Welles Szenario söll itrefffe?
Dr Fähler liggt do aber in dr Tatsach dass dr Gross ällei mit dr Oeri über trasnfers entscheidet. Die einti hett käi Ahnig duet amigs eifach e bitz trötzele und zickele demitme nid vergisst dass sie Presidäntin isch und dr Gross befasst sich mit öbbis wo nid si gebiet isch. Dr Gross müesst Spielertyp wünsch (also d'Eigeschafte wie Kopfballstarke Verteidiger, kräftige defensive Mittelfäldspieler, usw) ammene Sportchef abgeh wo sich denn in zämmearbet mitm Scout konkret um d'Spielersuechi kümmeret. D'Oeri sött in dere ganzi aaglägheit nur für d'Puppe und Teddybär für d'Töchte bzw. Söhn vo de neue Spieler besorgt si.Joggeli hat geschrieben:und wer hat das Sagen beim Verstärken der Mannschaft? Wer holte Pflöcke wie Hodel, Zanni, Burgmeier, usw? ...CG kann keine Mannschaft zusammenstellen, dafür fehlt im das nötige Geschick - dies durfte er uns jetzt genügend lange beweisen. Ein neuer Mann muss her und das Kader muss ausgemistet werden - Hodels und dergleichen können gleich den Weg nach Thun antreten.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Bellach SO hat geschrieben:ok... hesch mi überzügt.
Dr FCB ligt vorem letschte Spiel 3 punkt vor yb, allerdings het yb s'klar bessere torverhältnis. Yb goht denn früeh in Füehrig, dr FCB glicht in dr 70. Minute uss... MIR SIN MEISCHTER, JAWOLL!
Naja den wirdsch du halt lieber Meister 2008 und den in de negschte Johre Mittelmass. Wobi mir wer das ehrlichgseit au lieber Mittelmass zhi im Sinn vo dr Platzierig in dr Tabelle, dafür e Mannschaft gseh wo spielerisch de Fans mol was bietet und au kämpft. Ganz unter em Motto: Lieber e geile NLB-Truppe als e graui NLA-Truppe
93. Minute: Ein viel zu weit vorne ausgeführter Einwurf von Schwegler auf Varela, dieser flankt, in der Mitte scheibt Ghezal nach 93 Minuten und etwas mehr als 40 Sekunden ein!
Zum Glück. Danke Ghezal, danke YB. Jetzt dürfen wir restrukturieren!
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
doch isch mi ärnst.. und das mitem schizophren stimmt... isch e situation wo halt nid ändere kasch...bin aber überzügt dass vieli so fühle wie ich, aber eifach nid so benenne...Nur So... hat geschrieben:Hey sorry aber das ka ächt nit di ärnst si, well wenn s nämlich di ärnst isch, han i kei ahnig wie de FCB im Stadion no afführe kasch... chli Schizophren...
p.s. was isch dr unterschied zwüsche variante 2 und minere? schlussendlich forderet d variante 2 nur dr kopf vom gross und ich fordere halt no anderi änderige...aber vom misserfolg her isches genau s gliche!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Kann i nit nochvollzieh.... sorry... ha mi no nie so wyt entfärnt vo dine Aasichte gfühlt wie jetzt...Asselerade hat geschrieben:doch isch mi ärnst.. und das mitem schizophren stimmt... isch e situation wo halt nid ändere kasch...bin aber überzügt dass vieli so fühle wie ich, aber eifach nid so benenne...
I hoff wirklich das das nit e wyt verbreiteti Meinig in dr Kurve isch... (dr Zwääg heiligt nie alli Mittel)
Edit: was i vo dr Variante 2 halt chasch witer vorne nocheläse nämlich absolut gar nüt...Nur So... hat geschrieben:Kann i nit nochvollzieh.... sorry... ha mi no nie so wyt entfärnt vo dine Aasichte gfühlt wie jetzt...
I hoff wirklich das das nit e wyt verbreiteti Meinig in dr Kurve isch... (dr Zwääg heiligt nie alli Mittel)
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
Dies ist sicherlich auch ein Problem, wobei für mich nicht das grösste (denn andere Trainer haben diese Fähigkeit) und eins scheint mir klar, mit Gross als Trainer wird es in Basel keinen Sportchef mehr geben....rotoloso hat geschrieben:Dr Fähler liggt do aber in dr Tatsach dass dr Gross ällei mit dr Oeri über trasnfers entscheidet. Die einti hett käi Ahnig duet amigs eifach e bitz trötzele und zickele demitme nid vergisst dass sie Presidäntin isch und dr Gross befasst sich mit öbbis wo nid si gebiet isch.
Nein, es stellt sich doch grundsätzlich die Frage, wie es sein kann, dass Spieler wie Zanni, Hodel, Burgmeier usw. beim FCB überhaupt zu einem Thema wurden. Wir sollten die besten CH-Spieler der Liga verpflichten und mit Sicherheit nicht das Mittelmass. All dieses Mittelmass waren Wunschtransfers von Gross...
zanni,hodel,streller,chippy,carlitos oder anders gesagt die ganze mannschaft weil es der fcb isterlebnisorientierter hat geschrieben:Wer sagte jemals dass Challandes ein so Super Trainer ist ?
Nenne mir 3 Feldspieler welche für den FCB im Moment so wertvoll sind wie es ein Dzemaili, Raphael , Von Bergen oder Margeraiz war ?
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
ich WEISS nid ob vieli lüt so dänke. ich VERMUETE dass vieli lüt so fühle. weisses aber nid.Nur So... hat geschrieben:Kann i nit nochvollzieh.... sorry... ha mi no nie so wyt entfärnt vo dine Aasichte gfühlt wie jetzt...
sorry, ich schäm mi für die mannschaft, für dä vorstand, für das gsicht wo dä verein het. wenn mr meister wärde, denn wird dä ganzi missstand kaschiert. ich han kei bogg in 3 joore wieder am gliche punkt si, drfür sind mr 2mol oberflächlich meister worde..
verstoh mi nid falsch, ich finde mir sötte dä aspruch und wunsch ha meister z wärde. aber halt nid dr ahspruch meister wärde z miesse.. und dä kleini unterschied kunnt nid vo nüt. das umdenke (näb dr ganze veränderige im verein) goht minnere meinig (leider gottes!!!) nur über misserfolg..
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Froggt sich jetzt wär schuld dra isch dasmr käi Sportchef hänn. Dr Gross het immer sehr guet mitm Vogel gschafft, ka mi nid erinnere das är sich wäder bi GC no bim FCB jemols gege d'Stell vom Sportchef gwehrt het, villicht hett'r e Problem mit einzelni Persone aber kuum generell mitemene Sportchef. D'Gigi schint hingege alles in d'Händ welle neh und niemerts um sich umme ha wo s'sage het... i hoff si kunnt nie uff d'Idee no als Trainerin z'wirke.Joggeli hat geschrieben:Dies ist sicherlich auch ein Problem, wobei für mich nicht das grösste (denn andere Trainer haben diese Fähigkeit) und eins scheint mir klar, mit Gross als Trainer wird es in Basel keinen Sportchef mehr geben....
Nein, es stellt sich doch grundsätzlich die Frage, wie es sein kann, dass Spieler wie Zanni, Hodel, Burgmeier usw. beim FCB überhaupt zu einem Thema wurden. Wir sollten die besten CH-Spieler der Liga verpflichten und mit Sicherheit nicht das Mittelmass. All dieses Mittelmass waren Wunschtransfers von Gross...
Das mir die Spieler verpflichtet hänn liggt halt au dra dass dr Gross sich mit Uffgobe muess beschäftige wo 1. nid är defür zueständig sött si 2. är sälber halt au nid die richtige und wichtige kontakte het. Es sött ebbe jede si Job mache... dr Trainer sött trainiere, dr Scout sött scoute und d'Presidäntin mit de Tittiecke spiele.

- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
Dä hett sowieso immer e Teilschuld dra... d'Krüzigung vom Jeus wirdm nie verzeie.Chancellor hat geschrieben:petric wars![]()
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
isch leider im Momänt au wohr... trotzdäm hoffi dassmr au mit Meischtertiel gnueg intelligänt wärde si zum d'Not erkenne.Joggeligool hat geschrieben:weil sie leider besser sind ..
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Dasch alles legitim und ich ka dini Gedanke nochvollzieh...Asselerade hat geschrieben: sorry, ich schäm mi für die mannschaft, für dä vorstand, für das gsicht wo dä verein het. wenn mr meister wärde, denn wird dä ganzi missstand kaschiert. ich han kei bogg in 3 joore wieder am gliche punkt si, drfür sind mr 2mol oberflächlich meister worde..
verstoh mi nid falsch, ich finde mir sötte dä aspruch und wunsch ha meister z wärde. aber halt nid dr ahspruch meister wärde z miesse.. und dä kleini unterschied kunnt nid vo nüt. das umdenke (näb dr ganze veränderige im verein) goht minnere meinig (leider gottes!!!) nur über misserfolg..
Aber das du dir wünschisch das d Mannschaft und dr Verein zur Erfüllig vo dene/dine Ziel misserfolg het isch eifach nur erbärmlich und i schämm mi für das... Ich könnt ächt hüle, schreie und drischloh wenn i das vo so öpperem wie dir (vo däm ich sehr viel halt) hör...
Wenn de öpis liebsch, akzeptiersch es so wie's isch au wenn's tuusig schlächti eigeschafte het, würdsch es trotzdäm Liebe, du würdsch versueche es zum bessere z ändere aber würdsch em niemols öppis schlächts oder e misserfolg wünsche... das goht eifach nit...
Das habe ich aber schon etwas anders in Erinnerung - nehmen wir nur mal den Transfer von Ergic. Vogel sah das grosse Potenzial aber CG wollte ihn partout nicht....rotoloso hat geschrieben:Froggt sich jetzt wär schuld dra isch dasmr käi Sportchef hänn. Dr Gross het immer sehr guet mitm Vogel gschafft
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
lueg... erstens wünschi das am fcb nid... nüchtern denkend, haltis für die besti variante!Nur So... hat geschrieben:Dasch alles legitim und ich ka dini Gedanke nochvollzieh...
Aber das du dir wünschisch das d Mannschaft und dr Verein zur Erfüllig vo dene/dine Ziel misserfolg het isch eifach nur erbärmlich und i schämm mi für das... Ich könnt ächt hüle, schreie und drischloh wenn i das vo so öpperem wie dir (vo wäm ich sehr viel halt) hör...
Wenn de öpis liebsch, akzeptiersch es so wie's isch au wenn's tuusig schlächti eigeschafte het, würdsch es trotzdäm Liebe, du würdsch versueche es zum bessere z ändere aber würdsch em niemols öppis schlächts oder e misserfolg wünsche... das goht eifach nit...
zweitens isch das ahsichtssach. für mi isch die variante nid unbedingt öppis schlächts, sondern es isch für mi e schritt zrugg, drmit mr nachher kah 2 vorwärts mache.
liebi isch ebe no so viel meh, als nur dä eifachi wäg...
ICH WÜNSCH AM FCB NUR S BESTE!!! (was immer das au wird si!)
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
OK denn muesch aber zwingend Variante 1 akrützle... ich halt Variante 1 nüchtern betrachtet au nit für die beschti aber, als FAN vo dere Mannschaft/Verein stohts mir au nit zue das nüchtern z betrachte... und frog isch jo gsi was iträffe söll...Asselerade hat geschrieben:lueg... erstens wünschi das am fcb nid... nüchtern denkend, haltis für die besti variante!
der fehler in deiner überlegung ist derjenige, dass es zwar stimmt, dass es grundsätzlich 2 varianten gibt: fcb wird meister oder fcb wird nicht meister. jede dieser beiden varianten hat dann ihrerseits wieder verschiedene möglichkeiten und das ist in deiner umfrage nicht berücksichtig.erlebnisorientierter hat geschrieben:Habe mir in letzter Zeit öfters überlegt, ob es vielleicht nicht besser ist, wenn wir gar nicht Meister werden. Den so würden die Chancen gut stehen dass sich etwas verändert und nicht alles beim alten bleibt. Manche in meinem Kollegenkreis, sagten dann: Spinsch kasch doch nit hoffe dass mir nit Meister werdä. Andere wiederum sind genau meiner Meinung.
Wie denkt ihr darüber ?
.
nur ein beispiel: in beiden varianten könnte gross gehen oder bleiben. in beiden varianten könnte die mannschaft verstärkt werden oder nicht.
somit ist die frage nicht, ob es besser ist, wenn sie meister werden oder nicht, sondern vielmehr, was passiert danach. und das weiss ausser mike shiva niemand

- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
nei, bi variante 1 änderet sich nüd.Nur So... hat geschrieben:OK denn muesch aber zwingend Variante 1 akrützle... ich halt Variante 1 nüchtern betrachtet au nit für die beschti aber, als FAN vo dere Mannschaft/Verein stohts mir au nit zue das nüchtern z betrachte... und frog isch jo gsi was iträffe söll...
wieso stoht dir das als FAN nid zue? ich han scho immer mi gfühlsempfinde und mi vorstellig vonnere zuekunft über d planig und d strategie vom verein gsetzt. wie hätti sunst gägene petric könne si? wie hätti sunst gäge e rene c jäggi könne, wo de fcb au (teil)ufbaut het? wie hätti sunst gäge e frau oeri könnte si, obwohl si am fcb dr nötig ufschwung brocht het?
als FAN bini nid verpflichtet dä wäg z dängge wo anderi dängge, sondern ich bin VERPFLICHTET mini eigeni loyalität zum verein nid z verliere (und das kanni mit guetem gwüsse bestätige).
ich wünsch am fcb wirklich alles beste, aber mi gfühl seit mr, dass dr meister das johr kontraproduktiv wär
-
OnlineKurtinator
- Erfahrener Benutzer
sin dr eigentlich alli nid ganz bache? was sind dir für mensche wo em fcb e misserfolg wünsche. so lüt wie euch miesst me d JK wägneh und e bseuchsvrbot für fcb spiel erteile.
isch jo zum kotze was ihr do ummenanderhüület.

eigentlich gib i e figg druff, was ihr do uselöhnt aber es isch unglaublich wieviel negativi mensche in däm forum threads vrbrötle.
i appelier an menschevrstand vo dir angelo. sperr das forum bis ändi saison!!!
bim petric scheiaweia hesch au gsperrt kha und das au berächtigt aber was zur zyt do inne ablauft schiesst ändgültig de vogel ab.
FRÄSSI UFF IM STADION!!!
isch jo zum kotze was ihr do ummenanderhüület.

eigentlich gib i e figg druff, was ihr do uselöhnt aber es isch unglaublich wieviel negativi mensche in däm forum threads vrbrötle.

bim petric scheiaweia hesch au gsperrt kha und das au berächtigt aber was zur zyt do inne ablauft schiesst ändgültig de vogel ab.

FRÄSSI UFF IM STADION!!!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kurtinator hat geschrieben:sin dr eigentlich alli nid ganz bache? was sind dir für mensche wo em fcb e misserfolg wünsche. so lüt wie euch miesst me d JK wägneh und e bseuchsvrbot für fcb spiel erteile.
isch jo zum kotze was ihr do ummenanderhüület.![]()
FRÄSSI UFF IM STADION!!!
]
Wenn 1 Misserfolg uns vo de nöggschte 20 Misserfolg ka rette, denn isch das e guete Wäg.Kurtinator hat geschrieben:sin dr eigentlich alli nid ganz bache? was sind dir für mensche wo em fcb e misserfolg wünsche.
ES ISCH SCHULUSSÄNDLIG NID UNSERI SCHULD DASS D'VEREINSLEITIG D'MANNSCHAFT KAPUTT GMACHT HET UND'S EIFACH NID WILL IIGSEH!
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Kum mol obe abem, es goht do nit drum dass me sich ins Füstli lacht wenn dr FCB nit Meister wird, sondern es goht do drum dass es wohl dr einzig Weg wäri (wenn nicht jetzt wann dann....) dass es e Veränderig git wo im Endeffekt den vorallem au uns Fans zu guete kunnt.Kurtinator hat geschrieben:sin dr eigentlich alli nid ganz bache? was sind dir für mensche wo em fcb e misserfolg wünsche. so lüt wie euch miesst me d JK wägneh und e bseuchsvrbot für fcb spiel erteile.
isch jo zum kotze was ihr do ummenanderhüület.![]()
FRÄSSI UFF IM STADION!!!
Es isch öbis wo ich amigs eifacht nit verstand, dass genau die Lüt wo all ihr führigs Geld und ihri ganzi Leideschaft im FCB schenket, denn nit au mol dörfe d Schnurre ufmache und kritisch si, wenn die ufem Feld nit dass umsetzte wo meh ka erwarte.
[quote="rotoloso"]Ich hoff es trifft Variante 3 ii.
Mir wärde Meischter aber im Vorstand hettme trotzdäm gnueg Verstand und fairness de Fans gegenüber zum trotzdäm iiz'gseh dass sehr grosse Handligsbedarf bestoht.
- D'Mannschft wird massiv Verstärkt
- D'Oeri widmet sich wieder ihrne Puppe und überlosst s'Fuessballgschäft dene wo e Ahnig devo hänn
QUOTE]
so wird es hoffentlich kommen!
Mir wärde Meischter aber im Vorstand hettme trotzdäm gnueg Verstand und fairness de Fans gegenüber zum trotzdäm iiz'gseh dass sehr grosse Handligsbedarf bestoht.
- D'Mannschft wird massiv Verstärkt
- D'Oeri widmet sich wieder ihrne Puppe und überlosst s'Fuessballgschäft dene wo e Ahnig devo hänn
QUOTE]
so wird es hoffentlich kommen!