Meischterfiir ufem Telebasel
-
- Erfahrener Benutzer
Meischterfiir ufem Telebasel
Zieh mir grad d'Meischterfiir ufem Telebasel nomol iine. Grossartigi Bilder, fantastisch! Gänsehut total, mir laufts kalt dr Rugge durab. Rise Komplimänt an Telebasel für die fantastischi Übertragig und die emotionale Bilder!!!
- danish dynamite
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
gibts auch noch ein link dazu? möcht mir das auch anschauen
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
...kunnt die ganz zyt uf telebasel oder luegsch uf dr page vo telebasel sötti au dörte irgend wo si....z basel a mym ryy hat geschrieben:gibts auch noch ein link dazu? möcht mir das auch anschauen
und jop ganz geil!!!
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

Grönemeyer
hennt dr gseh. sogar dr hebie isch dörte gsi? sini analyse vom match und sini ussage über dr fans (so e geili stimmig im stadion gits in dütschland högschtens in dortmund) isch voll geil gsi.
ach jo, so lang und usgibig ka d maischterfiir nid gsi si geschtern. ha um 14.00h dr derdiyok im PAM a dr birs troffe. hett öppis zum suffe kauft. kei alk.
ach jo, so lang und usgibig ka d maischterfiir nid gsi si geschtern. ha um 14.00h dr derdiyok im PAM a dr birs troffe. hett öppis zum suffe kauft. kei alk.
är isch au ca. am 2 scho "von dannen" zoge (wo ane au immer)king72 hat geschrieben:hennt dr gseh. sogar dr hebie isch dörte gsi? sini analyse vom match und sini ussage über dr fans (so e geili stimmig im stadion gits in dütschland högschtens in dortmund) isch voll geil gsi.
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
wäre einfach schön gewesen, hätte man den unsäglichen kommentar ausschalten können.BS-Supporter hat geschrieben:Zieh mir grad d'Meischterfiir ufem Telebasel nomol iine. Grossartigi Bilder, fantastisch! Gänsehut total, mir laufts kalt dr Rugge durab. Rise Komplimänt an Telebasel für die fantastischi Übertragig und die emotionale Bilder!!!
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Weiss öpper, ob und wenn jo, wenn diä Maischterfyr nomol ussgstrahlt wird... Würds au gärn no gseh...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Die sind auch alle noch ins A2 gegangen um weiter zu festen^^D-Balkon hat geschrieben:är isch au ca. am 2 scho "von dannen" zoge (wo ane au immer)
Hass den Partyfotografen an der Meisterfeier...
Und andere Frage, mehrere 10'000 auf dem Barfi, wo sind die jeweils bei Spielen gegen Aarau und Thun? Wo sind die bei internationalen Spielen? Wo sind die bei Auswärtsspielen?
Hauptsache an die Feier, Partybild machen, auf Festzeit hochladen und danach den Supifan darstellen
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
... er sprach von gladbach...king72 hat geschrieben:hennt dr gseh. sogar dr hebie isch dörte gsi? sini analyse vom match und sini ussage über dr fans (so e geili stimmig im stadion gits in dütschland högschtens in dortmund) isch voll geil gsi.
aber wayne
cheers
ALTE SÄCKE BASEL
tele basel
alles nomol revue-passiere loh isch guet. abr dr kommentar chasch rauche....wieland, du bisch und bliibsch kei moderator.... löhnd lieber d bilder spräche!
ps. e scheiss kravatte hesch ahgha.
ps. e scheiss kravatte hesch ahgha.
FREYSTAATBASEL 2003
- seth
- Erfahrener Benutzer
king72 hat geschrieben:au nid ganz korrekt. er sagte Borussia ! also beides möglich. Aber da ich mich im Pott sehr gut auskenn und Fan vom Herbie bin, kann er eigentlich nur Dortmund gemeint haben. aber eigentlich ja auch egal...
er hed gseit "borussia dortmund"tanner hat geschrieben:nein er sagte DORTMUND ( und das als eingefleischter bochumer)

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Isch wirklich guet, has uffgnoh ka und nonig fertiggluegt aber es isch guet gmacht, besser als die vergangene johre, komplimänt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Sämelihülz
- Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
isch mr au so gange im YB-Spiel, bim durch dGäng vom C laufe han i vor mi ane gsunge: "Wo wart ihr im Uefa-Cup, wo wart ihr im UEFA-Cup, wo wart ihr im Uuuefa-Cup?"Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Und andere Frage, mehrere 10'000 auf dem Barfi, wo sind die jeweils bei Spielen gegen Aarau und Thun? Wo sind die bei internationalen Spielen? Wo sind die bei Auswärtsspielen?
Hauptsache an die Feier, Partybild machen, auf Festzeit hochladen und danach den Supifan darstellen

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Habe genau dasselbe gedacht. Naja, man wird sich leider damit abfinden müssen.Domingo hat geschrieben:isch mr au so gange im YB-Spiel, bim durch dGäng vom C laufe han i vor mi ane gsunge: "Wo wart ihr im Uefa-Cup, wo wart ihr im UEFA-Cup, wo wart ihr im Uuuefa-Cup?"![]()
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s gool gschosse het.
Regt eucht doch nicht immer über das selbe auf! Auch ich war nicht an jedem UEFA Spiel und habe das einte oder andere NLA Spiel ausgelassen...hatte aber jeweils meine Gründe dafür. Aber immerhin bin ich so ehrlich und habe auch die Feier am Barfi nicht mitgemacht 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/