Meischterfiir ufem Telebasel

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Meischterfiir ufem Telebasel

Beitrag von BS-Supporter »

Zieh mir grad d'Meischterfiir ufem Telebasel nomol iine. Grossartigi Bilder, fantastisch! Gänsehut total, mir laufts kalt dr Rugge durab. Rise Komplimänt an Telebasel für die fantastischi Übertragig und die emotionale Bilder!!!

Pascha
Benutzer

Beitrag von Pascha »

simer grad träne ko! :cool:
[CENTER]
MAN KANN NIEMANDEN ÜBERHOLEN, WENN MAN IN SEINE FUSSSTAPFEN TRITT - François Truffaut[/CENTER]

danish dynamite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von danish dynamite »

Ha's au grad gluegt - sooo schön.

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

gibts auch noch ein link dazu? möcht mir das auch anschauen
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Ha grad uf Telebasel umgschalte gha, sitzt irgend so e junge Schnösel dött und interviewt dr Oli Kreuzer, und unter sim Name isch gross gstande: FUSSBALL-GOTT. Geili Aktion...

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

z basel a mym ryy hat geschrieben:gibts auch noch ein link dazu? möcht mir das auch anschauen
...kunnt die ganz zyt uf telebasel oder luegsch uf dr page vo telebasel sötti au dörte irgend wo si....

und jop ganz geil!!!
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

king72
Erfahrener Benutzer

Grönemeyer

Beitrag von king72 »

hennt dr gseh. sogar dr hebie isch dörte gsi? sini analyse vom match und sini ussage über dr fans (so e geili stimmig im stadion gits in dütschland högschtens in dortmund) isch voll geil gsi.

ach jo, so lang und usgibig ka d maischterfiir nid gsi si geschtern. ha um 14.00h dr derdiyok im PAM a dr birs troffe. hett öppis zum suffe kauft. kei alk.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

king72 hat geschrieben:hennt dr gseh. sogar dr hebie isch dörte gsi? sini analyse vom match und sini ussage über dr fans (so e geili stimmig im stadion gits in dütschland högschtens in dortmund) isch voll geil gsi.

ach jo, so lang und usgibig ka d maischterfiir nid gsi si geschtern. ha um 14.00h dr derdiyok im PAM a dr birs troffe. hett öppis zum suffe kauft. kei alk.
är isch au ca. am 2 scho "von dannen" zoge (wo ane au immer)

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

BS-Supporter hat geschrieben:Zieh mir grad d'Meischterfiir ufem Telebasel nomol iine. Grossartigi Bilder, fantastisch! Gänsehut total, mir laufts kalt dr Rugge durab. Rise Komplimänt an Telebasel für die fantastischi Übertragig und die emotionale Bilder!!!
wäre einfach schön gewesen, hätte man den unsäglichen kommentar ausschalten können.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Eckfahne hat geschrieben:Ha grad uf Telebasel umgschalte gha, sitzt irgend so e junge Schnösel dött und interviewt dr Oli Kreuzer, und unter sim Name isch gross gstande: FUSSBALL-GOTT. Geili Aktion...
dasch em kreuzer si sohn gsi :D

Knecht Ruprecht28
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Knecht Ruprecht28 »

Weiss öpper, ob und wenn jo, wenn diä Maischterfyr nomol ussgstrahlt wird... Würds au gärn no gseh...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!

RAVENS BASEL 1995

Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!

Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir

Muttenzerkurve - mi dehai...

Alles nur für Di, FCB ...

Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...

Amigo
Neuer Benutzer

Beitrag von Amigo »

I ha's au nur im Färnseh könne luege. Schön, dass ihr awäsende Fans wiider dr ganze Schwiiz zeigt hän, worum dr FCB so stark isch. Super Bilder, Super Understützig, Super Fans!
Dr FCB ka stolz uff euch sy...

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

D-Balkon hat geschrieben:är isch au ca. am 2 scho "von dannen" zoge (wo ane au immer)
Die sind auch alle noch ins A2 gegangen um weiter zu festen^^

Hass den Partyfotografen an der Meisterfeier...

Und andere Frage, mehrere 10'000 auf dem Barfi, wo sind die jeweils bei Spielen gegen Aarau und Thun? Wo sind die bei internationalen Spielen? Wo sind die bei Auswärtsspielen?

Hauptsache an die Feier, Partybild machen, auf Festzeit hochladen und danach den Supifan darstellen
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

king72 hat geschrieben:hennt dr gseh. sogar dr hebie isch dörte gsi? sini analyse vom match und sini ussage über dr fans (so e geili stimmig im stadion gits in dütschland högschtens in dortmund) isch voll geil gsi.

... er sprach von gladbach...

aber wayne

cheers
ALTE SÄCKE BASEL

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

so öppis gitts nur z`Basel!!!
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

i muess ehrlig sy. d cupfiir isch vill vill geiler gsy. besseri stimmig weniger idiote
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

stirbelwurm hat geschrieben:... er sprach von gladbach...

aber wayne

cheers
nein er sagte DORTMUND ( und das als eingefleischter bochumer)

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

stirbelwurm hat geschrieben:... er sprach von gladbach...

aber wayne

cheers
au nid ganz korrekt. er sagte Borussia ! also beides möglich. Aber da ich mich im Pott sehr gut auskenn und Fan vom Herbie bin, kann er eigentlich nur Dortmund gemeint haben. aber eigentlich ja auch egal...

4053
Erfahrener Benutzer

tele basel

Beitrag von 4053 »

alles nomol revue-passiere loh isch guet. abr dr kommentar chasch rauche....wieland, du bisch und bliibsch kei moderator.... löhnd lieber d bilder spräche!

ps. e scheiss kravatte hesch ahgha.
FREYSTAATBASEL 2003

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

king72 hat geschrieben:au nid ganz korrekt. er sagte Borussia ! also beides möglich. Aber da ich mich im Pott sehr gut auskenn und Fan vom Herbie bin, kann er eigentlich nur Dortmund gemeint haben. aber eigentlich ja auch egal...
tanner hat geschrieben:nein er sagte DORTMUND ( und das als eingefleischter bochumer)
er hed gseit "borussia dortmund" ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

seth hat geschrieben:er hed gseit "borussia dortmund" ;)
aight! ;)
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Isch wirklich guet, has uffgnoh ka und nonig fertiggluegt aber es isch guet gmacht, besser als die vergangene johre, komplimänt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Sämelihülz
Benutzer

Beitrag von Sämelihülz »

kann jemand bitte einen Link angeben ich habs nicht gefunden auf telebasel.ch (vielleicht bin ich zu blöd :rolleyes :) .

Thanks
Achtung Bärner!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Und andere Frage, mehrere 10'000 auf dem Barfi, wo sind die jeweils bei Spielen gegen Aarau und Thun? Wo sind die bei internationalen Spielen? Wo sind die bei Auswärtsspielen?

Hauptsache an die Feier, Partybild machen, auf Festzeit hochladen und danach den Supifan darstellen
isch mr au so gange im YB-Spiel, bim durch dGäng vom C laufe han i vor mi ane gsunge: "Wo wart ihr im Uefa-Cup, wo wart ihr im UEFA-Cup, wo wart ihr im Uuuefa-Cup?" :rolleyes:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

*Tami*
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *Tami* »

Domingo hat geschrieben:isch mr au so gange im YB-Spiel, bim durch dGäng vom C laufe han i vor mi ane gsunge: "Wo wart ihr im Uefa-Cup, wo wart ihr im UEFA-Cup, wo wart ihr im Uuuefa-Cup?" :rolleyes:
Habe genau dasselbe gedacht. Naja, man wird sich leider damit abfinden müssen.
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s gool gschosse het.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

mir war das für einmal wirklich ganz ganz egal...das wird immer und ewig so bleiben und solange dann das ganze stadion richtig dabei ist, reicht mir das
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Regt eucht doch nicht immer über das selbe auf! Auch ich war nicht an jedem UEFA Spiel und habe das einte oder andere NLA Spiel ausgelassen...hatte aber jeweils meine Gründe dafür. Aber immerhin bin ich so ehrlich und habe auch die Feier am Barfi nicht mitgemacht :p
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Antworten