nei nei, ich schiess se sälberChancellor hat geschrieben:das ist allerliebst von dir![]()

nei nei, ich schiess se sälberChancellor hat geschrieben:das ist allerliebst von dir![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
höchstintressant - merci für dufstellig...komposchti hat geschrieben:Ha das au scho imene andere Thread posted, ghört aber eigentlig au doo yyne zem Härzschlagfinal:
S'könnti durchuss sy, dass Sperrene s'Züngli an dr Woog spyyle im Meischterschaftsrenne.
Esoo gseht d'Situation vo de Verwarnige uss im Momänt (aimool gsperrt wird me lut Reglemänt nach 4, 8, 12 etc. Gääle):
Gfördet für 1 Sperri bim FCB: Costanzo 3, Huggel 7, Perovic 3, Ba 3, Eduardo 3
und dr Däge (4) fählt gege Aarau.
Gfördet für 1 Sperri bi YB: Ghezal 3, Liechti 3, Zayatte 7, Portillo 3, Schwegler 7, Hochstrasser 3, Yapi 3, Häberli 3.
Dr Hakan hett 10, no 2 Verwarnige, woby aini gege GC und är isch nit drbi in Basel. Em Varela sy Rekursurteil isch ussstehend.
YB mues uffpasse, praktisch die gsamti Verteidigung isch gföhrdet (Quelle: Swiss Football League)
So abwägig findi's nid, dass sich dr Captain im Name vo dr Mannschaft d'Zytt nimmt, mitemene evtl. Trainerkandidat e Gspröch z'ha.Chancellor hat geschrieben:und ergic ist neuerdings sportchef und trainer aquisiteur? sorry, das ist zu spekulativ.
solange diese meldung nicht steht, will ich für meinen teil nichts davon wissen. lieber noch eine cabanas drecksau auf dem rasen als eine sforza drecksau an der line.
du auch?nobilissa hat geschrieben:So, Gilles Yapi wäre dann schon mal ausser Gefecht. Voodoo-Aufwärmübung die erste.
Isch jo nütt negativs zumindescht i hätt nütt gege e Sforza... bi zwar au nid dä wo dr Gross grad unbedingt und sofort will los ha aber i hätt nütt degege.tanner hat geschrieben:Doll heute bei DSF: wenn man etwas negativ sehen will, dann findet man(n) auch etwas, dies meinte er zu den medienaasgeiern
jein, will es isch doch öppi di glichi situation, mir spiile um maischtertitel und über was depadiert me : ob d'öri mit ihrem gäld bäbi chauft, der ergic zu luzärn oder der sforza zu basel chunnt, s'pieler zweni juble, der gross kai koks me het etc. und das allei d'fänsrotoloso hat geschrieben: Isch jo nütt negativs zumindescht i hätt nütt gege e Sforza... bi zwar au nid dä wo dr Gross grad unbedingt und sofort will los ha aber i hätt nütt degege.
Jo, und über was willsch immene FCB-Diskussionsforum rede sunscht? Dä Forum hätt jo gar käi sinn meh... mr könnte jo nur no e "Hoffentlich wärdemer Meischter" mit *hoff*hoff* vollschriebe .tanner hat geschrieben:jein, will es isch doch öppi di glichi situation, mir spiile um maischtertitel und über was depadiert me : ob d'öri mit ihrem gäld bäbi chauft, der ergic zu luzärn oder der sforza zu basel chunnt, s'pieler zweni juble, der gross kai koks me het etc. und das allei d'fäns
wie wenn das ganze nid scho närvig gnue wäri
vo der präss wämmer jo gar nid rede, isch jo hüt z.b. wider tüpisch, nachdem der blick jetzt e wuche lang jede mischt gäge basel hinde füüre gno het, dient si hüt über mätzli in sach "varela" muetmasse
Stimmt scho was de seisch. Andersits hän all die Diskussione au kei Sinn.rotoloso hat geschrieben:Jo, und über was willsch immene FCB-Diskussionsforum rede sunscht? Dä Forum hätt jo gar käi sinn meh... mr könnte jo nur no e "Hoffentlich wärdemer Meischter" mit *hoff*hoff* vollschriebe .
de schribt me halt emol es zytli nütrotoloso hat geschrieben:Jo, und über was willsch immene FCB-Diskussionsforum rede sunscht? Dä Forum hätt jo gar käi sinn meh... mr könnte jo nur no e "Hoffentlich wärdemer Meischter" mit *hoff*hoff* vollschriebe .
S gäb jo au no anders als s FCB-Forum...get a life!tanner hat geschrieben:de schribt me halt emol es zytli nüt
es isch jo nachem thun spiel au gange, es het kei neus thema gä, um irgend e spieler z'verrisse
aber ich weis jo sälber wie närvig stillhalte im jetztige momänt isch
Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...udu hat geschrieben:jetzt haben die luscher doch tatsächlich meine vorhersage zerstört. ich hatte doch ein 1:1-untentschieden getippt - komisch, dass es mir überhaupt nichts ausmacht
yb isch nervös
yb isch nervös
yb yb yb isch nervös
meistertitel rulez!
Sogar eine Niederlage UND ein Remis ginge wenn wir dann das letzte Spiel etwa 15:0 gewinnenlittlesnow hat geschrieben:Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...
Falsch, ein 4:0 reicht, falls die Torverhältnisse in gleichem Abstand bleiben.Kawa hat geschrieben:Sogar eine Niederlage UND ein Remis ginge wenn wir dann das letzte Spiel etwa 15:0 gewinnen
Wir können aber auch mit 14 Punkten Vorsrpung Meister werden .....
also ich hätte gerne einen sieg und den titel in der 94.minute. das joggeli würde in den grundfesten erschüttert. der jubel wäre endlos und bis nach bern hörbar. kann es ein emotionaleres finish geben?Yazid hat geschrieben:Bitte kei Entscheidig am letschte Spieltag...![]()
gueti feschtstellig. im prinzip het die niederlag vo yb nur öppis positivs bewirkt, dr fcb kaa sich jetzt no e ussrutscher vor em letschte spiiel erlaube und het no immer alli chance...!littlesnow hat geschrieben:Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...