ich glaube nicht mal das liegt noch drin, sonst wäre er schon lange dazu gekommen.sumadinac hat geschrieben:di einzig isch hoffnig isch, dass se im vollsuff trotzdem mol d bei breit macht,
Blumen zur entschuldigung oder doch nicht ??
-
- Erfahrener Benutzer
es isch doch ganz aifach: är will sie als fryndin, sie will ihn als kumpel - bis vor kurzem uf jede fall....
do gitz nur ains: zämmesitze und offe & ehrlig sy! ändweder euri vorstellige träffe sich oder ych mainti, du sotsch dir nyd me vormache, denn will si di nid als frynd!
mi erfahrig het mir zaigt, mit blueme o.ä. kasch dir gar nyt kaufe!
und wenn sie sait, si haigi kai zyt, denn gits 2. mögligkaite:
1. sie het aifach kai zyt
2. sie will nid grad wieder mit dir abmache
3. sie hett d'nase voll vo dir
---> und wenn sie nid will, will sie aifach nid, so aifach isch es!
do gitz nur ains: zämmesitze und offe & ehrlig sy! ändweder euri vorstellige träffe sich oder ych mainti, du sotsch dir nyd me vormache, denn will si di nid als frynd!
mi erfahrig het mir zaigt, mit blueme o.ä. kasch dir gar nyt kaufe!
und wenn sie sait, si haigi kai zyt, denn gits 2. mögligkaite:
1. sie het aifach kai zyt
2. sie will nid grad wieder mit dir abmache
3. sie hett d'nase voll vo dir
---> und wenn sie nid will, will sie aifach nid, so aifach isch es!
Fyr Inseggte gits d'Klatsche!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
... schon nur die Tatsache, dass sie immer noch sauer ist wegen garnichst (oder hast Du ihre Mutter bestiegen?) und keine entschuldigung akzeptiert, zeigt doch, dass sie nur einen Grund sucht, (momentan) keinen Kontakt zu Dir mehr haben zu müssen...
ich weiss ... hart .... aber vergiss sie .... nimm die kohle und kauf Dir irgendetwas ... vergäude es bloss nicht in blumen, welche dich keinen Schritt vorwärts bringen .... willst ja auch nicht, dass sie nur aus Mitleid wieder mit Dir spricht ?
ich weiss ... hart .... aber vergiss sie .... nimm die kohle und kauf Dir irgendetwas ... vergäude es bloss nicht in blumen, welche dich keinen Schritt vorwärts bringen .... willst ja auch nicht, dass sie nur aus Mitleid wieder mit Dir spricht ?
-
- Erfahrener Benutzer
Wollen Rose kaufe?!Taratonga hat geschrieben:mir ist auch keine Frau bekannt die sich wegen eines Blumenstrausses in einen Typ verknallt hat...![]()

Blueme kasch dr Muetter schänke und dr Frau e neus Pfanneset!

PS: Bi überzügt, sobald dr Threaderöffner e neui Flamme gfunde het, wot au är sich nüme entschuldige ... hihi.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
scho passiertPascilicious hat geschrieben: PS: Bi überzügt, sobald dr Threaderöffner e neui Flamme gfunde het, wot au är sich nüme entschuldige ... hihi.

mir sind dere noch jogget und sie het sich immer umdreit und den uns gfrogt was mir wend , mit dir mit jogge und sie kei problem

-
- Erfahrener Benutzer
das schnälle ändi vonere grosse & tiefe liebi...Joggeligool hat geschrieben:scho passiert vohert im pärkli isch mr eini überem wäg glofe mir sind dere noch jogget und sie het sich immer umdreit und den uns gfrogt was mir wend , mit dir mit jogge und sie kei problem

...und velicht dr aafang vo grosse umsätz imene bluemelaade??
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Eso e Bluemestruss verfählt sini Wirkig nie...

...und sunscht "Liebe geht durch den Magen" probiers mitemene Kueche...

...und sunscht "Liebe geht durch den Magen" probiers mitemene Kueche...

[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
nai sicher nid! ych ha dänggt, das isch sy gaaaanz grossi liebi...Taratonga hat geschrieben:ich glaube das war von Anfang an die Meinung aller, ausser Dir!![]()

und ich bi scho schaaampar überrascht, dass är nymme um si kämpfe will ..

mir kenne jo emol roote, wenn die nöggschti aafroog kunnt, so im styl vo: sie will nymme mit mir go jogge - soll ych ihre blueme kaufe? velicht roti rose?

zum sich befummle loh, isch se au scho gnueg bsoffe gsi schiins...unwichtig hat geschrieben:ich glaube nicht mal das liegt noch drin, sonst wäre er schon lange dazu gekommen.

typisch bitch!!!
scheiss uf se und suech dr e neus abentüür...

Fc Basel 1893
Asselerade hat geschrieben:wenn man in den arsch gefickt wird, muss man sich nicht noch zum schwänze blasen anmelden...