Wär isch am Meischte schuld an dr, monatelangi, Misere?

Diskussionen rund um den FCB.

Wär isch am Meischte schuld an dr, monatelangi, Misere?

Umfrage endete am 10.04.2008, 09:58

D'Oeri
53
23%
Dr Gross
57
25%
D'Spieler
100
44%
Dr Zbinde
3
1%
Die wo s'erlaubt hänn dass d'Oeri an d'Macht isch.
16
7%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 229

Zyniker
Benutzer

Beitrag von Zyniker »

Als Progapagandaminischter versaisch aber e chli - mit zwei Antwortmöglichkeite vo d'Gigi betreffe duesch du jo selber z'Stimme uffteile...
... und nai, sie trait nid d'Hauptschuld (usser, dass sie em Hakan nid verzeihe will :rolleyes: )

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

apropo prapagandaminischter... wenn het die misere agfange? misere jo, aber sicher nid monatelang, eigentlich sinds jo nur die 3 spiel gäge luzern und sion (galle und gay c sind ok spiel gsi wo's nur s'dritte goal gfählt het...), wo me sicher nid darf unterschätze, aber dass es grad füre monatelangi wohrnähmig längt... :eek:
FOOTBALL'S LIFE!

Buju B
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Buju B »

Shurrican hat geschrieben:apropo prapagandaminischter... wenn het die misere agfange? misere jo, aber sicher nid monatelang, eigentlich sinds jo nur die 3 spiel gäge luzern und sion (galle und gay c sind ok spiel gsi wo's nur s'dritte goal gfählt het...), wo me sicher nid darf unterschätze, aber dass es grad füre monatelangi wohrnähmig längt... :eek:
Kumm jetzt...hesch du das Johr ei einzigs guets Spiel gseh vo dere Mannschaft ?? Jo i weiss, sie hän dehei immer gwunne...aber wie ???

Und damit s'gseit isch: GROSS RAUS
Sechs Minuten noch im Wankdorf-Stadion in Bern. Keiner wankt. Der Regen prasselt unaufhörlich hernieder....
Bozsik, immer wieder Bozsik, der rechte Läufer der Ungarn...

STOP Tierversuche - nehmt Zürcher !

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Buju B hat geschrieben:Kumm jetzt...hesch du das Johr ei einzigs guets Spiel gseh vo dere Mannschaft ?? Jo i weiss, sie hän dehei immer gwunne...aber wie ???

Und damit s'gseit isch: GROSS RAUS
usser das gege luzärn, sin alli sieg dehei sind verdienti sieg gsi, eifach nid mit 2 oder 3 goal vorsprung, so wie vieli ihri mine meinig z'hochi asprüch stelle do din, ich gseh au e krise, aber erscht sit de sion niederlag (mit uusnahm spiel gege gay c), für mi isch es guets spiel e verdiente sieg, verdient impliziert bereits spielrischi und kämpferischi überlägeheit. es isch eifach die glichi situation wie mit de natimannschaft, köbi oder gross jetzt uusez'haue wäge 3 (sehr) schlächte spiel wär vo usse gseh e typische cc-mässigi kurzschlussreaktion, s'einzig wo bliebt isch wieter duume drucke, schadensminimierig gege gay c, es ischiesse gege belenz zum wieder zum spiele zruggzfinde. am schluss über d'bücher go, absolut, aber bis denn z'erscht mol abwarte und afiehre.
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Shurrican hat geschrieben:apropo prapagandaminischter... wenn het die misere agfange? misere jo, aber sicher nid monatelang, eigentlich sinds jo nur die 3 spiel gäge luzern und sion (galle und gay c sind ok spiel gsi wo's nur s'dritte goal gfählt het...), wo me sicher nid darf unterschätze, aber dass es grad füre monatelangi wohrnähmig längt... :eek:
Sälbst wenn de rächt hättsch wärs e Schand aber wie berurteilsch du d'Leischtig und dr Iisatz vo dr Mannschaft in de 2 Spiel gege Sporting, gege FCZ und dä wunderbari Ufftakt gege YB?

Näbebi... gege GC hämmer au miserabel gspielt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Chancellor hat geschrieben:genau. die fehlenden geben den anwesenden das recht und die möglichkeit wie am samstag einen fussball zu spielen, der etwa auf 3. liga niveau liegt.

ich bin für eine gehaltserhöhung des gesamten kaders :rolleyes:
Hallo, bei uns sitzen junge Leute wie Frei, Stocker und Morganella auf der Ersatzbank. Und die sollen Leute wie Chipperfield, Ergic und Co. gleichwertig ersetzen können?

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

Admin hat geschrieben:Hallo, bei uns sitzen junge Leute wie Frei, Stocker und Morganella auf der Ersatzbank. Und die sollen Leute wie Chipperfield, Ergic und Co. gleichwertig ersetzen können?
von gleichwertig war nicht die rede. ich vermisse vor allem chippy mehr denn je.

was ich damit sagen wollte ist, dass die verletztenliste keine erklärung für das grottenschlechte gekicke aus den letzten spielen ist. es ging gegen gc eine halbzeit lange besser, ja man konnte selbst am letzten samstag in den letzten minuten sowas wie einen zug aufs tor ausmachen. also können die, die spielen eindeutig mehr als das, was sie im moment zu zeigen gewillt sind.

wahrscheinlich würde man auch noch staunen, wie sich dies in zahlen niederschlägt. wenn man das kader des fcl gegen die kosten des kaders auf dem platz vom fcb vergleichen würde, käme wohl immer noch mehr als doppelt soviel dabei raus.
Betreten des Rasens verboten!

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

rotoloso hat geschrieben:Sälbst wenn de rächt hättsch wärs e Schand aber wie berurteilsch du d'Leischtig und dr Iisatz vo dr Mannschaft in de 2 Spiel gege Sporting, gege FCZ und dä wunderbari Ufftakt gege YB?

Näbebi... gege GC hämmer au miserabel gspielt.
yb uuswärts cha me verliere, fcz isch fascht gwunne worde, gege gc isch gsunge wore "das isch unser fcb", sporting isch e ganz anderi gschicht, hätti gege jedi anderi ch-mannschaft glich gschlage wie de fcb.
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Shurrican hat geschrieben:yb uuswärts cha me verliere, fcz isch fascht gwunne worde, gege gc isch gsunge wore "das isch unser fcb", sporting isch e ganz anderi gschicht, hätti gege jedi anderi ch-mannschaft glich gschlage wie de fcb.
Verdammt nomol kasch läse???????
rotoloso hat geschrieben: d'Leischtig und dr Iisatz vo dr Mannschaft in de 2 Spiel gege Sporting, gege FCZ und dä wunderbari Ufftakt gege YB?
Ich akzeptier au e 20-0 Niederlag gege Bümpliz wenn dr Iisatz und dr Kampfwille stimmt, wenn dr Gegner eifach stärker isch denn verliersch halt aber KÄMPFE das kasch immer au gege e Übermacht!!!!
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Admin hat geschrieben:Hallo, bei uns sitzen junge Leute wie Frei, Stocker und Morganella auf der Ersatzbank. Und die sollen Leute wie Chipperfield, Ergic und Co. gleichwertig ersetzen können?
Und wieso hämmer nümm e Ersatzbank wo zumindescht einigermasse d'Stammspieler ersetze ka? Wäm dörfemer Dankschön sage?
[/CENTER]

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

rotoloso hat geschrieben:Verdammt nomol kasch läse???????

Ich akzeptier au e 20-0 Niederlag gege Bümpliz wenn dr Iisatz und dr Kampfwille stimmt, wenn dr Gegner eifach stärker isch denn verliersch halt aber KÄMPFE das kasch immer au gege e Übermacht!!!!
hani scho obe gschriebe
Shurrican hat geschrieben:...usser das gege luzärn, sin alli sieg dehei sind verdienti sieg gsi, eifach nid mit 2 oder 3 goal vorsprung, so wie vieli ihri mine meinig z'hochi asprüch stelle do din, ich gseh au e krise, aber erscht sit de sion niederlag (mit uusnahm spiel gege gay c), für mi isch es guets spiel e verdiente sieg, verdient impliziert bereits spielrischi und kämpferischi überlägeheit.....
p.s. bezwiefle sehr stark dass du e 20-0 niederlag würdsch akzeptiere, git immer e wäg suubjektivi kämpfe-wohrnehmig subjektiv z'verneine
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Shurrican hat geschrieben:hani scho obe gschriebe
Und du bisch wirklich dr Meinig dass unseri Mannschaft gege Sporting 2x, gege YB, FCZ,Sion, FCL, GCZ alles geh und kämpft bis zum ummkeie??? Vergiss emol dr Resultat.

Gege 11 Rotoloso gwünnt d'U21 vom FCB verdient 99-0, und das ohni ei mol müesse schwitze... me ka gwünne und schlächt spiele, sie sin hochuss überläge ohni dass sie guet spiele.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Shurrican hat geschrieben:hani scho obe gschriebe

p.s. bezwiefle sehr stark dass du e 20-0 niederlag würdsch akzeptiere, git immer e wäg suubjektivi kämpfe-wohrnehmig subjektiv z'verneine
Es wird au schwierig 20-0 verleiere wennme alles gitt. Aber wennme wirklich alles gitt und me wird bodigt, sagemer 3, 4 oder 5-0, denn schisst's mi aa aber i akzeptiers. I verlang nid dass dr FCB die stärkste Mannschafte vo dr Wält schloht, aber ich verlang dass sie kämpfe und seggle bis zum ummkeie.
[/CENTER]

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

Nachdem ich mir nun die letzten Tage Luft gemacht habe und meine Enttäuschung über die aktuelle FCB Mannschaft manifestierte, möchte ich nun meine letzte positive Energie in Sachen FCB hervorholen und die Daumen drücken für das Mittwochspiel.

Ich kann mich sehr gut an die letzte Saison erinnern, als vieles richtig gemacht wurde von CG und wir aber am Schluss ungerechterweise mit abgesägten Hosen dastanden.

Ich habe damals schon prophezeit, dass ein solcher massiver Rückschlag Konsequenzen auf die gesamte Mannschaft haben könnte und notabene auch auf den Vorstand, welcher mitunter Mühe bekunden könnte, sich weiter so stark zu motivieren. Es kann deshalb sehr gut sein, dass die Frustbewältigung nicht oder nur teilweise stattgefunden hat.

Wunder gibt es immer wieder und warum sollen wir nicht einmal ein Wunder vollbringen können?

In diesem Sinne HOPP FCB!!!!!

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

rotoloso hat geschrieben:Und du bisch wirklich dr Meinig dass unseri Mannschaft gege Sporting 2x, gege YB, FCZ,Sion, FCL, GCZ alles geh und kämpft bis zum ummkeie??? Vergiss emol dr Resultat.

Gege 11 Rotoloso gwünnt d'U21 vom FCB verdient 99-0, und das ohni ei mol müesse schwitze... me ka gwünne und schlächt spiele, sie sin hochuss überläge ohni dass sie guet spiele.
ich bi realischt, als fuessballer weiss me, me cha soviel kämpfe wie me will und es gseht denn männgisch unglücklich us, so dass vieli lüt eim schomol alibihaltig vorwärfe, dass machts denn s'kämpfe au nid eifacher, und wen du als zueschauer de spieler jegliches kämpfe aberkennsch isch das nid korrekt. natürli cha me mehr kämpfe, und wenn me kämpfe muess heisst dass für mi dass es knapper wird, wie bi eher knapp gwunnene spiel vo dem johr, bewiese eifach dass het müesse kämpft wärde, usser gege luzärn oder sion. oder hesch du jemols e mannschaft gseh wo sich e 4:0 nid erspielt sondern erkämpft het? kämpfe isch halt gschmacksach, nur sött me si nid masslos uuslege, wie "sie hend monatlang nid kämpft".

und nomol, sporting isch e anderi gschicht, jede weiss dass es nid für de sieg lang wenn di willsch dini bei ussrisse und no welle 5 goal gege übermächtige gegner willsch uusrisse, denn chasch jo sälber spiele, in dere situation isch es absolut richtig gsi de uefa-cup abz'hooke und d'kräft z'spare für anderi uffgobe.
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Shurrican hat geschrieben:ich bi realischt, als fuessballer weiss me, me cha soviel kämpfe wie me will und es gseht denn männgisch unglücklich, so dass vieli lüt eim schomol alibihaltig vorwärfe, dass machts denn s'kämpfe au nid eifacher, und wen du als zueschauer de spieler jegliches kämpfe aberkennsch isch das nid korrekt. natürli cha me mehr kämpfe, und wenn me kämpfe muess heisst dass für mi dass es knapper wird, wie bi eher knapp gwunnene spiel vo dem johr, usser gege luzärn oder sion. oder hesch du jemols e mannschaft gseh wo sich e 4:0 nid erspielt sondern erkämpft het? kämpfe isch halt gschmacksach, nur sött me si nid masslos uuslege, wie "sie hend monatlang nid kämpft".

und nomol, sporting isch e anderi gschicht, jede weiss dass es nid für de sieg lang wenn di willsch dini bei ussrisse und no welle 5 goal gege übermächtige gegner willsch uusrisse, denn chasch jo sälber spiele, in dere situation isch es absolut richtig gsi de uefa-cup abz'hooke und d'kräft z'spare für anderi uffgobe.
Kani absolut nid zustimme, wennme kämpft denn gseht das s'Publikum au. Sporting isch besser gse, aber unseri Spieler sinn teilwiis UMMEGSTANDE, das isch das wo ich nid akzeptier, i ha e Ticket zahlt und ich VERLANG, dasme sich Iisetzt...
Shurrican hat geschrieben:...in dere situation isch es absolut richtig gsi de uefa-cup abz'hooke und d'kräft z'spare für anderi uffgobe.
Isch voll uffgange...
[/CENTER]

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

Deine Frage, röti, ist leider so banal, wie die Frage, war es ein BIC-Feuerzeug oder Zippo....oder was auch immer!!

Schuld haben alle...weil man gewinnt und verliert als Einheit!!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

rotoloso hat geschrieben:Kani absolut nid zustimme, wennme kämpft denn gseht das s'Publikum au. Sporting isch besser gse, aber unseri Spieler sinn teilwiis UMMEGSTANDE, das isch das wo ich nid akzeptier, i ha e Ticket zahlt und ich VERLANG, dasme sich Iisetzt...
ich ha s'ticket au zahlt, aber ich verstand, dass me dass spiel so schnäll wie möglch het welle abhooke...
rotoloso hat geschrieben: Isch voll uffgange...
im nochhinein chasch immer kritisiere...
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Shurrican hat geschrieben:ich ha s'ticket au zahlt, aber ich verstand, dass me dass spiel so schnäll wie möglch het welle abhooke...
So e Blödsinn, wieso machemer überhaupt mit???
Sölle sie das vo Aafang a sage denn gangi nid go luege wenn sie's nid emol probiere wänn mit z'spiele.
Shurrican hat geschrieben:im nochhinein chasch immer kritisiere...
Logisch, aber gwüssi Sache kame mit e bitz Fuessballverstand vorussgseh. Ich (im Gegesatz zu anderi) halt mi nid für dä Riise Fuessball-Guru, ha zwar au lang Fuessball gspielt bi aber eifach z'schlächt gse, trotzdäm kani e Fuessballer erkenne wo mit Härzbluet kämpft und denn verliert will dr Gegner stärker isch und eine wo eifach käi luscht het z'seggle.
[/CENTER]

No_IP
Erfahrener Benutzer

Beitrag von No_IP »

Was für ein seltsames Ergebnis. Die Spieler trifft garantiert keine Schuld, sie haben keinen Einfluss darauf ob und wie sie unter Vetrag genommen werden noch wie sie auf dem Platz aufgestellt werden.

Die Schuld für den schlechten Zustand liegt bei der Präsidentin, Vorstand und dann den Trainerstab!

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

rotoloso hat geschrieben:So e Blödsinn, wieso machemer überhaupt mit???
Sölle sie das vo Aafang a sage denn gangi nid go luege wenn sie's nid emol probiere wänn mit z'spiele.

Logisch, aber gwüssi Sache kame mit e bitz Fuessballverstand vorussgseh. Ich (im Gegesatz zu anderi) halt mi nid für dä Riise Fuessball-Guru, ha zwar au lang Fuessball gspielt bi aber eifach z'schlächt gse, trotzdäm kani e Fuessballer erkenne wo mit Härzbluet kämpft und denn verliert will dr Gegner stärker isch und eine wo eifach käi luscht het z'seggle.
jetzt muesch aber afo differenziere, fcb het's probiert, hend dure konter (...) s'erschte goal becho, hends denn wieter probiert, aber nachem 2. goal vo sporting (cha mi an situation nümm genau erinnere), isches passiert gsi, erscht denn isch de lade zue gsi, chasch sicher nid behaupte sie hättes vo afang a nid probiert, das isch blödsinn.

me cha sehr wohl d'situation ischätze mit e bitzeli verstand.
dazuemals isch au s'lazarett gross gsi (bis uff nakata jetzt au no), me het no e langi maischterschaft vor sich, wenn jetzt no erwartisch dass si hätte sölle 90 min vollgas und 5 goal hinterher seggle, bisch chli naiv, me cha sehr wohl sage lieber kraft spare, im nochhinein hätts i de letschte spiel nid gnützt, aber öbs uff dim wäg besser gange wär, kräftemässig, höchscht spekulativ, vergiss eifach sporting, do gits besseri bispiel.
FOOTBALL'S LIFE!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Gege Sporting hett niemerts vom FCB jemols kämpft, nie, dr Iisatz isch über 2 x 90 Min. = 0 gse.
[/CENTER]

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

No_IP hat geschrieben:Was für ein seltsames Ergebnis. Die Spieler trifft garantiert keine Schuld, sie haben keinen Einfluss darauf ob und wie sie unter Vetrag genommen werden noch wie sie auf dem Platz aufgestellt werden.

Die Schuld für den schlechten Zustand liegt bei der Präsidentin, Vorstand und dann den Trainerstab!
Und wär schuttet???????????????
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

No_IP hat geschrieben:Was für ein seltsames Ergebnis. Die Spieler trifft garantiert keine Schuld, sie haben keinen Einfluss darauf ob und wie sie unter Vetrag genommen werden noch wie sie auf dem Platz aufgestellt werden.

Selte sone Blödsinn glese, wär stoht den ufem Feld und spielt Fuessball.... :confused: Au dr Trainer het Mitschuld wie alli andere au aber am meiste trifft's d Spieler.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Realist hat geschrieben:Selte sone Blödsinn glese, wär stoht den ufem Feld und spielt Fuessball...
Oder ebbe nid, wie leider bi uns dr Fall isch... isch scho so, me ka nid ällei an öbber d'Schuld geh aber me ka sicher eine vo dene dr gröschti Teil an Schuld geh, in mine Auge sinn das gwüssi Spieler und d'Gigi. Au dr Gross het e kleine Teil schuld aber das isch dr kleinschti.
[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:Gege Sporting hett niemerts vom FCB jemols kämpft, nie, dr Iisatz isch über 2 x 90 Min. = 0 gse.
Quark mit Sauce, im zweiten Spiel war der FCB vor allem eines: Naiv, naiv, naiv...5 Chancen spielt man sich gegen eine solche Mannschaft nicht ohne Einsatz heraus, vor allem nicht nachdem man den kapitalen Bock nach 2 Minuten erhalten hat. Hab damals gesagt, würde die Mannschaft offensiv in der Liga so Gas geben, wie in der ersten Halbzeit, wir würden alle weghauen. Genau in dieser ersten Halbzeit hat der FCB ansatzweise gezeigt was spielerisch möglich wäre, leider ging es auf Kosten der Defensive (zweite Halbzeit war in jeder Hinsicht ein Graus). Diese Balance zu finden wäre die Arbeit des Trainers gewesen, nur hat er dies in den letzten Wochen verpasst.

@Shurrican

Das mit dem "Kampf erkennen oder nicht" ist tatsächlich manchmal schwierig, nur sagen ja die Spieler selber, dass es in Luzern "an der richtigen Mentalität" gefehlt hat (Majstorovic). Ja aber hallo?? Das ist inakzeptabel, wir befinden uns auf der Zielgeraden und "wir müssen jetzt zeigen dass wir diesen Titel wollen" (Stocker). Falsch, man hätte es schon in den letzten 3-4 Spielen zeigen und v.a früher erkennen müssen, dass mit Minimalistenfussball und Angsthasentaktik nicht konstant gewonnen werden kann. Der FCB muss agieren und momentan reagiert er praktisch nur noch.
SCONVOLTS BASILEA 98

Parede
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Parede »

rotoloso hat geschrieben:Gege Sporting hett niemerts vom FCB jemols kämpft, nie, dr Iisatz isch über 2 x 90 Min. = 0 gse.
Falsch! Die Keeper haben Einsatz gezeigt. Doch mit einem Mann gewinnt man kein Spiel gegen eine Mannschaft wie Sporting. Gegen YB und Sion auch nicht.
Schuld an der Misere trägt der Vorstand welcher Oeri als Präsidentin nahm da sie Geld besitzt und den Fcb durch ihre Mäzeninaktionen überhaupt erst an die Spitze gebracht hat. Fachlich hätte man sicher andere Kandidaten eher genommen. Sie versteht weniger von Fußball als Gross weshalb es eigentlich sinnlos ist von ihr, ihm Vorschriften über Transfers zu machen und Spieler "verbieten" zu kaufen. Gross und Zbinden sind die beiden, zusammen mit Knäbel, beim Verein die am meisten von Transfers und Spielern verstehen weshalb sie auch für das sportliche verantwortlich sein sollten. Klappt es dann nicht steht Gross in der Kritik und das zu Recht. Zur Zeit kann ihm aber auch verschiedene Sachen vorwerfen. Die Aufstellungen, die Auswechslungen, die Taktik und wie er die Mannschaft motiviert - zumindest die Motivation die wir oft nicht sehen.
Es herrscht kein richtiger Konkurrenzkampf weshalb die Spieler sich wohl automatisch weniger anstrengen da ihr Platz nicht in Gefahr ist. Einzig der Sturm hat noch etwas wie Alternativmöglichkeiten. Die Abwehr steht immer gleich, außer auf links außen wo starker Handlungsbedarf steht auch wenn Nakata und Hodel beide auf einen Stammplatz hoffen.
Weshalb man Zbinden die Schuld in die Schuhe schieben sollte verstehe ich hingegen überhaupt nicht. Er holte Delgado, Caicedo und zählige andere. An ihm liegt es meiner Meninung nach nicht, dass der Meistertitel in Gefahr ist.

Zusätzlich dürften wohl auch die Preise und die fehlende Euphorie auf Grund des Gebotenen eine kleine Schuld treffen. Runter mit den (übertrieben hohen) Preisen -> mehr Leute kommen und die Stimmung steigt. Ist auch für die Mannschaft schöner vor 30'000 als vor 10'000 zu spielen. Zudem ist eine maßlose Frechheit so viel für den schlechten Fußball der gespielt wird zu bezahlen. Nur als Vergleich: Bayern kann man für 7 u20AC und Milan bereits für 5 u20AC sehen...
RIP SUFFBRUEDER - RIP FF

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

rotoloso hat geschrieben:Oder ebbe nid, wie leider bi uns dr Fall isch... isch scho so, me ka nid ällei an öbber d'Schuld geh aber me ka sicher eine vo dene dr gröschti Teil an Schuld geh, in mine Auge sinn das gwüssi Spieler und d'Gigi. Au dr Gross het e kleine Teil schuld aber das isch dr kleinschti.
Dr Gigi würd ich e Teilschuld geh, sie entscheidet wahrschinlich drüber wie's Geld usgeh und verwaltet wird und evtl. no welli Spieler meh sicher nid verpflichtet. Dr Gross cha Fehler mache bi dr Ufstellig, kei gnüegendi Motivation usw. Aber dr Spieler stoht ufem Feld und macht sie Job, Fuessball isch dem si Lebe und ellei die hend's Schlussresultat in de Händ....!!!
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

Realist hat geschrieben:Selte sone Blödsinn glese, wär stoht den ufem Feld und spielt Fuessball.... :confused: Au dr Trainer het Mitschuld wie alli andere au aber am meiste trifft's d Spieler.
Naja, das sehe ich schon ein bisschen anders - nehmen wir die 2 Spiele gegen Luzern:

Kondition: Die Lutscher waren konditionell stärker als der FCB - Schuld liegt beim Trainerstab

Taktik/Raumaufteilung: Die Lutscher waren taktisch eine Klasse besser - Schuld liegt beim Trainer

Wille/Kampf: Die Lutscher waren entschlossener, williger - Schuld liegt beim Trainer und den Spielern

Technik: Die Lutscher waren technisch die bessere Mannschaft - Schuld beim Trainer, welcher die hohen Bälle von den Spielern fordert aber auch die Spieler, welche sich nicht wiedersetzen bzw. gar keinen geraden Pass spielen können (aber auch da liegts beim Trainer: wieso werden solche verpflichtet, wieso machen sie keine Fortschritte)

Klar sind letztendlich alle Mitverantwortlich für diese miesen Leistungen aber hauptsächlich liegt die Schuld beim Trainer - er hat die Mannschaft so zusammengestellt, er gestaltet das Training (Kondition/Technik/Taktik). Dem Vorstand muss man den Vorwurf machen, dass ihm schlicht die Kompetenz fehlt und man sich dann halt lieber zurückhält anstatt mal auf den Tisch zu klopfen und dem Trainer und der Mannschaft die Leviten zu lesen.
Die Mannschaft muss sich den Vorfwurf gefallen lassen, dass sie sich nicht aufbäumt, sondern einfach ihr Spiel runterspielt. Die Spieler bilden keine Einheit, sie geben nicht das letzte für den FCB. Ja, es mangelt bei gewissen Spielern an der Einstellung!
Letztendlich führen die Spieler aus, was der Trainer ihnen vorgibt - es scheint nun halt wirklich so, dass die Glatze mit dem Latein am Ende ist....

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

SCAR hat geschrieben:Diese Balance zu finden wäre die Arbeit des Trainers gewesen, nur hat er dies in den letzten Wochen verpasst.
lese ich da neue dinge?
Betreten des Rasens verboten!

Antworten