gruusigeSiech hat geschrieben:Das ist m.E. Schwachsinn. Typische BuLi-Mentalität. Dort müssen immer alle rennen, rennen, rennen. Für Künstler ist dort (fast) kein Platz. Als Ausnahme fällt mir gerade spontan Ailton ein. Der rennt auch nicht aussichtslosen Bällen nach, sondern spart seine Kräfte, um dann zum richtigen Zeitpunkt zu explodieren. Und der Erfolg gibt ihm Recht. Ich stelle mir vor, er wäre nicht zu Schalke sondern zum VfB Stuttgart gewechselt. Dann hätte er wohl zusammen mit Haki Runden durch die Schwäbischen Wälder drehen dürfen.
Do kanni dr leider nit rächt gäh... Dr Hakan ghört vo sinere Spielart sicher zue de "Kreative oder Künschtler" und die Gattig meint generell es nit nötig z'ha verlorene Bäll hinterhär z'renne, das isch bekannt... Alles guet und rächt, aber dr Hakan isch momentan nit in de Position e Platz als Künschtler z'fordere sondern mues halt au emol zeige, dass är gwillt isch sich dr A*sch uffzrisse für d'Mannschaft, damit er au wieder ka fordere, dass die andere für ihn renne und ackere und dräcksarbet mache... Erscht wenn me dr Respäkt vonere Mannschaft het und au die entspröchendi Leischtig zeigt, ka me sich au s'rächt uff sone Position ussenäh und das isch bim Hakan woll momentan nit dr Fall...
Luegsch emol dr Ailton ah, won är bi Werder gsi isch... Tribüneplatz juhe und är hett sich die Position won är jetzt hett au z'erscht durch Leischtig mühse erarbeite...