Durchknallti Trämli-Fotze!!!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Durchknallti Trämli-Fotze!!!
E ca. über 50ig Jährigi Frau mit offebar vrwirrtem Vrstand het hüt völlig grundlos im Tram uff mi iigschraue! I bi vrschrocke wie Sau, denn y bi no im Halbschlof gsi!!!
Ich ha jetzt scho vo e paar Bekannte ghört, dass die regelmässig irgendwo imene Trämli/Bus hoggt, sich näbe di setzt und denn immer s'glyyche schreit:
"Du elände Strooftäter!!! Was willsch mi Däschli klaue!" und so Züügs.
Mini Kollege hän scho vo dere Kueh vrzellt, wo regelmässig schyyns d'Tramlinie um dr Märtplatz benutzt.
Sie sitzt nääbe einem, luegt ein ängschtlich ah und denn foht sie über di abflueche und das nid zu knapp. S'geilschte isch denn jo no gsi, dass sie vor ca. 1 Monet mi beschte Kolleg an dr Tramhaltstelle aagfickt het und ihn denn bis ins Trämli iine als "Klauer, Sittestrolch und Lump" beschumpfe het und sich no het welle näbe ihn hogge.
Meine Fresse, hän dr die au scho mol aatroffe. Voll die kranggi Schnalle!!
Ich ha jetzt scho vo e paar Bekannte ghört, dass die regelmässig irgendwo imene Trämli/Bus hoggt, sich näbe di setzt und denn immer s'glyyche schreit:
Mini Kollege hän scho vo dere Kueh vrzellt, wo regelmässig schyyns d'Tramlinie um dr Märtplatz benutzt.
Sie sitzt nääbe einem, luegt ein ängschtlich ah und denn foht sie über di abflueche und das nid zu knapp. S'geilschte isch denn jo no gsi, dass sie vor ca. 1 Monet mi beschte Kolleg an dr Tramhaltstelle aagfickt het und ihn denn bis ins Trämli iine als "Klauer, Sittestrolch und Lump" beschumpfe het und sich no het welle näbe ihn hogge.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
geil..hahahaha
die ander wo im winter im rock und so ummerennt und alles und jede agrinse duet...die närvt!! die schlicht doch amme au bi dr uni umme, oder?
apropos lüt aschreie..zu dere gits au e männli...ha dä typ zwar scho ca 3 joor nüm gseh...krüseli hoor...meischtens amme kopfhörer ah (mängisch so muschle kopfhörer)....und dä het e hass uff d fraue sag ich dir...wenn er mol nid gaggeret wie e huehn oder bellt wie e hund...schreit er fraue ah und duet se uff s übelschte beleidige....

die ander wo im winter im rock und so ummerennt und alles und jede agrinse duet...die närvt!! die schlicht doch amme au bi dr uni umme, oder?
apropos lüt aschreie..zu dere gits au e männli...ha dä typ zwar scho ca 3 joor nüm gseh...krüseli hoor...meischtens amme kopfhörer ah (mängisch so muschle kopfhörer)....und dä het e hass uff d fraue sag ich dir...wenn er mol nid gaggeret wie e huehn oder bellt wie e hund...schreit er fraue ah und duet se uff s übelschte beleidige....
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
sie hat mich auch schon mitten in der rush hour angeschrien. hab dann ihren kopf gepackt, ihn an die nächste scheibe geknallt, ihr mein knie in den unterleib gedonnert, sie zur tür gezerrt, nothahn gezogen und zwischen riehen und eglisee bei tempo 70 aus dem tram geworfen, direkt vor einen hertz lieferwagen...
die lebt also noch ? hmmm...
-
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Geschichten die das Leben schreibt.
Do gots no die alti wo allne ihri Brüscht zeigt, und die wo alli vor dr Höll will bewahre und dorum luti Predigte vo irgend enere Sekte ummeposaunt.
Darum immer eine geladene Wasserpistole dabei haben. oder e i-Pod.
Und überhaupt, wenn si di drzue ufforderet, wieso nimmsch denn ihri Täsche nid eifach?
Do gots no die alti wo allne ihri Brüscht zeigt, und die wo alli vor dr Höll will bewahre und dorum luti Predigte vo irgend enere Sekte ummeposaunt.
Darum immer eine geladene Wasserpistole dabei haben. oder e i-Pod.
Und überhaupt, wenn si di drzue ufforderet, wieso nimmsch denn ihri Täsche nid eifach?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
und dem hat noch keiner was aufs maul gegebenScott hat geschrieben: apropos lüt aschreie..zu dere gits au e männli...ha dä typ zwar scho ca 3 joor nüm gseh...krüseli hoor...meischtens amme kopfhörer ah (mängisch so muschle kopfhörer)....und dä het e hass uff d fraue sag ich dir...wenn er mol nid gaggeret wie e huehn oder bellt wie e hund...schreit er fraue ah und duet se uff s übelschte beleidige....

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
robustes Mädchen.Platini hat geschrieben:sie hat mich auch schon mitten in der rush hour angeschrien. hab dann ihren kopf gepackt, ihn an die nächste scheibe geknallt, ihr mein knie in den unterleib gedonnert, sie zur tür gezerrt, nothahn gezogen und zwischen riehen und eglisee bei tempo 70 aus dem tram geworfen, direkt vor einen hertz lieferwagen...
die aus dem Trämliwerf-Nummer kommt immer gut.
Im Bus Kann auch der Hammer der zum Scheibeneinschlagen da ist sehr nützlich sein. Verursacht unangenehme Platzwunden...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Also ich verzehl numme no d Wohret, meinsch ich will mit Maurer, Cortesi und co im gliiche Kochtopf lande...Asselerade hat geschrieben:es git no eine wo ständig schreit: die wo liege kömme id höll usw..
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
bei solche individuen ist es am lustigsten (wenn der schreck mal aus den gliedern ist) einfach zurückbrüllen. das ist sehr erfrischend und reinigend für geist und seele. ich liebe auch diesen oersterreicher der da region spalenberg, barfi, märtplatz rumbrüllt
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
@Platini: Nei so brutal bini nid
@Scott: Joooooo, die kenn-y au... abr die isch harmlos.
@Pasci: Y glaub, die kennt dert mittlerwyyl scho jede. Also glaub y nid, dass dert e Bull d'Finger an mer dräggig macht.
@Träxli: HASS!!!!
@Rino: Die wo allne d'Brüscht zeigt, isch im Schieffe mol e Disch nääbe mer ghockt... Horrorshow.

@Scott: Joooooo, die kenn-y au... abr die isch harmlos.
@Pasci: Y glaub, die kennt dert mittlerwyyl scho jede. Also glaub y nid, dass dert e Bull d'Finger an mer dräggig macht.
@Träxli: HASS!!!!
@Rino: Die wo allne d'Brüscht zeigt, isch im Schieffe mol e Disch nääbe mer ghockt... Horrorshow.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Lessig isch au die alti Tschättere wo immer alli mit "Spatzebeinli" aredet und denn im Tram immer seit: Ou, dich hani au schonemol gseh du hübsches Spatzebeinli!
und das goht denn bis mr usstiegt....
und das goht denn bis mr usstiegt....
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
-viäräzwäng schtund rütm änd bluus das hät mä bis jetz no keinä nachägmachtBasic hat geschrieben:und dem hat noch keiner was aufs maul gegeben![]()
-ihr psychiater bruuchäd doch sälbär einä
-halt d' schnurrä du huerewöschwiib
marcello heisst' r, öb er no läbt isch e anderi froog, ha nen nie meh gseh, au öbbe sit 3-4 joor.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
-
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ich war im Halbschlaf und somit nicht Zurechnungsfähig.Taratonga hat geschrieben:[Du elä]
ja, ja, die Wahrheit kann durchaus schmerlich sein

was für ein sympathischer zeitgenosse...the kaiser. hat geschrieben:-viäräzwäng schtund rütm änd bluus das hät mä bis jetz no keinä nachägmacht
-ihr psychiater bruuchäd doch sälbär einä
-halt d' schnurrä du huerewöschwiib
marcello heisst' r, öb er no läbt isch e anderi froog, ha nen nie meh gseh, au öbbe sit 3-4 joor.
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="Pascilicious"]Früehner hets doch no dä gäh wo mit em sälber "baute" Microfon umeglofe isch und SBB Abfahrtszyte duregäh het! Sehr e nätte Service gsi! ]
dr megaphon-urs isch leider gschtorbe.
dr megaphon-urs isch leider gschtorbe.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
Do ka dr dr Fool e Liedli singe drvo....Diggi_Eier hat geschrieben:E ca. über 50ig Jährigi Frau mit offebar vrwirrtem Vrstand het hüt völlig grundlos im Tram uff mi iigschraue! I bi vrschrocke wie Sau, denn y bi no im Halbschlof gsi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
[quote="Pascilicious"]Früehner hets doch no dä gäh wo mit em sälber "baute" Microfon umeglofe isch und SBB Abfahrtszyte duregäh het! Sehr e nätte Service gsi! ]
E Huffe Spinner also z'Basel... aber die hüt am Morge isch jo wohl voll dr Futz gsi!
Es git übrigens jo no aine, wo total vrbrennt isch im Gsicht, aber dä redet nüd.
Dä Typ erinneret mi immer an SPAWN...
E Huffe Spinner also z'Basel... aber die hüt am Morge isch jo wohl voll dr Futz gsi!
Es git übrigens jo no aine, wo total vrbrennt isch im Gsicht, aber dä redet nüd.
Dä Typ erinneret mi immer an SPAWN...
-
- Erfahrener Benutzer
Dr Urs marti...tolle Typ gsi! Uf em barfi het er amigs stundelang gschichte verzellt wen en richtig gfrogt hesch, het er di stundelang unterhalte...het übrigens glaub 7 Gschwüschter, alles studierti Doktere und Jurischte!
er het immer gseit er isch dr einzig wo halt s geld nit so brucht...
Dr Urs marti...tolle Typ gsi! Uf em barfi het er amigs stundelang gschichte verzellt wen en richtig gfrogt hesch, het er di stundelang unterhalte...het übrigens glaub 7 Gschwüschter, alles studierti Doktere und Jurischte!
er het immer gseit er isch dr einzig wo halt s geld nit so brucht...
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Het sie di dämfall au scho aagfiggt?Eckfahne hat geschrieben:Do ka dr dr Fool e Liedli singe drvo....