Raucher-Umfrage

Der Rest...

Rauchet ihr? Wie stöhnder drzue?

Ich rauch!
55
22%
Ich rauch nid!
64
26%
I find s ghört in allne öffentliche Gebäude verbote!
49
20%
Im Restaurant Verbot ok, aber nid in Bars und Discos!!!
39
16%
Scheiss Verbot, me söll dörfe rauche wo me wott!
24
10%
Isch mr egal, söll jede mache was är wott...
15
6%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 246

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Celtic Basel »

Froog an alli wo fuer e total Verbot vo Rauche in noeffentlige Gebaeude sinn sinn mit em Argumentas es halt scho ganz schlimm isch, wenn s Raucher - und Nicht-raucherruem wuerdi gae, well s so schtinggt: was machet ihr denn wenn dir uuse goend und euer fyyn Naesli vo Abgas vum verbi faarende Auti beleidigt wird? Autofare verbiete? Oder isch euch dae Gschtangg woorschiins no nie uffgfalle? Waer komisch, denn mir, und i ha nid soone heiggel Naesli wie aaschiinend e baar do inne, fallt das eher uff, als wenn im en andere dail vum Reschti pfafft wird....

woodpecker
Benutzer

Beitrag von woodpecker »

also wenn ich ab und zue in de USA bin und denn wider heime chum, wirds eim in restaurants usw. amix scho ganz andersch wenn me wider do in dr schwiz isch...

und so wäge rücksichnahm vo raucher und so... das träume die villicht, mehr aber nid

quelle?? täglichi erfahrige.

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

Celtic Basel hat geschrieben:Froog an alli wo fuer e total Verbot vo Rauche in noeffentlige Gebaeude sinn sinn mit em Argumentas es halt scho ganz schlimm isch, wenn s Raucher - und Nicht-raucherruem wuerdi gae, well s so schtinggt: was machet ihr denn wenn dir uuse goend und euer fyyn Naesli vo Abgas vum verbi faarende Auti beleidigt wird? Autofare verbiete? Oder isch euch dae Gschtangg woorschiins no nie uffgfalle? Waer komisch, denn mir, und i ha nid soone heiggel Naesli wie aaschiinend e baar do inne, fallt das eher uff, als wenn im en andere dail vum Reschti pfafft wird....
abgas vome auto isch grad e parfum im gegesatz zu rauch vome schlot...

was gsünder isch isch e anders thema...

louis_II
Neuer Benutzer

Beitrag von louis_II »

Rauchen in öfftl. Gebäuden und Speiserestaurants kann man von mir aus verbieten. Aber in Bars/Discos finde ich übertrieben. Wer hundsvereckt 90 Jahre alt werden will oder mit 66 noch auf den M.Everst muss, soll halt nicht in einem PUB rumlungern......Pubs und Bars sind KEINE Wellnescenters, Basta. Aber es soll halt eine klinische, ironielose, "perfekte" Gesellschaft geformt werden :mad:

Und wenn das Rauchen aus dem öfftl. Leben verbannt wird, dann soll man die sehr oft unnötige Autofahrerei und die "Für-3-Tage-ans-Meer-Fliegererei" auch gleich mitverbieten. Diese Stinkerei habe ich nämlich auch einzuatmen obwohl ich nicht Fliege und nur selten Autofahre(kein eignes auto).
Tja, keiner gönnt dem anderen mehr was, sprich:Egoismus und Intoleranz der heutigen Gesellschaft.
Die Heuchelei einiger Leute stinkt mir mehr als der Rauch irgendeiner zigarette, Stumpen etc. :mad:
Bin übrigens Nichtraucher....

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

louis_II hat geschrieben:Rauchen in öfftl. Gebäuden und Speiserestaurants kann man von mir aus verbieten. Aber in Bars/Discos finde ich übertrieben. Wer hundsvereckt 90 Jahre alt werden will oder mit 66 noch auf den M.Everst muss, soll halt nicht in einem PUB rumlungern......Pubs und Bars sind KEINE Wellnescenters, Basta. Aber es soll halt eine klinische, ironielose, "perfekte" Gesellschaft geformt werden :mad:

Und wenn das Rauchen aus dem öfftl. Leben verbannt wird, dann soll man die sehr oft unnötige Autofahrerei und die "Für-3-Tage-ans-Meer-Fliegererei" auch gleich mitverbieten. Diese Stinkerei habe ich nämlich auch einzuatmen obwohl ich nicht Fliege und nur selten Autofahre(kein eignes auto).
Tja, keiner gönnt dem anderen mehr was, sprich:Egoismus und Intoleranz der heutigen Gesellschaft.
Die Heuchelei einiger Leute stinkt mir mehr als der Rauch irgendeiner zigarette, Stumpen etc. :mad:
Bin übrigens Nichtraucher....
Dem gibts eigentlich nichts mehr beizufuegen.

louis_II
Neuer Benutzer

Beitrag von louis_II »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:abgas vome auto isch grad e parfum im gegesatz zu rauch vome schlot...

was gsünder isch isch e anders thema...
Das isch itz aber e sehr persönlichi Meinig.....Weisch wie viel Lüt dass Schterbe wägä Abgas vo Auto und vor allem dr Flügerei? Kenni di gnau Zahle au nid aber es dörfte nume unwesentlech weniger si aus wägem Rauchä...
oder Chind wo inere City wohne wo Konzentrationsproblem hei wülls si nid chönd schlaffä ir Nacht wägem Autolärm.....Und den no die Vercherstote.....Bisch dr sicher das ds Rauche wirklich ds grössere Übel isch?

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

louis_II hat geschrieben:Das isch itz aber e sehr persönlichi Meinig.....Weisch wie viel Lüt dass Schterbe wägä Abgas vo Auto und vor allem dr Flügerei? Kenni di gnau Zahle au nid aber es dörfte nume unwesentlech weniger si aus wägem Rauchä...
oder Chind wo inere City wohne wo Konzentrationsproblem hei wülls si nid chönd schlaffä ir Nacht wägem Autolärm.....Und den no die Vercherstote.....Bisch dr sicher das ds Rauche wirklich ds grössere Übel isch?
i ha nur vom gruch gredet..................läse sött me chöne...

ketzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ketzer »

War letztes Jahr in Irland. Ich als Raucher fands überhaupt nicht schlimm, dass man in den Pubs nicht mehr rauchen konnte. Es waren auch ganze Familien in den Pubs, was nicht unbedingt so wäre, wenn geraucht werden würde.
Zudem waren die Pub-Besitzer sehr kreativ was die rauchende Kundschaft anbelangte. Zum Beispiel konnte man in einem Pub in Limmerick in den Hinterhof. Dort hatte es Stühle und kleine Tische und Musik. Also mir persönlich würde es nichts ausmachen, wenn auch bei uns das Rauchverbot in Pubs und Restaurants kommen würde. Cheers!!

*ZigikrallundtiefeLungezuugnimm* ;) :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Nur demits vo Aafang a klar isch, i bi "nid-raucher" (usser Zigarre aber die wärde jo bekanntlich pafft), i bi trotzdämm dr Meinig dass Rauche in öffentliche Rüüm sött verbotte wärde, usser es isch e seaparate abschliessbare Ruum vorhande mit Abzug, dört dörf graucht wärde. Es goht nid um bevormundig, es isch ebbe su2019Problem, wie in vill anderi Sache, das e paar unaständigi dr ruef vo alli schädige. Bispill: China Restaurant in Münchstei, e Raucher wo sich nach mi am Tisch näbe uns gsetzt het, foht a Zigis Rauche, wo mir unsers ässe bekömme, frog i lieb und aaständig obr sini Zigarette würd abstelle do meintr u201EIch stör mi an Ihrem nidrauche au nid oder, sunscht könneter Tisch wäggsleu201C und alli wo bi ihm am Tisch gsässe sinn hänn schön gröltu2026 ok, i has zur Kentniss gno, i ha mit sim Rauch als Biilag gu2019ässeu2026 wo mir fertig gse sinn und su2019Ässe vo Ihm grad ko isch han i mir e fetti Griffin 200 aazündet und Ihm ständig diräggt ins gsicht puschtet, bisr hett aavo motze und denn hettr vo mir di gliichi Antwort beko wie är mir ge ka hetu2026 also i wott demitt numme zeige, dass wenn me du2019Nidraucher respektiere würd denn wäre sosache nid nötig, aber do su2019halt immer wieder gwüssi deppe gitt muessmes halt verbiete. Es isch doch verständlich dass au immene öffentlich Ort wo käi Rauchverbot aagschriebe isch, dassme dört nid raucht wennu2019s öbbertem stört oder? Wenn i immene Restaurant bi oder neume wos lütt um mi hett, au wenn i im Raucher abteil bi, frog i trotzdämm ob i e Zigarre aazünde dörfu2026
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

rotoloso hat geschrieben:Nur demits vo Aafang a klar isch, i bi "nid-raucher" (usser Zigarre aber die wärde jo bekanntlich pafft), i bi trotzdämm dr Meinig dass Rauche in öffentliche Rüüm sött verbotte wärde, usser es isch e seaparate abschliessbare Ruum vorhande mit Abzug, dört dörf graucht wärde. Es goht nid um bevormundig, es isch ebbe su2019Problem, wie in vill anderi Sache, das e paar unaständigi dr ruef vo alli schädige. Bispill: China Restaurant in Münchstei, e Raucher wo sich nach mi am Tisch näbe uns gsetzt het, foht a Zigis Rauche, wo mir unsers ässe bekömme, frog i lieb und aaständig obr sini Zigarette würd abstelle do meintr u201EIch stör mi an Ihrem nidrauche au nid oder, sunscht könneter Tisch wäggsleu201C und alli wo bi ihm am Tisch gsässe sinn hänn schön gröltu2026 ok, i has zur Kentniss gno, i ha mit sim Rauch als Biilag gu2019ässeu2026 wo mir fertig gse sinn und su2019Ässe vo Ihm grad ko isch han i mir e fetti Griffin 200 aazündet und Ihm ständig diräggt ins gsicht puschtet, bisr hett aavo motze und denn hettr vo mir di gliichi Antwort beko wie är mir ge ka hetu2026 also i wott demitt numme zeige, dass wenn me du2019Nidraucher respektiere würd denn wäre sosache nid nötig, aber do su2019halt immer wieder gwüssi deppe gitt muessmes halt verbiete. Es isch doch verständlich dass au immene öffentlich Ort wo käi Rauchverbot aagschriebe isch, dassme dört nid raucht wennu2019s öbbertem stört oder? Wenn i immene Restaurant bi oder neume wos lütt um mi hett, au wenn i im Raucher abteil bi, frog i trotzdämm ob i e Zigarre aazünde dörfu2026
:D :D geili Aktion!

fcbjousey
Neuer Benutzer

Beitrag von fcbjousey »

In öffentliche Gebäude wie Schule und Ämter is es absolut gerechtfertigt. Aber in Lokalen und Bars find ichs persönlich übertrieben Rauchverbote zu erteilen.
Und es is dort so, dass man durchaus rauchen darf, nur muss es einen getrennten dafür vorgesehenen Raum geben. Und das gibts soviel ich weiß in der Schweiz sowieso an den meisten Orten.

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

fcbjousey hat geschrieben:In öffentliche Gebäude wie Schule und Ämter is es absolut gerechtfertigt. Aber in Lokalen und Bars find ichs persönlich übertrieben Rauchverbote zu erteilen.
Und es is dort so, dass man durchaus rauchen darf, nur muss es einen getrennten dafür vorgesehenen Raum geben. Und das gibts soviel ich weiß in der Schweiz sowieso an den meisten Orten.
Was?! Vo wellere Schwyz redisch du? :eek:

Ha no nie e Bar, Club oder Restaurant gseh mit separatem Raucherruum!

Odr wie söll das go,

Mainfloor: Nichtraucher (DJ Lungeflügel in da house)

2.Floor: Raucher (DJ Nikotin @ work) :rolleyes: :D

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Nur demits vo Aafang a klar isch, i bi "nid-raucher" (usser Zigarre aber die wärde jo bekanntlich pafft), i bi trotzdämm dr Meinig dass Rauche in öffentliche Rüüm sött verbotte wärde, usser es isch e seaparate abschliessbare Ruum vorhande mit Abzug, dört dörf graucht wärde. Es goht nid um bevormundig, es isch ebbe su2019Problem, wie in vill anderi Sache, das e paar unaständigi dr ruef vo alli schädige. Bispill: China Restaurant in Münchstei, e Raucher wo sich nach mi am Tisch näbe uns gsetzt het, foht a Zigis Rauche, wo mir unsers ässe bekömme, frog i lieb und aaständig obr sini Zigarette würd abstelle do meintr u201EIch stör mi an Ihrem nidrauche au nid oder, sunscht könneter Tisch wäggsleu201C und alli wo bi ihm am Tisch gsässe sinn hänn schön gröltu2026 ok, i has zur Kentniss gno, i ha mit sim Rauch als Biilag gu2019ässeu2026 wo mir fertig gse sinn und su2019Ässe vo Ihm grad ko isch han i mir e fetti Griffin 200 aazündet und Ihm ständig diräggt ins gsicht puschtet, bisr hett aavo motze und denn hettr vo mir di gliichi Antwort beko wie är mir ge ka hetu2026 also i wott demitt numme zeige, dass wenn me du2019Nidraucher respektiere würd denn wäre sosache nid nötig, aber do su2019halt immer wieder gwüssi deppe gitt muessmes halt verbiete. Es isch doch verständlich dass au immene öffentlich Ort wo käi Rauchverbot aagschriebe isch, dassme dört nid raucht wennu2019s öbbertem stört oder? Wenn i immene Restaurant bi oder neume wos lütt um mi hett, au wenn i im Raucher abteil bi, frog i trotzdämm ob i e Zigarre aazünde dörfu2026
KLar, voll daneben, wenn sich Raucher so benehmen. Kann Dir aber auch Beispiele erzaehlen von Erlenissen, die ich mit der militanten NR-Front hatte, zum Beispiele die beiden, die sich in einem andersweitig voellig leeren Restaurant direkt neben uns gesetzt haben und schon beim Anblick (!) einer Zigi einen Hustenanfall und traenende Augen bekamen und uns aufforderten, doch bitte nicht zu rauchen....

Aber das ist genau der Punkt, den ich weiter oben schon angsprochen habe mit Ruecksicht aufeinander nehmen - doch leider ist das in einer zunehmend ruecksichtsloseren, individualisiert und intoleranten Gesellschaft wohl ein frommer Wunsch. Der Schrei nach Rauchverboten der NR-Front ist dabei bloss eines von vielen Symptomen einer Gesellschaft, die das mit- und nebeneinader Leben und Lebenlassen anscheinaend verlernt hat, aber gleichzeitig aus daraus entstandener Unsicherheit und Unselbststaendigkeit immer wie mehr Gesetze (spez. Verbote) fordert.

maxxer
Benutzer

Beitrag von maxxer »

"diesel bruchsch drfür 3x weniger..."

du bisch schiinbar genau sone luschtige. gege raucher läschtere aber diesel sniffe isch dr egal will de billiger chasch auto fahre. s'goht mer nit drum wieviel s'choschtet sondern wie ungsund dä scheiss diesel isch. do fangi doch lieber widr aa rauche, denn weiss i wenigschtens worumm i lungechräbs bichum. enere verauchte beiz chasch usswiiche, em fiinstaub u.a. vom diesel leider nit, usser de gohsch uff d'alp.

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

10:00 06.04.2005
Alkoholfachstelle fordert rauchfreie Zonen in Gastrobetrieben

Die Schweizerische Fachstelle für Alkohol- und andere Drogenprobleme (SFA) fordert die Schweizer Gastrobetriebe auf, rauchfreie Zonen einzurichten. Studien beweisen, dass die Umsätze damit ansteigen und nicht wie bisher angenommen zurückgehen.
[sda] - Von rund 100 Studien, welche die ökonomischen Auswirkungen von Rauchverboten beleuchten, gebe keine einzige einen Hinweis auf negative Folgen, teilte die SFA mit. In New York seien die Steuereinnahmen von Restaurants und Bars zehn Monate nach der Einführung eines Gesetzes für rauchfreie Arbeitsplätze um 8,7 Prozent angestiegen.

Die SFA weist auch auf eine Schweizer Studie hin. Diese zeige, dass der rauchfreie Teil eines Cafés in Basel ebenso gut besucht wurde, wie der Raucherteil. Der Umsatz war in beiden Teilen gleich gross, die Trinkgelder fielen im Nichtraucherbereich aber um 22 Prozent höher aus.

(bluewin.ch)

---------------
damit hätte jetzt nicht mal ich als eigentlich sehr konsequente nichtraucherin gerechnet.
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

Traue nur einer Studie, welche du selber gefaked hast.

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

PeppermintPatty hat geschrieben: die Trinkgelder fielen im Nichtraucherbereich aber um 22 Prozent höher aus.
gibt es ein spendenkonto???? ich möchte studien von derart bahnbrechender bedeutung unbedingt unterstützen!
PeppermintPatty hat geschrieben: damit hätte jetzt nicht mal ich als eigentlich sehr konsequente nichtraucherin gerechnet.
ist eine inkonsequente nichtraucherin eine gelegenheitsraucherin oder zählst du zur hüstel-hüstel-predigt-fraktion?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Antworten