Perovic war gegen GC der Beste auf dem Feld, der ist schon gut WENN man ihn mal spielen lässt.Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Es got doch dodrum, dass dr Trainer und sini Präsidentin immer sage, mir wänd ind CL. aber me holt burgmeiers, perovics wo nit mol Nati A Niveau händ, dass e katastrophe. Denn verstand ich nit, wieso me in dr 88(!!) minute bim stand vo 1:0 no e stürmer will bringe, obwohl me seht, dass GC am drugge isch??!! Die Millionäre sölle sich ändlich mol ufem Platz verisse um jede ball kämpfe und wenn me e ball verlore het, nit eifach dumm umestoh und hoffe dass dr kolleg sich dr ball wieder zrugg hole!!
Fazit: SCHEISS MILLIONÄRE!! SCHEISS GROSS!!
An alle: Aufwachen!!
Unter uns ... der Friseurmeister wurde auf den Flügel gestellt und Strelli einzige Spitze.Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Es got doch dodrum, dass dr Trainer und sini Präsidentin immer sage, mir wänd ind CL. aber me holt burgmeiers, perovics wo nit mol Nati A Niveau händ, dass e katastrophe. Denn verstand ich nit, wieso me in dr 88(!!) minute bim stand vo 1:0 no e stürmer will bringe, obwohl me seht, dass GC am drugge isch??!! Die Millionäre sölle sich ändlich mol ufem Platz verisse um jede ball kämpfe und wenn me e ball verlore het, nit eifach dumm umestoh und hoffe dass dr kolleg sich dr ball wieder zrugg hole!!
Fazit: SCHEISS MILLIONÄRE!! SCHEISS GROSS!!
Der Rest stimmt, weiterkämpfen Ché!

O TEMPORA, O MORES
-
- Erfahrener Benutzer