PS3 - Assassin's Creed Problem...

Der Rest...
Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

maradoo hat geschrieben:isch geile schluss gsi! mol mit bitz gemetzel bis bim robert gsi bisch!
freu mi jetzt scho uff d fortsetzig.

jetzt bruch i den abr glaub au RB6 2.... könne mer online zämme d kampagne zogge... :D
Dr Kampf vom De Sablé isch scho viel geiler gsii als dä vom Ali dingsbums.

RB6 uf jede Fall!

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

d'maschine macht jo nüt andrs als informatione us de dna usehole.. also heder die info eigentli in sich.. ;)

aber i hoff schwär dases wieder indr vergangheit spielt.. :) die selle ändlich e release datum bekannt gäh, söll jo no 2 wiiteri folge gäh..
Sali zämme.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

useme andere forum:
Aber anscheinend soll AC 2 sogar weit vor der Zeit von AC 1 spielen... und das auch noch in Japan... :-)
kei ahnig öb das stimmt...

viellicht stoht do öbbis:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

mi änglisch isch leider nit überragend... :o
Basel ai Liebi!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

maradoo hat geschrieben:useme andere forum:
kei ahnig öb das stimmt...

viellicht stoht do öbbis:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

mi änglisch isch leider nit überragend... :o
Yonaguni:
Q. What is Yonaguni?
A. Yonaguni is the westernmost island in Japan, and a likely setting for the next game (or at least part of it). It is widely believed that an ancient and advanced civilisation once lived on Yonaguni, and that they suffered a similar fate to Atlantis' people. Buildings found submerged around Yonaguni predate any other known buildings in the world, so expect any Japanese ancestor tales to take place before Assassin's Creed 1.

Das wird sicher no e Assasssin's Gaiden... :p

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Yazid hat geschrieben:Yonaguni:
Q. What is Yonaguni?
A. Yonaguni is the westernmost island in Japan, and a likely setting for the next game (or at least part of it). It is widely believed that an ancient and advanced civilisation once lived on Yonaguni, and that they suffered a similar fate to Atlantis' people. Buildings found submerged around Yonaguni predate any other known buildings in the world, so expect any Japanese ancestor tales to take place before Assassin's Creed 1.

Das wird sicher no e Assasssin's Gaiden... :p
:D
gaiden isch s ainzige woni no muess fertig mache jetzt...
Basel ai Liebi!!!

whizzkid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von whizzkid »

Dr Schluss (kampf gege Al Mualim) hani e chli abgspaced funde aber dr Räscht vom Spiel ischeifach numme no geil

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

whizzkid hat geschrieben:Dr Schluss (kampf gege Al Mualim) hani e chli abgspaced funde aber dr Räscht vom Spiel ischeifach numme no geil
bisschen abgespaced, dafür leuchtete altair aber so schön! :D
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

apropos, i ha an 2 Ort Mieh dr Diebstahl z'begoh (eimol im Innehof vis-a-vis vo dr grosse Festig und s'andere isch mit so Wache wo dr Weg blocke), i chum däm Typ zwar problemlos so noch, das es klappe miesst, aber irgendwie stoss i dr anderi denn immer nur anstatt dTat z'begoh

öpper diä glichi Erfahrig gmacht mit dene 2 Fäll? oder öpper Erfolg gha bi dene 2? Wie?

Schünscht han i so guet wiä alli Teilmissione glöst :cool:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Domingo hat geschrieben:finds nicht so dramatisch

hoffe eher auf andere Kulturen aber nicht so spät (zBsp Mayas und Azteken zu den Zeiten der spanischer Eroberer, dabei gilt es die in diesen Regionen der Welt versteckten ******** (Spoilerzensur) vor dem Zugriff der Spanier (die im Dienste der Mächte, die Desmond gfangen hielten handelten -> ebenfalls verkappte Templer) zu retten o.ä.

;)

das wär cool (rituelle Opfer verhindern, statt über Balken auch via Lianen oder so fortbewegen) :cool:
wenn man den Link von maradoo liest merkt man das eine meiner Hoffnungen wohl wahr wird und auch der Rest klingt geil :cool:

habs jetzt ganz durchgelesen und ich will das das GAME sofort erscheint, hammer..... :eek:

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Domingo hat geschrieben:apropos, i ha an 2 Ort Mieh dr Diebstahl z'begoh (eimol im Innehof vis-a-vis vo dr grosse Festig und s'andere isch mit so Wache wo dr Weg blocke), i chum däm Typ zwar problemlos so noch, das es klappe miesst, aber irgendwie stoss i dr anderi denn immer nur anstatt dTat z'begoh

öpper diä glichi Erfahrig gmacht mit dene 2 Fäll? oder öpper Erfolg gha bi dene 2? Wie?

Schünscht han i so guet wiä alli Teilmissione glöst :cool:
nochmal die Frage!!!

ausserdem: Für Flaggenjäger!!! :cool:

Finde es zwar immer wieder spannend selbst über eine zu stolpern ;) Aber einige sind fast unauffindbar, wobei ich den Flaggen bisher nur geringe Bedeutung zugemessen habe, da ich zuerst die eigentlichen Missionen erledigt haben will bevor ich die sogenannten zusätzlichen Erinnerungen (o.s.ä.) abklappere

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:nochmal die Frage!!!

ausserdem: Für Flaggenjäger!!! :cool:

Finde es zwar immer wieder spannend selbst über eine zu stolpern ;) Aber einige sind fast unauffindbar, wobei ich den Flaggen bisher nur geringe Bedeutung zugemessen habe, da ich zuerst die eigentlichen Missionen erledigt haben will bevor ich die sogenannten zusätzlichen Erinnerungen (o.s.ä.) abklappere
übrs dach in innehof?
lock d wache wäg indämm in ihrer nöchi e andere soldat unuffällig killsch...
vo hinde aschliche, markiere und kille goht nit?
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

maradoo hat geschrieben:übrs dach in innehof?
lock d wache wäg indämm in ihrer nöchi e andere soldat unuffällig killsch...
vo hinde aschliche, markiere und kille goht nit?
killen um den Diebstahl zu begehen? geht das? habe bisher immer "sauber" gestohlen!

alles andere habe ich schon gemacht (Wachen etc), d.h. ich habe meine Ruhe kann aber die Aktion nicht mit einem gängigen Diebstahl abschliessen!

btw zu dem Link: die grünen Punkte sind die Templer, die man töten sollte ;) habe zwar schon so gut wie alle :cool:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:killen um den Diebstahl zu begehen? geht das? habe bisher immer "sauber" gestohlen!

alles andere habe ich schon gemacht (Wachen etc), d.h. ich habe meine Ruhe kann aber die Aktion nicht mit einem gängigen Diebstahl abschliessen!

btw zu dem Link: die grünen Punkte sind die Templer, die man töten sollte ;) habe zwar schon so gut wie alle :cool:
ach diebstahl.... verlesen... :o
des weiss ich nicht... bin nur noch am killen! :D
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

maradoo hat geschrieben:ach diebstahl.... verlesen... :o
des weiss ich nicht... bin nur noch am killen! :D
Bins jetzt am bereinigen (man kann einzelne Erinnerungen nochmal durchspielen und dann abbrechen wenn man den Mord gemacht hat und es speichert alle Erfolge) -> alle Nachforschungen machen (teils brauchte man ja nur 2 um weiterzukommen), etc etc

Türme hab ich beim ersten Durchspielen schon alle gemacht! :cool:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:Bins jetzt am bereinigen (man kann einzelne Erinnerungen nochmal durchspielen und dann abbrechen wenn man den Mord gemacht hat und es speichert alle Erfolge) -> alle Nachforschungen machen (teils brauchte man ja nur 2 um weiterzukommen), etc etc

Türme hab ich beim ersten Durchspielen schon alle gemacht! :cool:
wie isch das bim missione nomol mache, kasch nit aifach im zügs ume laufe? muess me nomol d diebstähl, mord etc mache?
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

maradoo hat geschrieben:wie isch das bim missione nomol mache, kasch nit aifach im zügs ume laufe? muess me nomol d diebstähl, mord etc mache?
du beginnst wie bei null jeder Teilmission in Masyaf (zumindest bei denen die ich bisher gemacht habe) und musst an den Zielort reisen und dort alles neu machen (nur geholte Flaggen/Templer/Türme sind schon berücksichtigt d.h. du siehst alle Diebstähle, Rednerprügeleien, Belauschungen und Informanten bereits und kannst auch direkt zu diesen gehen ohne zuerst zum HQ des Ortes zu gehen, ausserdem kannst du auch nicht in noch nicht freigeschaltete Bereiche des Ortes gehen also wenn du "Akkon arm" spielst kommst du nicht in den mittleren und reichen Bereichen herumlaufen

Abschliessen tut man dann mit dem Mord, dann steige ich bisher jeweils aus um an nem anderen Tag weiter zu machen in irgend einer anderen Erinnerung! die neu abgeschlossen Missionen sind nun auch weiss markiert!

Ist noch witzig wie effizient man beim 2ten Mal ist, viel weniger ängstlich!

Aber: die Wachen im Königreich reagieren schon heikler auf dich, so wie in der Endphase des Spiels, d.h. man gallopiert viel wenn man sich nicht herumschlagen will!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:du beginnst wie bei null jeder Teilmission in Masyaf (zumindest bei denen die ich bisher gemacht habe) und musst an den Zielort reisen und dort alles neu machen (nur geholte Flaggen/Templer/Türme sind schon berücksichtigt d.h. du siehst alle Diebstähle, Rednerprügeleien, Belauschungen und Informanten bereits und kannst auch direkt zu diesen gehen ohne zuerst zum HQ des Ortes zu gehen, ausserdem kannst du auch nicht in noch nicht freigeschaltete Bereiche des Ortes gehen also wenn du "Akkon arm" spielst kommst du nicht in den mittleren und reichen Bereichen herumlaufen

Ist noch witzig wie effizient man beim 2ten Mal ist, viel weniger ängstlich!

Aber: die Wachen im Königreich reagieren schon heikler auf dich, so wie in der Endphase des Spiels, d.h. man gallopiert viel wenn man sich nicht herumschlagen will!
isch jo d härti gsi! die erste paar std. bini nur ganz vorsichtig umegloffe und jooooo nie gsegglet! :D
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

maradoo hat geschrieben:isch jo d härti gsi! die erste paar std. bini nur ganz vorsichtig umegloffe und jooooo nie gsegglet! :D
isch mr au so gange! :D

noch Ergänzung (hab's oben auch eingefügt):
Abschliessen tut man dann mit dem Mord, dann steige ich bisher jeweils aus um an nem anderen Tag weiter zu machen in irgend einer anderen Erinnerung! die neu abgeschlossen Missionen sind nun auch weiss markiert!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:isch mr au so gange! :D

noch Ergänzung (hab's oben auch eingefügt):
am afang wo e halbstd hesch miese durch s königriich ritte! :D
Basel ai Liebi!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Mich schisst's ehrlich gsait grausam ah, das ganze wieder miesse vo Aafang ah duurespiele, jetzt wo all mini Saves verlore worde sin...
Ich glaub i loss es sii... :o

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Yazid hat geschrieben:Mich schisst's ehrlich gsait grausam ah, das ganze wieder miesse vo Aafang ah duurespiele, jetzt wo all mini Saves verlore worde sin...
Ich glaub i loss es sii... :o
:eek:
sicher nid, isch so geil das Game, do chönt i no ewigs drahocke!

Jetzt weisch jo wiä dr Has lauft, jetzt ischs easy ussrdäm chasch grad vo Afang aa alles perfekt versueche z'mache! :cool:

btw Saves wo?

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Domingo hat geschrieben:sicher nid, isch so geil das Game, do chönt i no ewigs drahocke!

Jetzt weisch jo wiä dr Has lauft, jetzt ischs easy ussrdäm chasch grad vo Afang aa alles perfekt versueche z'mache!

btw Saves wo?
Bi Sony... :D
D'Konsole isch am Arsch gsii, sie hän mr e neui gschickt. :o

Villicht lon i mi jo doch wieder verfiehre... :p
Aber: bi mir isch scho bim 1. Mol alles perfekt gsii, as usual... :D

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Yazid hat geschrieben:Aber: bi mir isch scho bim 1. Mol alles perfekt gsii, as usual... :D
Vrzell das doch em Fährimaa!!! :p

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Domingo hat geschrieben:Vrzell das doch em Fährimaa!!! :p
:D :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Yazid hat geschrieben: Aber: bi mir isch scho bim 1. Mol alles perfekt gsii, as usual... :D
so wie bi RB6 online?? hehe... :D
Basel ai Liebi!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

maradoo hat geschrieben:so wie bi RB6 online?? hehe... :D
:D
Ha geschter öbbe 3 Std. lang gspielt! Goht scho besser. ;)
Sniper-Maischter! :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Yazid hat geschrieben: :D
Ha geschter öbbe 3 Std. lang gspielt! Goht scho besser. ;)
Sniper-Maischter! :D
damn hätt i sötte luege, bi au mol kurz online gsi drmit!
Basel ai Liebi!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

maradoo hat geschrieben:damn hätt i sötte luege, bi au mol kurz online gsi drmit!
Hüt z'oobe eventuell.
Bekunnsch du d'Iiladig wenn ich dir eini schick, au wenn de nid grad RB6 am zocke bisch?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Yazid hat geschrieben:Hüt z'oobe eventuell.
Bekunnsch du d'Iiladig wenn ich dir eini schick, au wenn de nid grad RB6 am zocke bisch?
wenn i online bi glaub scho... goht glaub rächts oobe e fänsterli uff wos stoht...
Basel ai Liebi!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

maradoo hat geschrieben:wenn i online bi glaub scho... goht glaub rächts oobe e fänsterli uff wos stoht...
Ok, we'll see...

Hesch GTA reserviert? Ha's geschter gmacht, wird s'erscht mol siit langem sii (usser PES), dass i e Spiel am Release-Daag kauf.
Und RB6 2 muess au no ahne... Haiaiai... :D

Antworten