Beginn Meischterschaft 4. Liga Gruppe 6

Der Rest...
The Heckler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Heckler »

Strellc hat geschrieben:Wo kann man die RAngliste der 4. Liga online einsehen?

Gruss Strellc
Guggst du hier:
http://www.football.ch/fvnws/de/meisterschaft.aspx

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

FC Thai Basel 06 - FC Ferad b 0 : 2 (0 : 1)

43' ??
70' ??

Aufstellung: Kevin, Ud (46' Geng), Jack, Niwat, Stefan, Eddie, Vikit, Rachan, Pascal (85' bumbui), Eddie, Kim (75' Semm)

Kein Einsatz: Alle haben gespielt

Bemerkungen: FC THB 06 ohne Beni, Chen, Arslan (verletzt), Choo, Bea, Sak, Montri, Suvit (Arbeit), Avni (Transfer?), Amorn (Thaiboxen), Louis, Santiago, Kevin 2, Yannick, Joe, Nik (??), Ahn Tuan (keine Spielberechtigung),

Nächstes Spiel:

Meisterschaft 5. Liga Gruppe 2, 08.05.08:

FC Thai Basel 06 - FC JTV Basel

Zeit: 19:00 Uhr

Spielplatz: Bachgraben, Allschwil

Besammlung: 17:30 Uhr, Bachgraben, Allschwil
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Dr FC Münchenstei (2.Mannschaft) stoht vor em Ufstieg in d 4. Liga. Ei Spiel gilts jetzt für uns no z überstoh, in 2 Wuche gege Ferad a uswärts.

Aktuelli Tabälle, d Verfolger mit eim Spiel weniger wo sie hüte hän. Letschti Rundi am 18.Mai:

1. FC Münchenstein 17 12 3 2 69 : 19 39
2. FC Röschenz a 16 11 2 3 62 : 24 35
3. FC Therwil 16 11 2 3 53 : 25 35
4. FC Ettingen 16 9 1 6 37 : 33 28
5. FC Biel-Benken 16 8 2 6 34 : 32 26
6. FC Ferad a 16 7 1 8 50 : 42 22
7. FC Reinach 16 4 2 10 21 : 33 14
8. FC Zwingen 16 3 4 9 19 : 50 13
9. NK Posavina Basel 17 2 4 11 34 : 85 10
10. FC Post Basel 16 2 3 11 30 : 66 9

Geschter mit eme 5:2 Sieg gege NK Posavina d Ambitione nomol klargmacht, do e Bild vo unsere Fans, wo sicher au 4.Liga würdig sind.. :cool: :D
SCONVOLTS BASILEA 98

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

So 04.05.2008
FC Allschwil - BCO Alemannia Basel 4 : 1
Relativ souveräne Sieg gege e Kampfstargge Gegner. Usschlaggäbend isch sicher unseri cleverness vorem Goal gsi

SV Muttenz - FC Birsfelden b 2 : 4
Hoppla, SVM holt e Punkt vs SW und kriegt gg Birsfälde uf e Sack. Verruckti Liga

AC Milan-Club - SC Binningen 5 : 0
SCB komplett vo de Rolle. Milan mitere sehr stargge Rückrundi

SC Basel Nord - FC Schwarz-Weiss 0 : 2
SW trotz uffstig mitemene Sieg. Respäggt. BSN muess zittere

SV Transmontanos Basel - N.S.U. Morgarten 3 : 5
e Spiel wos um gar nix mehr gange isch, langweilig ;)

GRATULATION AN UNS ZEM VIZE MAISCHTER (glaub das längt fir dCL Quali oder?)

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

Es herscht Spannung in der Gruppe 6!! Ich tippe mal auf Muttenz als Absteiger. Kann Knüppel dick kommen für die rotschwarzen, wenn es dumm läuft steigt sowohl die 1., die 2. und die 3. Mannschaft ab.....

Aber auch in der Gruppe 3 wird spannend...

7. Riehen 17 Spiele 18 Punkte
8. VSF 16 Spiele 16 Punkte - 7
9. SC Steinen Basel 17 Spiele 16 Punkte - 8
---------------------------------------------------
10. Türglücü BS 17 Spiele 16 Punkte - 10

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Die Vereinigte sin unabsteigbar ;)

The Heckler
Erfahrener Benutzer

So 04.05.2008
FC Allschwil - BCO Alemannia Basel 4 : 1
Dütliche Sieg, nix anderscht erwartet mit Rale Bale als trainer *schleim*
Und damit nit nur ihr selber euch müend gratuliere: Ich gratulier au zum Vizemeister!

SV Muttenz - FC Birsfelden b 2 : 4
Naja, für uns het sich nüt veränderet, mir könne dr Klasserhalt immerno us eigener Kraft schaffe! Muttenz muess aber zerscht no gege Morgarte gwünne, ich hoffe die Tschingge klemme sich in Arsch und gänd nomol alles!!

AC Milan-Club - SC Binningen 5 : 0
So wie ich Binnige erläbt ha (in dr Rückrundi) wunderet mich das nit!

SC Basel Nord - FC Schwarz-Weiss 0 : 2
Jäjä, do hämers versaut! In dr erschte Halbzit isch s'Spiel relativ usgliche gsi, nit viel Chance uff beidne Siete.. wär ich gloffe statt schiesse....aaargg!!
In dr zweite Halbzit isch SW e bits stärker worde und het sich die grössere Chance ka als mir, aber umso ärgerliche das beidi Goal us krasse Eigefehler enstande sind (weil die richtige Chance het meistens unserer Goalie zu nichte gmacht oder SW selber...)!
Jetzt heissts nomol volli Konzentration uff dr letschti Match, Birsfelde isch jo bis jetzt eine vo unserene Lieblingsgegner, do muess e Sieg drinne si!!

@Erlebnisorientierte: Dein Wort in Gottes Ohr, Muttenz stiegt ab! Bisch du suscht amigs guet in Vorrussage?

Uninterssant, ich hoff Morgarte nimmt aber dr Schwung mit ins letschte Spiel..

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

The Heckler hat geschrieben: @Erlebnisorientierte: Dein Wort in Gottes Ohr, Muttenz stiegt ab! Bisch du suscht amigs guet in Vorrussage?

Uninterssant, ich hoff Morgarte nimmt aber dr Schwung mit ins letschte Spiel..
Wenn im Sporttip-Fred gosch go luege, den würdi sage ne bin nit guet in de Vorussage ;)

Aber und das macht euch evt. Muet do e paar Sache wo für e Abstieg vo Muttenz spreche:
- Aber sie könne keini Spieler us dr 2. Liga hole für das letzte Spiel, do die 2. Mannschaft, jo selber no um dr Abstieg kämpft und au am 18. spielt.
-Muttenz het in dr ganze Rückrundi nur 4 Pkt. gholt gha!!!
-Morgarten het s Hispiel mit 2:1 gwunne uf em Margelacker
Ka mr nit vorstelle das do e Päckli wird gmacht, will me ka nit spekuliere, vorallem will ihrs jo no selber in dr Hand hend
-8 Goal (4 drvo gege Transe) sind au nit dr Hammer in 7 Spiel wo Muttenz in dr Rückrundi het gschosse

The Heckler
Erfahrener Benutzer

erlebnisorientierter hat geschrieben:Wenn im Sporttip-Fred gosch go luege, den würdi sage ne bin nit guet in de Vorussage ;)

Aber und das macht euch evt. Muet do e paar Sache wo für e Abstieg vo Muttenz spreche:
- Aber sie könne keini Spieler us dr 2. Liga hole für das letzte Spiel, do die 2. Mannschaft, jo selber no um dr Abstieg kämpft und au am 18. spielt.
-Muttenz het in dr ganze Rückrundi nur 4 Pkt. gholt gha!!!
-Morgarten het s Hispiel mit 2:1 gwunne uf em Margelacker
Ka mr nit vorstelle das do e Päckli wird gmacht, will me ka nit spekuliere, vorallem will ihrs jo no selber in dr Hand hend
-8 Goal (4 drvo gege Transe) sind au nit dr Hammer in 7 Spiel wo Muttenz in dr Rückrundi het gschosse
Mist, verdammte.... ;)

Aber dini Argument sind guet, muess ich sage, Tiptop! Und im Spiel wo mir ka händ gege Muttenz (sogar mit Verstärkig) händ si au nit würklich überzügt!

Wegem Päckli, mir Spiele ebbe scho am Samstig gege Birsfelde, Muttenz erscht am Sunntig...das heisst wenn mir verliere sötte wird Muttenz e Päckli welle mache mit Morgarte, ich hoff nur die gönd nit uff so öppis i....ka mrs zwar nit vorstelle, Tschingge verliere nit gern... :D

Tico
Neuer Benutzer

Beitrag von Tico »

Birsfelde het ä Lauf !!!! Die stiege nid ab ... vor allem sind schiens am nexte Spiele wieder alli fit und wieder drbi. Das wird schwierig für d Nordländer.

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Tico hat geschrieben:Birsfelde het ä Lauf !!!! Die stiege nid ab ... vor allem sind schiens am nexte Spiele wieder alli fit und wieder drbi. Das wird schwierig für d Nordländer.
Mir händ au e Lauf (vor em Schwarzwiss Spiel us 3 Spiel 9 Pünggt gholt)! :cool: Und am Sunntig händ uns au e paar gfehlt, was im letschte Spiel nit dr Fall wird si!
Und ebbe, Birsfelde isch unsere Lieblingsgegner, in dr 5. Liga hämer immer gwunne gege die, in de Vorbereitgsspiel und in dr 4. Liga (1 Spiel bis jetzt).
Es sind immer knappi umkämpfti Games gsi, aber mit em bessere Ändi für uns!
Also auf jetzt Basel Nord!!!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

erlebnisorientierter hat geschrieben: Aber und das macht euch evt. Muet do e paar Sache wo für e Abstieg vo Muttenz spreche:
Und: Weil es grundsätzlich schon mal nicht erlaubt ist, für die letzten 3 Runden Verstärkungsspieler aus einer höher dotierten Mannschaft im eigenen Verein, raufzuholen. Eigentlich sollte es darum egal sein, wann die 2.Liga Mannschaft spielt, es ist nicht erlaubt. Ist auch die einzig richtige Massnahme, sonst schon genug Wettbewerbsverfälschung während der Saison...
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

erlebnisorientierter hat geschrieben: Aber und das macht euch evt. Muet do e paar Sache wo für e Abstieg vo Muttenz spreche:
Und: Weil es grundsätzlich schon mal nicht erlaubt ist, für die letzten 3 Runden Verstärkungsspieler aus einer höher dotierten Mannschaft im eigenen Verein, raufzuholen. Eigentlich sollte es darum egal sein, wann die 2.Liga Mannschaft spielt, es ist nicht erlaubt. Ist auch die einzig richtige Massnahme, sonst schon genug Wettbewerbsverfälschung während der Saison, mit diesem regen Spielertausch...
SCONVOLTS BASILEA 98

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

SCAR hat geschrieben:Und: Weil es grundsätzlich schon mal nicht erlaubt ist, für die letzten 3 Runden Verstärkungsspieler aus einer höher dotierten Mannschaft im eigenen Verein, raufzuholen. Eigentlich sollte es darum egal sein, wann die 2.Liga Mannschaft spielt, es ist nicht erlaubt. Ist auch die einzig richtige Massnahme, sonst schon genug Wettbewerbsverfälschung während der Saison, mit diesem regen Spielertausch...
sofern ein Spieler noch nicht mehr als 4 Spiele bei einer höheren Mannschaft machte.
Bsp.: Spieler X ist im 2. Liga Kader, war aber nun fast die ganze Rückrunde verletzt oder nicht im Aufgebot und hat nur 3 Spiele in der 2. Liga bestritten., dann darf er in die 4. Liga gehen.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

erlebnisorientierter hat geschrieben:sofern ein Spieler noch nicht mehr als 4 Spiele bei einer höheren Mannschaft machte.
Bsp.: Spieler X ist im 2. Liga Kader, war aber nun fast die ganze Rückrunde verletzt oder nicht im Aufgebot und hat nur 3 Spiele in der 2. Liga bestritten., dann darf er in die 4. Liga gehen.
Danke für diese ergänzende Info, das habe ich nicht gewusst.
SCONVOLTS BASILEA 98

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

FC Thai Basel 06 - FC JTV Basel 1 : 1 (1 : 0)

35' Rachan
47' ??

Aufstellung: Kevin, Tao, Jack, Vikit, Stefan, Eddie, Suvit, Rachan, Pascal, Geng (60' Ud), Niwat (70' Semm)

Kein Einsatz: bumbui

Bemerkungen: FC THB 06 ohne Beni, Chen, Arslan (verletzt), Choo, Bea, Sak, Montri, Kim (Arbeit), Amorn (Thaiboxen), Louis, Santiago, Kevin 2, Yannick, Joe, Nik (??), Ahn Tuan (keine Spielberechtigung),

Nächstes Spiel:

Meisterschaft 5. Liga Gruppe 2, 15.05.08:

FC Gelterkinden b - FC Thai Basel 06

Zeit: 20:15 Uhr

Spielplatz: Wolfstiege, Gelterkinden

Besammlung: 18:00 Uhr, Hotel Alexander, Basel

Dreamer
Benutzer

Beitrag von Dreamer »

bumbui hat geschrieben:FC Thai Basel 06 - FC Ferad b 1 : 1 (1 : 0)
Bisch sicher das das stimmt?

http://www.football.ch/fvnws/de/meisterschaft.aspx und den 5. Liga Gruppe 2

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Dreamer hat geschrieben:Bisch sicher das das stimmt?

http://www.football.ch/fvnws/de/meisterschaft.aspx und den 5. Liga Gruppe 2
Danke, has gänderet.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

letschdi Rundi::

Sa 17.05.2008
19:00 FC Birsfelden b - SC Basel Nord 1 : 3 ; BS NORD BLIBT DOBE...YEAH ;)

So 18.05.2008
10:00 BCO Alemannia Basel - SV Transmontanos Basel 2:2 bco ZWAR HEIMSTARGG ABER DLUFT ISCH SICHER E WENELI DUSSE, ÄHNLIG WIE BI DE TRANSENE BORING

10:15 SC Binningen - FC Allschwil 7:8; NEUI UFFSTELLIGSKREATIONE KÖNNE VO BEIDNE SITE ERWARTET WÄRDE, DURSCHTIGI SPIELER WÄRDE E SPEKTAKEL ABLIEFERE

11:00 FC Schwarz-Weiss - AC Milan-Club 1:2 : SW E PAARMOL SCHO MIT KNAPPE RESULTAT IM 08, MILAN SICHER STÄRGGER ALS IN DE VORRUNDI.... VIL SPASS BIM UFFSTIGSFESCHT SW

13:00 N.S.U. Morgarten - SV Muttenz 1:1, ABSTIEGSKAMPF VO NUTTENZ, NSU ABER IMMER GUET FIR E GOAL... BIRSFÄLDE STIGT AB

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

mimne weneli losglück sin 7 gegegol unwohrschinlig !

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

chinatown hat geschrieben:mimne weneli losglück sin 7 gegegol unwohrschinlig !
WEIBELLA SPILT ;)

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

nimm alles zruck

drfür sin mimne weneli Losglück NUR 8 Gol eher unwohrschinlig !

Toni Montana #6
Benutzer

Beitrag von Toni Montana #6 »

RALE BALE hat geschrieben:letschdi Rundi::

Sa 17.05.2008
19:00 FC Birsfelden b - SC Basel Nord 1 : 3 ; BS NORD BLIBT DOBE...YEAH ;)

So 18.05.2008
10:00 BCO Alemannia Basel - SV Transmontanos Basel 2:2 bco ZWAR HEIMSTARGG ABER DLUFT ISCH SICHER E WENELI DUSSE, ÄHNLIG WIE BI DE TRANSENE BORING

10:15 SC Binningen - FC Allschwil 7:8; NEUI UFFSTELLIGSKREATIONE KÖNNE VO BEIDNE SITE ERWARTET WÄRDE, DURSCHTIGI SPIELER WÄRDE E SPEKTAKEL ABLIEFERE

11:00 FC Schwarz-Weiss - AC Milan-Club 1:2 : SW E PAARMOL SCHO MIT KNAPPE RESULTAT IM 08, MILAN SICHER STÄRGGER ALS IN DE VORRUNDI.... VIL SPASS BIM UFFSTIGSFESCHT SW

13:00 N.S.U. Morgarten - SV Muttenz 1:1, ABSTIEGSKAMPF VO NUTTENZ, NSU ABER IMMER GUET FIR E GOAL... BIRSFÄLDE STIGT AB
Isch aber e gwogti prognose... :rolleyes:

Mir wärdes jo denn gseh am Samschtig!

Ich sag Muttenz stigt ab, obwohl mr Basel Nord lieber wär... Gege Muttenz hän mr immer voll geili derbys!

We'll see! :cool:

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Toni Montana #6 hat geschrieben:Isch aber e gwogti prognose... :rolleyes:

Mir wärdes jo denn gseh am Samschtig!

Ich sag Muttenz stigt ab, obwohl mr Basel Nord lieber wär... Gege Muttenz hän mr immer voll geili derbys!

We'll see! :cool:
Muttenz isch mir die unsympathischti Mannschaft vo däne 3, glaub aber dass sie punkte am Weekend..

Lou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou »

@ Tony

Dito zumal jo au scho die am grieene Tisch hän dörfe
dobe blybe...... :eek:

Ihr packet das scho schliesslich isch dr Lou jooo au no doo :D

The Heckler
Erfahrener Benutzer

Prognose usem Norde:

Sa 17.05.2008
19:00 FC Birsfelden b - SC Basel Nord 2:4 Mir bliebe dobe, mir müend eifach, für dr Verein, für d'Region... :p Und diesmol uffem grüene Rase und nit am grüene Tisch.... ;)

So 18.05.2008
10:00 BCO Alemannia Basel - SV Transmontanos Basel 3:2 Transe verliere ohni ihre gsperrte Superstar

10:15 SC Binningen - FC Allschwil 1:4 Alles andere als e wieteri Niederlag vom Rückrundebinnige wär e Überraschig!!

11:00 FC Schwarz-Weiss - AC Milan-Club 1:4 Wenn Milan vo Afang a Vollgasgit sötte die Erfolgstrunkene SW's z'schloo si, zmindest das Team wo gege uns gspielt het...
Nomol gratulation zum Uffstieg, viel Glück in dr 3. Liga!!

13:00 N.S.U. Morgarten - SV Muttenz 2:1 NSU sicher besser, ich hoff dr 10er spielt und sie sind no heiss, Muttenzer offensive e lauhs Lüftli

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Sa 17.05.2008
19:00 FC Birsfelden b - SC Basel Nord 4:2
Überraschend starke Birsfelder lassen Basel-Nord zittern....

So 18.05.2008
10:00 BCO Alemannia Basel - SV Transmontanos Basel 2:2
Gerechtes Remis der beiden Mittelfeldteams

10:15 SC Binningen - FC Allschwil 1:4
Eine in dieser Höhe unverdiente Niederlage der Binniger

11:00 FC Schwarz-Weiss - AC Milan-Club 3:0
Auch zum Schluss der Saison nochmals ein Sieg der Schwarz-Weissen

13:00 N.S.U. Morgarten - SV Muttenz 3:1
SV Muttenz packt die letzte Chance nicht und steigt ab....

Strellc
Neuer Benutzer

Beitrag von Strellc »

Danke.

Heckler und Rale Bale.

Gruss Strellc
1. Gleiches mit Gleichem vergleichen. 2.Wer lebt wird garantiert sterben. 3. Das Sterben ist nicht weiter Schlimm. Gehört zum Leben dazu. Doch zu sterben und nicht zu wiessen warum man gelebt hat ist schlimm.

Warum lebst du?

Tico
Neuer Benutzer

Beitrag von Tico »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Sa 17.05.2008
19:00 FC Birsfelden b - SC Basel Nord 4:2
Überraschend starke Birsfelder lassen Basel-Nord zittern....

So 18.05.2008
10:00 BCO Alemannia Basel - SV Transmontanos Basel 2:2
Gerechtes Remis der beiden Mittelfeldteams

10:15 SC Binningen - FC Allschwil 1:4
Eine in dieser Höhe unverdiente Niederlage der Binniger

11:00 FC Schwarz-Weiss - AC Milan-Club 3:0
Auch zum Schluss der Saison nochmals ein Sieg der Schwarz-Weissen

13:00 N.S.U. Morgarten - SV Muttenz 3:1
SV Muttenz packt die letzte Chance nicht und steigt ab....
Genau ä so wirds usecho ... "Überraschend starke Birsfelder lassen Basel-Nord zittern...." :D

SCAR
Erfahrener Benutzer

Münchestai wieder im Oberhuus..

Beitrag von SCAR »

UFSTIEG IN D 4. LIGA PERFEKT! Nachdäm Therwil und Röschenz am Samschtig Obe vorglegt und uns unter Druck gsetzt hän, hämer unser Spiel uswärts gege Ferad wo mr hän miesse gwünne, mit 0:4 für uns chönne entscheide. E afänglichi Nervosität isch augeschinlich gsi, spielerisch zwar überläge, hämer mr nit wie gwohnt chönne Druck ufsetze. Mit dr rote Karte gege e Ferad Spieler (Tätlichkeit) ca. 25. Minute, het sich das aber gänderet. Postwändend hämmer das usgnützt in dr 30. Minute und s 1:0 erzielt. Churz vor dr Pause hämmer denn nochedopplet und s wichtige und beruhigende 2:0 gmacht. Ca. in dr 50. Minute denn d Entscheidig: Unsere Spielertrainer vorne in mit eme witere Doppelpack (eine vo etliche in sinere Karriere..mir wärde sicher au immer wieder dra erinneret.. :D ;) ), het uns denn mit em 3:0 praktisch ändgültig ins Oberhuus gschosse und glichzitig d Röschenzer Spieler wo sin cho luege und uf e Usrutscher ghofft hänn, friehzitig heigschickt... :cool:

Resultat und Schlusstabälle:

5. Liga - Gruppe 3

Sa 17.05.2008

FC Röschenz a - FC Reinach 4 : 3

FC Post Basel - FC Therwil 5 : 6

So 18.05.2008

FC Biel-Benken - FC Zwingen 4 : 0

FC Ferad a - FC Münchenstein 0 : 4

NK Posavina Basel - FC Ettingen 5 : 5

5. Liga - Gruppe 3
1. FC Münchenstein 18 13 3 2 73 : 19 42
2. FC Röschenz a 18 13 2 3 70 : 28 41
3. FC Therwil 18 13 2 3 62 : 30 41
4. FC Biel-Benken 18 9 2 7 38 : 35 29
5. FC Ettingen 18 9 2 7 43 : 42 29
6. FC Ferad a 18 8 1 9 55 : 47 25
7. FC Reinach 18 4 3 11 27 : 40 15
8. FC Zwingen 18 3 4 11 20 : 59 13
9. NK Posavina Basel 18 2 5 11 39 : 90 11
10. FC Post Basel 18 2 4 12 38 : 75 10

Gratulation au nomol an d A Juniore und d Seniore, wo an däm Wucheänd dr Ufstieg au no klargmacht hän. Staaark gsi..Jungs, geils Fescht gsi gescht (au Dank an unseri "Fans" wo wieder zahlrich am Start gsi sin und mittlerwile regelmässig an die 60-80 Nase zähle) und uf e witers geils Joor.
SCONVOLTS BASILEA 98

Antworten