Herzschlagfinale!

Diskussionen rund um den FCB.
seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Chancellor hat geschrieben:das ist allerliebst von dir :o
nei nei, ich schiess se sälber :o :D
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

C4-Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von C4-Joggeli »

komposchti hat geschrieben:Ha das au scho imene andere Thread posted, ghört aber eigentlig au doo yyne zem Härzschlagfinal:

S'könnti durchuss sy, dass Sperrene s'Züngli an dr Woog spyyle im Meischterschaftsrenne.

Esoo gseht d'Situation vo de Verwarnige uss im Momänt (aimool gsperrt wird me lut Reglemänt nach 4, 8, 12 etc. Gääle):

Gfördet für 1 Sperri bim FCB: Costanzo 3, Huggel 7, Perovic 3, Ba 3, Eduardo 3
und dr Däge (4) fählt gege Aarau.

Gfördet für 1 Sperri bi YB: Ghezal 3, Liechti 3, Zayatte 7, Portillo 3, Schwegler 7, Hochstrasser 3, Yapi 3, Häberli 3.

Dr Hakan hett 10, no 2 Verwarnige, woby aini gege GC und är isch nit drbi in Basel. Em Varela sy Rekursurteil isch ussstehend.

YB mues uffpasse, praktisch die gsamti Verteidigung isch gföhrdet (Quelle: Swiss Football League)
höchstintressant - merci für dufstellig...

ich dänk au dass das entscheidend chan wärdä...wenn yb no muess verteidigung umstelle und dä haki dezue fehlt, dän wirds witzig ;)

schad spielt dä lupo nüm bi luzern, dän würdi morn bereits die eint oder ander gääli chartä zum zug cho :o

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

was könnte man alles anstellen als fan,damit das spiel wiederholt werden würde?... nur so im fall,dass yb gewinnen würde ;)
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

seth hat geschrieben:nei nei, ich schiess se sälber :o :D
ich muss in obelix'scher manier protestieren!! dieser fisch stinkt und das ist völlig egoistisch und asozial von dir... :mad:
Betreten des Rasens verboten!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Chancellor hat geschrieben:und ergic ist neuerdings sportchef und trainer aquisiteur? sorry, das ist zu spekulativ.

solange diese meldung nicht steht, will ich für meinen teil nichts davon wissen. lieber noch eine cabanas drecksau auf dem rasen als eine sforza drecksau an der line.
So abwägig findi's nid, dass sich dr Captain im Name vo dr Mannschaft d'Zytt nimmt, mitemene evtl. Trainerkandidat e Gspröch z'ha.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

So, Gilles Yapi wäre dann schon mal ausser Gefecht. Voodoo-Aufwärmübung die erste.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

nobilissa hat geschrieben:So, Gilles Yapi wäre dann schon mal ausser Gefecht. Voodoo-Aufwärmübung die erste.
du auch? :D :p

*überdreht einer weiteren YB-Spieler-Puppe die Beine*
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:So abwägig findi's nid, dass sich dr Captain im Name vo dr Mannschaft d'Zytt nimmt, mitemene evtl. Trainerkandidat e Gspröch z'ha.
Doll heute bei DSF: wenn man etwas negativ sehen will, dann findet man(n) auch etwas, dies meinte er zu den medienaasgeiern

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

nobilissa hat geschrieben:So, Gilles Yapi wäre dann schon mal ausser Gefecht. Voodoo-Aufwärmübung die erste.
Leider heute bei Luzern Tschouga und wohl auch Lustrinelli out. Quelle: TXT

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:Doll heute bei DSF: wenn man etwas negativ sehen will, dann findet man(n) auch etwas, dies meinte er zu den medienaasgeiern
Isch jo nütt negativs zumindescht i hätt nütt gege e Sforza... bi zwar au nid dä wo dr Gross grad unbedingt und sofort will los ha aber i hätt nütt degege.
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben: Isch jo nütt negativs zumindescht i hätt nütt gege e Sforza... bi zwar au nid dä wo dr Gross grad unbedingt und sofort will los ha aber i hätt nütt degege.
jein, will es isch doch öppi di glichi situation, mir spiile um maischtertitel und über was depadiert me : ob d'öri mit ihrem gäld bäbi chauft, der ergic zu luzärn oder der sforza zu basel chunnt, s'pieler zweni juble, der gross kai koks me het etc. und das allei d'fäns
wie wenn das ganze nid scho närvig gnue wäri :o

vo der präss wämmer jo gar nid rede, isch jo hüt z.b. wider tüpisch, nachdem der blick jetzt e wuche lang jede mischt gäge basel hinde füüre gno het, dient si hüt über mätzli in sach "varela" muetmasse

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:jein, will es isch doch öppi di glichi situation, mir spiile um maischtertitel und über was depadiert me : ob d'öri mit ihrem gäld bäbi chauft, der ergic zu luzärn oder der sforza zu basel chunnt, s'pieler zweni juble, der gross kai koks me het etc. und das allei d'fäns
wie wenn das ganze nid scho närvig gnue wäri :o

vo der präss wämmer jo gar nid rede, isch jo hüt z.b. wider tüpisch, nachdem der blick jetzt e wuche lang jede mischt gäge basel hinde füüre gno het, dient si hüt über mätzli in sach "varela" muetmasse
Jo, und über was willsch immene FCB-Diskussionsforum rede sunscht? Dä Forum hätt jo gar käi sinn meh... mr könnte jo nur no e "Hoffentlich wärdemer Meischter" mit *hoff*hoff* vollschriebe .
[/CENTER]

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

rotoloso hat geschrieben:Jo, und über was willsch immene FCB-Diskussionsforum rede sunscht? Dä Forum hätt jo gar käi sinn meh... mr könnte jo nur no e "Hoffentlich wärdemer Meischter" mit *hoff*hoff* vollschriebe .
Stimmt scho was de seisch. Andersits hän all die Diskussione au kei Sinn.

Dorum -> *hoff*hoff*

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Jo, und über was willsch immene FCB-Diskussionsforum rede sunscht? Dä Forum hätt jo gar käi sinn meh... mr könnte jo nur no e "Hoffentlich wärdemer Meischter" mit *hoff*hoff* vollschriebe .
de schribt me halt emol es zytli nüt
es isch jo nachem thun spiel au gange, es het kei neus thema gä, um irgend e spieler z'verrisse

aber ich weis jo sälber wie närvig stillhalte im jetztige momänt isch

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

tanner hat geschrieben:de schribt me halt emol es zytli nüt
es isch jo nachem thun spiel au gange, es het kei neus thema gä, um irgend e spieler z'verrisse

aber ich weis jo sälber wie närvig stillhalte im jetztige momänt isch
S gäb jo au no anders als s FCB-Forum...get a life! :rolleyes: :p
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

tanner hat geschrieben:de schribt me halt emol es zytli nüt
solange du zu jedem Scheiss einen Kommentar abgeben musst, würde ich mich mit solchen Aussagen eher zurückhalten ;)

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

die nerven liegen blank :eek:

das ist wahres 'fanen' :D
Betreten des Rasens verboten!

udu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von udu »

Chancellor hat geschrieben:die nerven liegen blank :eek:

das ist wahres 'fanen' :D
warum "nerven liegen blank"? basel gewinnt gegen aarau und zyri und yb holt aus den nächsten 3 spielen nur einen punkt und schon sind wir meister, so what :D ?

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Wir zeichnen uns durch Zurückhaltung, Gelassenheit und Souveränität aus. Wir sind nicht nervös. Wir tun nur so.

PaSiPh
Benutzer

Danke

Beitrag von PaSiPh »

not bad ... mit 10 Spielern gegen YB zu gewinnen .... der top-secret Plan ist also aufgegangen :)

udu
Erfahrener Benutzer

Mist!

Beitrag von udu »

jetzt haben die luscher doch tatsächlich meine vorhersage zerstört. ich hatte doch ein 1:1-untentschieden getippt - komisch, dass es mir überhaupt nichts ausmacht :D

yb isch nervös
yb isch nervös
yb yb yb isch nervös

meistertitel rulez!

littlesnow
Erfahrener Benutzer

Beitrag von littlesnow »

udu hat geschrieben:jetzt haben die luscher doch tatsächlich meine vorhersage zerstört. ich hatte doch ein 1:1-untentschieden getippt - komisch, dass es mir überhaupt nichts ausmacht :D

yb isch nervös
yb isch nervös
yb yb yb isch nervös

meistertitel rulez!
Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...

DeXt3r
Benutzer

Beitrag von DeXt3r »

littlesnow hat geschrieben:Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...
falsche einstellung. auf jetz

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

littlesnow hat geschrieben:Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...
Sogar eine Niederlage UND ein Remis ginge wenn wir dann das letzte Spiel etwa 15:0 gewinnen :D
Wir können aber auch mit 14 Punkten Vorsrpung Meister werden .....

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Kawa hat geschrieben:Sogar eine Niederlage UND ein Remis ginge wenn wir dann das letzte Spiel etwa 15:0 gewinnen :D
das werden wir au!! Auf jetzt! :cool:

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Aber nicht aus eigener Kraft .....

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Kawa hat geschrieben:Sogar eine Niederlage UND ein Remis ginge wenn wir dann das letzte Spiel etwa 15:0 gewinnen :D
Falsch, ein 4:0 reicht, falls die Torverhältnisse in gleichem Abstand bleiben.
Aber an sowas darf man nicht denken!

Es gibt nur einen Sieg!
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Jo sicher... :rolleyes:
Ich hoff, dass mr in Neueburg Maischter wärde!
Nüt isch mit Härzschlagfinal...

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Yazid hat geschrieben:Bitte kei Entscheidig am letschte Spieltag... :o
also ich hätte gerne einen sieg und den titel in der 94.minute. das joggeli würde in den grundfesten erschüttert. der jubel wäre endlos und bis nach bern hörbar. kann es ein emotionaleres finish geben?
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

gueti feschtstellig. im prinzip het die niederlag vo yb nur öppis positivs bewirkt, dr fcb kaa sich jetzt no e ussrutscher vor em letschte spiiel erlaube und het no immer alli chance...!

zuedäm eher negativ z wärte: bi glichblybender konstellation längt em fcb jetzt en unentschyyde im letschte spiiel... gfääährlig!

aber mir schaffe das, schlächt für yb sin nit die verlorene 3 pünggt vo hüt, sondern nydergschlageheit wo sie an daag glegt hän..! :D
F.R.B. - Freie Republik Basel

Antworten