed drhei het...

das mitm baue kenni ha au mol über 1 joor nit kifft und denn welli immer fürd kollege baut ha sälber au wieder zviel bock druff becho und s het wiedr aagfange.. am afang wenig und jetzt scho wieder zviel ...

das mitm iischloofe kenni au, aber ebbe ha au kei bock jetzt wäg däm afo alk suffe odr so, wirke so scheiss baldrian tröpfli überhaupt?

ganz uffhöre wotti erscht wenn dr erscht goof denn mol im amarsch isch (zum glück isches nonig sowyt :D )

Ein Freund der Familie
Benutzer
Beitrag von Ein Freund der Familie »

hanis leider 8 johr vo mim läbe mit däm dräck gläbt. bi mir isch eifach mol d iisicht do gsi das i gärn ebis vom läbe häd und das s kiffe so "harmlos" es au isch mi zemene verdammte emotionslose zombie gmacht hed.

jetzt mit chli abstand uf die zyt bini zer überzügig glangt das i mi damals eifach nid mit mir und mim läbe ha welle usenandersetze... und durchs tägliche kiffe (allerdings immer erst am obe) hani e möglichkeit gfunde mi mit nüd müesse usenandersetze.

blubb ich empfähl dir wirklich dringenst mit däm scheiss ufzhöre... du wirfsch so eifach viel wärtvolli zyt vo dim läbe wäg.bsp. hanis sogar mol behauptet dvd z luege ohni kiffe sig scheisse weill dr film den nid so guet iibere kunnt... lol* drerby isch genau s gegäteil dr fall. die droge isch eifach heimtückisch! ergo lod finger dervo... jedes johr länger isch e verlores johr in dim läbe!!

gruess

EFDF

ps. isches viellicht kai wirkliche tip gsi... aber think about ;-)

pps. das mitm iischlofe isch nach drei bis fünf wuche vorbi und den weisch ändlig au mol wieder was wirklich guet schlofe bedüdet!
Earthquake1356-s`beebe goot wyter

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

ich rauche so gerne, ,,ich atme lieber rauch als luft ein, ich würde sogar während dem schlafen rauchen wenn ich könnte''

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

zerscht alan carr "endlich nichtraucher" gläse, denn aifach vo aim daag uff dr anderi vo 2-1/2 päggli bro daag uff null. schnidschwirig gsi, kai aiserne wille, kaini kaugummi, nüt.

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

kopfwee hat geschrieben:zerscht alan carr "endlich nichtraucher" gläse, denn aifach vo aim daag uff dr anderi vo 2-1/2 päggli bro daag uff null. schnidschwirig gsi, kai aiserne wille, kaini kaugummi, nüt.
na na na!!! nur nicht tiefstapeln mei Junge!

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

[quote="Ein Freund der Familie"]hanis leider 8 johr vo mim läbe mit däm dräck gläbt. bi mir isch eifach mol d iisicht do gsi das i gärn ebis vom läbe häd und das s kiffe so "harmlos" es au isch mi zemene verdammte emotionslose zombie gmacht hed.

jetzt mit chli abstand uf die zyt bini zer überzügig glangt das i mi damals eifach nid mit mir und mim läbe ha welle usenandersetze... und durchs tägliche kiffe (allerdings immer erst am obe) hani e möglichkeit gfunde mi mit nüd müesse usenandersetze.

blubb ich empfähl dir wirklich dringenst mit däm scheiss ufzhöre... du wirfsch so eifach viel wärtvolli zyt vo dim läbe wäg.bsp. hanis sogar mol behauptet dvd z luege ohni kiffe sig scheisse weill dr film den nid so guet iibere kunnt... lol* drerby isch genau s gegäteil dr fall. die droge isch eifach heimtückisch! ergo lod finger dervo... jedes johr länger isch e verlores johr in dim läbe!!

gruess

EFDF

ps. isches viellicht kai wirkliche tip gsi... aber think about ]

jo ich weiss haargenau was du meinsch!

das sött me spötischtens merke wenn me am elfi znacht bi wind und räge dusse uf dr kurier wartet und sich wie e junkie druff freut wenner denn nach 20 minute verspötig ändlig kunnt...

aber ebbe au wennis mir vornimm zum aaständig sii zu dr fründin oder so es goht eifach nit, dr kleinscht schissdrägg bringt mi uf 2000 uffe ...

es isch e verdammti scheiss droge, dass weissi sälber guet gnueg, aber s ganze drumherum zum ufhöre isch mr zviel wärt... klar bini drvo überzügt d fründin würd zue mir halte und au mit mir zämme ufhöre aber wenni sie denn die ganz zyt fertig mach und immer ummejommere dasi eins rauche muess isches au zum kotze...

ich hoff eifach dasi eines tages mol so rächt jääs drunter kumm vo däm scheiss dasi eifach ka ufhöre und kei bedürfniss mehr ha drnoch (so wie damals mitm zigi rauche, ufs mol hanni bi jedem zug fascht miesse kotze und sithär hanni kei zigi me aaglängt)

thx für di post! guet z wüsse das es au lüt git wo us dere kacke use cho sin... wohrschiinlich wirds denn bi mir erscht dr fall sii wenni mol e sohn oder e tochter ha..

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

blubb hat geschrieben:jo ich weiss haargenau was du meinsch!

das sött me spötischtens merke wenn me am elfi znacht bi wind und räge dusse uf dr kurier wartet und sich wie e junkie druff freut wenner denn nach 20 minute verspötig ändlig kunnt...

aber ebbe au wennis mir vornimm zum aaständig sii zu dr fründin oder so es goht eifach nit, dr kleinscht schissdrägg bringt mi uf 2000 uffe ...

es isch e verdammti scheiss droge, dass weissi sälber guet gnueg, aber s ganze drumherum zum ufhöre isch mr zviel wärt... klar bini drvo überzügt d fründin würd zue mir halte und au mit mir zämme ufhöre aber wenni sie denn die ganz zyt fertig mach und immer ummejommere dasi eins rauche muess isches au zum kotze...

ich hoff eifach dasi eines tages mol so rächt jääs drunter kumm vo däm scheiss dasi eifach ka ufhöre und kei bedürfniss mehr ha drnoch (so wie damals mitm zigi rauche, ufs mol hanni bi jedem zug fascht miesse kotze und sithär hanni kei zigi me aaglängt)

thx für di post! guet z wüsse das es au lüt git wo us dere kacke use cho sin... wohrschiinlich wirds denn bi mir erscht dr fall sii wenni mol e sohn oder e tochter ha..
So wie bim Koleg au immer gwartet bis em d Fründin dr tritt geh het und sit dem isch er suuber! :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

i würd eifach mit 35 schpötischtens mit 40 ufhöre, will denn losst d' lungefunktion noche, bi de nichtrauer schliichend, bi de raucher überproportional, alles öbbe 2-3 fache, im joor 2020 isch copd die 3. hüüfigschti tödlichi erkrankig.

falco

Antworten