Durchknallti Trämli-Fotze!!!

Der Rest...
Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Durchknallti Trämli-Fotze!!!

Beitrag von Diggi_Eier »

E ca. über 50ig Jährigi Frau mit offebar vrwirrtem Vrstand het hüt völlig grundlos im Tram uff mi iigschraue! I bi vrschrocke wie Sau, denn y bi no im Halbschlof gsi!!!
Ich ha jetzt scho vo e paar Bekannte ghört, dass die regelmässig irgendwo imene Trämli/Bus hoggt, sich näbe di setzt und denn immer s'glyyche schreit:
"Du elände Strooftäter!!! Was willsch mi Däschli klaue!" und so Züügs.
Mini Kollege hän scho vo dere Kueh vrzellt, wo regelmässig schyyns d'Tramlinie um dr Märtplatz benutzt.
Sie sitzt nääbe einem, luegt ein ängschtlich ah und denn foht sie über di abflueche und das nid zu knapp. S'geilschte isch denn jo no gsi, dass sie vor ca. 1 Monet mi beschte Kolleg an dr Tramhaltstelle aagfickt het und ihn denn bis ins Trämli iine als "Klauer, Sittestrolch und Lump" beschumpfe het und sich no het welle näbe ihn hogge.

Meine Fresse, hän dr die au scho mol aatroffe. Voll die kranggi Schnalle!!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

geil..hahahaha :D

die ander wo im winter im rock und so ummerennt und alles und jede agrinse duet...die närvt!! die schlicht doch amme au bi dr uni umme, oder?

apropos lüt aschreie..zu dere gits au e männli...ha dä typ zwar scho ca 3 joor nüm gseh...krüseli hoor...meischtens amme kopfhörer ah (mängisch so muschle kopfhörer)....und dä het e hass uff d fraue sag ich dir...wenn er mol nid gaggeret wie e huehn oder bellt wie e hund...schreit er fraue ah und duet se uff s übelschte beleidige....
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

sie hat mich auch schon mitten in der rush hour angeschrien. hab dann ihren kopf gepackt, ihn an die nächste scheibe geknallt, ihr mein knie in den unterleib gedonnert, sie zur tür gezerrt, nothahn gezogen und zwischen riehen und eglisee bei tempo 70 aus dem tram geworfen, direkt vor einen hertz lieferwagen...

die lebt also noch ? hmmm...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

"Du elände Strooftäter!!! Was willsch IHRES Däschli klaue!" :p
Sorry, aber i cha nüme vor lache!!! HAHAHAAHAHAHA sooo geil.
Aber muess scho eländ si und den hesch, wenn Päch hesch, plötzlich no d Polizei am Hals wäge nix! HAHAHA... hani no nie ghört! Hmm, fickbar? :D

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Du ziehsch das eifach magisch a oder? ;)
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

es git no eine wo ständig schreit: die wo liege kömme id höll usw..
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Geschichten die das Leben schreibt.

Do gots no die alti wo allne ihri Brüscht zeigt, und die wo alli vor dr Höll will bewahre und dorum luti Predigte vo irgend enere Sekte ummeposaunt.

Darum immer eine geladene Wasserpistole dabei haben. oder e i-Pod.

Und überhaupt, wenn si di drzue ufforderet, wieso nimmsch denn ihri Täsche nid eifach?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Scott hat geschrieben: apropos lüt aschreie..zu dere gits au e männli...ha dä typ zwar scho ca 3 joor nüm gseh...krüseli hoor...meischtens amme kopfhörer ah (mängisch so muschle kopfhörer)....und dä het e hass uff d fraue sag ich dir...wenn er mol nid gaggeret wie e huehn oder bellt wie e hund...schreit er fraue ah und duet se uff s übelschte beleidige....
und dem hat noch keiner was aufs maul gegeben :confused:
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

E zytling hets doch no eini gäh, wo in jedem Lade isch go Sound lose (Citydisc oder Manor) und den e mega Smile ka het und wirklich Luut mitgsunge het...hahahahaha..... die het langi dunkli Hoor ka. Sensationell.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:Geschichten die das Leben schreibt.

Do gots no die alti wo allne ihri Brüscht zeigt
Ehmmm wo chamer die aträffe??? :p

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Platini hat geschrieben:sie hat mich auch schon mitten in der rush hour angeschrien. hab dann ihren kopf gepackt, ihn an die nächste scheibe geknallt, ihr mein knie in den unterleib gedonnert, sie zur tür gezerrt, nothahn gezogen und zwischen riehen und eglisee bei tempo 70 aus dem tram geworfen, direkt vor einen hertz lieferwagen...

die lebt also noch ? hmmm...
robustes Mädchen.

die aus dem Trämliwerf-Nummer kommt immer gut.

Im Bus Kann auch der Hammer der zum Scheibeneinschlagen da ist sehr nützlich sein. Verursacht unangenehme Platzwunden...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Asselerade hat geschrieben:es git no eine wo ständig schreit: die wo liege kömme id höll usw..
Also ich verzehl numme no d Wohret, meinsch ich will mit Maurer, Cortesi und co im gliiche Kochtopf lande...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

bei solche individuen ist es am lustigsten (wenn der schreck mal aus den gliedern ist) einfach zurückbrüllen. das ist sehr erfrischend und reinigend für geist und seele. ich liebe auch diesen oersterreicher der da region spalenberg, barfi, märtplatz rumbrüllt
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Scott hat geschrieben: die ander wo im winter im rock und so ummerennt und alles und jede agrinse duet...die närvt!! die schlicht doch amme au bi dr uni umme, oder?
Hehe, jä, die isch öfters im Kollegiehuus unterwägs - eifach ignoriere oder usslache, jo gschoggt wirgge oder so... :D

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Rinoceronte hat geschrieben:robustes Mädchen.
trümmerfrau, da bin ich mir fast sicher !

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

@Platini: Nei so brutal bini nid :p
@Scott: Joooooo, die kenn-y au... abr die isch harmlos.
@Pasci: Y glaub, die kennt dert mittlerwyyl scho jede. Also glaub y nid, dass dert e Bull d'Finger an mer dräggig macht.
@Träxli: HASS!!!!
@Rino: Die wo allne d'Brüscht zeigt, isch im Schieffe mol e Disch nääbe mer ghockt... Horrorshow.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Lessig isch au die alti Tschättere wo immer alli mit "Spatzebeinli" aredet und denn im Tram immer seit: Ou, dich hani au schonemol gseh du hübsches Spatzebeinli!
und das goht denn bis mr usstiegt....
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."

Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

[quote="Diggi_Eier"]"Du elände Strooftäter!!! Was willsch mi Däschli klaue!" QUOTE]

ja, ja, die Wahrheit kann durchaus schmerlich sein

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Basic hat geschrieben:und dem hat noch keiner was aufs maul gegeben :confused:
-viäräzwäng schtund rütm änd bluus das hät mä bis jetz no keinä nachägmacht
-ihr psychiater bruuchäd doch sälbär einä
-halt d' schnurrä du huerewöschwiib

marcello heisst' r, öb er no läbt isch e anderi froog, ha nen nie meh gseh, au öbbe sit 3-4 joor.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Früehner hets doch no dä gäh wo mit em sälber "baute" Microfon umeglofe isch und SBB Abfahrtszyte duregäh het! Sehr e nätte Service gsi! ;)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Taratonga hat geschrieben:[Du el&#228]

ja, ja, die Wahrheit kann durchaus schmerlich sein
Ich war im Halbschlaf und somit nicht Zurechnungsfähig. :D

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

the kaiser. hat geschrieben:-viäräzwäng schtund rütm änd bluus das hät mä bis jetz no keinä nachägmacht
-ihr psychiater bruuchäd doch sälbär einä
-halt d' schnurrä du huerewöschwiib

marcello heisst' r, öb er no läbt isch e anderi froog, ha nen nie meh gseh, au öbbe sit 3-4 joor.
was für ein sympathischer zeitgenosse...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

[quote="Pascilicious"]Früehner hets doch no dä gäh wo mit em sälber "baute" Microfon umeglofe isch und SBB Abfahrtszyte duregäh het! Sehr e nätte Service gsi! ]

dr megaphon-urs isch leider gschtorbe.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

haha.....ihr habt probleme....wenn ich mal loslegen würd...

russes unheimliche begegnungen dritter art - heute: "das areal".......verpasst morgen die ausgabe "patientencafé" nicht.... :cool:
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Diggi_Eier hat geschrieben:E ca. über 50ig Jährigi Frau mit offebar vrwirrtem Vrstand het hüt völlig grundlos im Tram uff mi iigschraue! I bi vrschrocke wie Sau, denn y bi no im Halbschlof gsi!!!
Ich ha jetzt scho vo e paar Bekannte ghört, dass die regelmässig irgendwo imene Trämli/Bus hoggt, sich näbe di setzt und denn immer s'glyyche schreit:
"Du elände Strooftäter!!! Was willsch mi Däschli klaue!" und so Züügs.
Mini Kollege hän scho vo dere Kueh vrzellt, wo regelmässig schyyns d'Tramlinie um dr Märtplatz benutzt.
Sie sitzt nääbe einem, luegt ein ängschtlich ah und denn foht sie über di abflueche und das nid zu knapp. S'geilschte isch denn jo no gsi, dass sie vor ca. 1 Monet mi beschte Kolleg an dr Tramhaltstelle aagfickt het und ihn denn bis ins Trämli iine als "Klauer, Sittestrolch und Lump" beschumpfe het und sich no het welle näbe ihn hogge.

Meine Fresse, hän dr die au scho mol aatroffe. Voll die kranggi Schnalle!!
Do ka dr dr Fool e Liedli singe drvo....

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:haha.....ihr habt probleme....wenn ich mal loslegen würd...

russes unheimliche begegnungen dritter art - heute: "das areal".......verpasst morgen die ausgabe "patientencafé" nicht.... :cool:
chr chr chr... jäää dr Job färbt halt amigs ab, gäll? :D

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

[quote="Pascilicious"]Früehner hets doch no dä gäh wo mit em sälber "baute" Microfon umeglofe isch und SBB Abfahrtszyte duregäh het! Sehr e nätte Service gsi! ]
E Huffe Spinner also z'Basel... aber die hüt am Morge isch jo wohl voll dr Futz gsi!

Es git übrigens jo no aine, wo total vrbrennt isch im Gsicht, aber dä redet nüd.

Dä Typ erinneret mi immer an SPAWN...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben:dr megaphon-urs isch leider gschtorbe.
Ah jo scho länger, gäll?? Hani mol öbis ghört.. isch kult gsi!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Dr Urs marti...tolle Typ gsi! Uf em barfi het er amigs stundelang gschichte verzellt wen en richtig gfrogt hesch, het er di stundelang unterhalte...het übrigens glaub 7 Gschwüschter, alles studierti Doktere und Jurischte!
er het immer gseit er isch dr einzig wo halt s geld nit so brucht...
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."

Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Eckfahne hat geschrieben:Do ka dr dr Fool e Liedli singe drvo....
Het sie di dämfall au scho aagfiggt? :p

Antworten