... und nai, sie trait nid d'Hauptschuld (usser, dass sie em Hakan nid verzeihe will

Kumm jetzt...hesch du das Johr ei einzigs guets Spiel gseh vo dere Mannschaft ?? Jo i weiss, sie hän dehei immer gwunne...aber wie ???Shurrican hat geschrieben:apropo prapagandaminischter... wenn het die misere agfange? misere jo, aber sicher nid monatelang, eigentlich sinds jo nur die 3 spiel gäge luzern und sion (galle und gay c sind ok spiel gsi wo's nur s'dritte goal gfählt het...), wo me sicher nid darf unterschätze, aber dass es grad füre monatelangi wohrnähmig längt...![]()
usser das gege luzärn, sin alli sieg dehei sind verdienti sieg gsi, eifach nid mit 2 oder 3 goal vorsprung, so wie vieli ihri mine meinig z'hochi asprüch stelle do din, ich gseh au e krise, aber erscht sit de sion niederlag (mit uusnahm spiel gege gay c), für mi isch es guets spiel e verdiente sieg, verdient impliziert bereits spielrischi und kämpferischi überlägeheit. es isch eifach die glichi situation wie mit de natimannschaft, köbi oder gross jetzt uusez'haue wäge 3 (sehr) schlächte spiel wär vo usse gseh e typische cc-mässigi kurzschlussreaktion, s'einzig wo bliebt isch wieter duume drucke, schadensminimierig gege gay c, es ischiesse gege belenz zum wieder zum spiele zruggzfinde. am schluss über d'bücher go, absolut, aber bis denn z'erscht mol abwarte und afiehre.Buju B hat geschrieben:Kumm jetzt...hesch du das Johr ei einzigs guets Spiel gseh vo dere Mannschaft ?? Jo i weiss, sie hän dehei immer gwunne...aber wie ???
Und damit s'gseit isch: GROSS RAUS
Sälbst wenn de rächt hättsch wärs e Schand aber wie berurteilsch du d'Leischtig und dr Iisatz vo dr Mannschaft in de 2 Spiel gege Sporting, gege FCZ und dä wunderbari Ufftakt gege YB?Shurrican hat geschrieben:apropo prapagandaminischter... wenn het die misere agfange? misere jo, aber sicher nid monatelang, eigentlich sinds jo nur die 3 spiel gäge luzern und sion (galle und gay c sind ok spiel gsi wo's nur s'dritte goal gfählt het...), wo me sicher nid darf unterschätze, aber dass es grad füre monatelangi wohrnähmig längt...![]()
Hallo, bei uns sitzen junge Leute wie Frei, Stocker und Morganella auf der Ersatzbank. Und die sollen Leute wie Chipperfield, Ergic und Co. gleichwertig ersetzen können?Chancellor hat geschrieben:genau. die fehlenden geben den anwesenden das recht und die möglichkeit wie am samstag einen fussball zu spielen, der etwa auf 3. liga niveau liegt.
ich bin für eine gehaltserhöhung des gesamten kaders![]()
von gleichwertig war nicht die rede. ich vermisse vor allem chippy mehr denn je.Admin hat geschrieben:Hallo, bei uns sitzen junge Leute wie Frei, Stocker und Morganella auf der Ersatzbank. Und die sollen Leute wie Chipperfield, Ergic und Co. gleichwertig ersetzen können?
yb uuswärts cha me verliere, fcz isch fascht gwunne worde, gege gc isch gsunge wore "das isch unser fcb", sporting isch e ganz anderi gschicht, hätti gege jedi anderi ch-mannschaft glich gschlage wie de fcb.rotoloso hat geschrieben:Sälbst wenn de rächt hättsch wärs e Schand aber wie berurteilsch du d'Leischtig und dr Iisatz vo dr Mannschaft in de 2 Spiel gege Sporting, gege FCZ und dä wunderbari Ufftakt gege YB?
Näbebi... gege GC hämmer au miserabel gspielt.
Verdammt nomol kasch läse???????Shurrican hat geschrieben:yb uuswärts cha me verliere, fcz isch fascht gwunne worde, gege gc isch gsunge wore "das isch unser fcb", sporting isch e ganz anderi gschicht, hätti gege jedi anderi ch-mannschaft glich gschlage wie de fcb.
Ich akzeptier au e 20-0 Niederlag gege Bümpliz wenn dr Iisatz und dr Kampfwille stimmt, wenn dr Gegner eifach stärker isch denn verliersch halt aber KÄMPFE das kasch immer au gege e Übermacht!!!!rotoloso hat geschrieben: d'Leischtig und dr Iisatz vo dr Mannschaft in de 2 Spiel gege Sporting, gege FCZ und dä wunderbari Ufftakt gege YB?
Und wieso hämmer nümm e Ersatzbank wo zumindescht einigermasse d'Stammspieler ersetze ka? Wäm dörfemer Dankschön sage?Admin hat geschrieben:Hallo, bei uns sitzen junge Leute wie Frei, Stocker und Morganella auf der Ersatzbank. Und die sollen Leute wie Chipperfield, Ergic und Co. gleichwertig ersetzen können?
hani scho obe gschrieberotoloso hat geschrieben:Verdammt nomol kasch läse???????
Ich akzeptier au e 20-0 Niederlag gege Bümpliz wenn dr Iisatz und dr Kampfwille stimmt, wenn dr Gegner eifach stärker isch denn verliersch halt aber KÄMPFE das kasch immer au gege e Übermacht!!!!
p.s. bezwiefle sehr stark dass du e 20-0 niederlag würdsch akzeptiere, git immer e wäg suubjektivi kämpfe-wohrnehmig subjektiv z'verneineShurrican hat geschrieben:...usser das gege luzärn, sin alli sieg dehei sind verdienti sieg gsi, eifach nid mit 2 oder 3 goal vorsprung, so wie vieli ihri mine meinig z'hochi asprüch stelle do din, ich gseh au e krise, aber erscht sit de sion niederlag (mit uusnahm spiel gege gay c), für mi isch es guets spiel e verdiente sieg, verdient impliziert bereits spielrischi und kämpferischi überlägeheit.....
Und du bisch wirklich dr Meinig dass unseri Mannschaft gege Sporting 2x, gege YB, FCZ,Sion, FCL, GCZ alles geh und kämpft bis zum ummkeie??? Vergiss emol dr Resultat.Shurrican hat geschrieben:hani scho obe gschriebe
Es wird au schwierig 20-0 verleiere wennme alles gitt. Aber wennme wirklich alles gitt und me wird bodigt, sagemer 3, 4 oder 5-0, denn schisst's mi aa aber i akzeptiers. I verlang nid dass dr FCB die stärkste Mannschafte vo dr Wält schloht, aber ich verlang dass sie kämpfe und seggle bis zum ummkeie.Shurrican hat geschrieben:hani scho obe gschriebe
p.s. bezwiefle sehr stark dass du e 20-0 niederlag würdsch akzeptiere, git immer e wäg suubjektivi kämpfe-wohrnehmig subjektiv z'verneine
ich bi realischt, als fuessballer weiss me, me cha soviel kämpfe wie me will und es gseht denn männgisch unglücklich us, so dass vieli lüt eim schomol alibihaltig vorwärfe, dass machts denn s'kämpfe au nid eifacher, und wen du als zueschauer de spieler jegliches kämpfe aberkennsch isch das nid korrekt. natürli cha me mehr kämpfe, und wenn me kämpfe muess heisst dass für mi dass es knapper wird, wie bi eher knapp gwunnene spiel vo dem johr, bewiese eifach dass het müesse kämpft wärde, usser gege luzärn oder sion. oder hesch du jemols e mannschaft gseh wo sich e 4:0 nid erspielt sondern erkämpft het? kämpfe isch halt gschmacksach, nur sött me si nid masslos uuslege, wie "sie hend monatlang nid kämpft".rotoloso hat geschrieben:Und du bisch wirklich dr Meinig dass unseri Mannschaft gege Sporting 2x, gege YB, FCZ,Sion, FCL, GCZ alles geh und kämpft bis zum ummkeie??? Vergiss emol dr Resultat.
Gege 11 Rotoloso gwünnt d'U21 vom FCB verdient 99-0, und das ohni ei mol müesse schwitze... me ka gwünne und schlächt spiele, sie sin hochuss überläge ohni dass sie guet spiele.
Kani absolut nid zustimme, wennme kämpft denn gseht das s'Publikum au. Sporting isch besser gse, aber unseri Spieler sinn teilwiis UMMEGSTANDE, das isch das wo ich nid akzeptier, i ha e Ticket zahlt und ich VERLANG, dasme sich Iisetzt...Shurrican hat geschrieben:ich bi realischt, als fuessballer weiss me, me cha soviel kämpfe wie me will und es gseht denn männgisch unglücklich, so dass vieli lüt eim schomol alibihaltig vorwärfe, dass machts denn s'kämpfe au nid eifacher, und wen du als zueschauer de spieler jegliches kämpfe aberkennsch isch das nid korrekt. natürli cha me mehr kämpfe, und wenn me kämpfe muess heisst dass für mi dass es knapper wird, wie bi eher knapp gwunnene spiel vo dem johr, usser gege luzärn oder sion. oder hesch du jemols e mannschaft gseh wo sich e 4:0 nid erspielt sondern erkämpft het? kämpfe isch halt gschmacksach, nur sött me si nid masslos uuslege, wie "sie hend monatlang nid kämpft".
und nomol, sporting isch e anderi gschicht, jede weiss dass es nid für de sieg lang wenn di willsch dini bei ussrisse und no welle 5 goal gege übermächtige gegner willsch uusrisse, denn chasch jo sälber spiele, in dere situation isch es absolut richtig gsi de uefa-cup abz'hooke und d'kräft z'spare für anderi uffgobe.
Isch voll uffgange...Shurrican hat geschrieben:...in dere situation isch es absolut richtig gsi de uefa-cup abz'hooke und d'kräft z'spare für anderi uffgobe.
ich ha s'ticket au zahlt, aber ich verstand, dass me dass spiel so schnäll wie möglch het welle abhooke...rotoloso hat geschrieben:Kani absolut nid zustimme, wennme kämpft denn gseht das s'Publikum au. Sporting isch besser gse, aber unseri Spieler sinn teilwiis UMMEGSTANDE, das isch das wo ich nid akzeptier, i ha e Ticket zahlt und ich VERLANG, dasme sich Iisetzt...
im nochhinein chasch immer kritisiere...rotoloso hat geschrieben: Isch voll uffgange...
So e Blödsinn, wieso machemer überhaupt mit???Shurrican hat geschrieben:ich ha s'ticket au zahlt, aber ich verstand, dass me dass spiel so schnäll wie möglch het welle abhooke...
Logisch, aber gwüssi Sache kame mit e bitz Fuessballverstand vorussgseh. Ich (im Gegesatz zu anderi) halt mi nid für dä Riise Fuessball-Guru, ha zwar au lang Fuessball gspielt bi aber eifach z'schlächt gse, trotzdäm kani e Fuessballer erkenne wo mit Härzbluet kämpft und denn verliert will dr Gegner stärker isch und eine wo eifach käi luscht het z'seggle.Shurrican hat geschrieben:im nochhinein chasch immer kritisiere...
jetzt muesch aber afo differenziere, fcb het's probiert, hend dure konter (...) s'erschte goal becho, hends denn wieter probiert, aber nachem 2. goal vo sporting (cha mi an situation nümm genau erinnere), isches passiert gsi, erscht denn isch de lade zue gsi, chasch sicher nid behaupte sie hättes vo afang a nid probiert, das isch blödsinn.rotoloso hat geschrieben:So e Blödsinn, wieso machemer überhaupt mit???
Sölle sie das vo Aafang a sage denn gangi nid go luege wenn sie's nid emol probiere wänn mit z'spiele.
Logisch, aber gwüssi Sache kame mit e bitz Fuessballverstand vorussgseh. Ich (im Gegesatz zu anderi) halt mi nid für dä Riise Fuessball-Guru, ha zwar au lang Fuessball gspielt bi aber eifach z'schlächt gse, trotzdäm kani e Fuessballer erkenne wo mit Härzbluet kämpft und denn verliert will dr Gegner stärker isch und eine wo eifach käi luscht het z'seggle.
Und wär schuttet???????????????No_IP hat geschrieben:Was für ein seltsames Ergebnis. Die Spieler trifft garantiert keine Schuld, sie haben keinen Einfluss darauf ob und wie sie unter Vetrag genommen werden noch wie sie auf dem Platz aufgestellt werden.
Die Schuld für den schlechten Zustand liegt bei der Präsidentin, Vorstand und dann den Trainerstab!
Selte sone Blödsinn glese, wär stoht den ufem Feld und spielt Fuessball....No_IP hat geschrieben:Was für ein seltsames Ergebnis. Die Spieler trifft garantiert keine Schuld, sie haben keinen Einfluss darauf ob und wie sie unter Vetrag genommen werden noch wie sie auf dem Platz aufgestellt werden.
Die Schuld für den schlechten Zustand liegt bei der Präsidentin, Vorstand und dann den Trainerstab!
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Oder ebbe nid, wie leider bi uns dr Fall isch... isch scho so, me ka nid ällei an öbber d'Schuld geh aber me ka sicher eine vo dene dr gröschti Teil an Schuld geh, in mine Auge sinn das gwüssi Spieler und d'Gigi. Au dr Gross het e kleine Teil schuld aber das isch dr kleinschti.Realist hat geschrieben:Selte sone Blödsinn glese, wär stoht den ufem Feld und spielt Fuessball...
Quark mit Sauce, im zweiten Spiel war der FCB vor allem eines: Naiv, naiv, naiv...5 Chancen spielt man sich gegen eine solche Mannschaft nicht ohne Einsatz heraus, vor allem nicht nachdem man den kapitalen Bock nach 2 Minuten erhalten hat. Hab damals gesagt, würde die Mannschaft offensiv in der Liga so Gas geben, wie in der ersten Halbzeit, wir würden alle weghauen. Genau in dieser ersten Halbzeit hat der FCB ansatzweise gezeigt was spielerisch möglich wäre, leider ging es auf Kosten der Defensive (zweite Halbzeit war in jeder Hinsicht ein Graus). Diese Balance zu finden wäre die Arbeit des Trainers gewesen, nur hat er dies in den letzten Wochen verpasst.rotoloso hat geschrieben:Gege Sporting hett niemerts vom FCB jemols kämpft, nie, dr Iisatz isch über 2 x 90 Min. = 0 gse.
Falsch! Die Keeper haben Einsatz gezeigt. Doch mit einem Mann gewinnt man kein Spiel gegen eine Mannschaft wie Sporting. Gegen YB und Sion auch nicht.rotoloso hat geschrieben:Gege Sporting hett niemerts vom FCB jemols kämpft, nie, dr Iisatz isch über 2 x 90 Min. = 0 gse.
Dr Gigi würd ich e Teilschuld geh, sie entscheidet wahrschinlich drüber wie's Geld usgeh und verwaltet wird und evtl. no welli Spieler meh sicher nid verpflichtet. Dr Gross cha Fehler mache bi dr Ufstellig, kei gnüegendi Motivation usw. Aber dr Spieler stoht ufem Feld und macht sie Job, Fuessball isch dem si Lebe und ellei die hend's Schlussresultat in de Händ....!!!rotoloso hat geschrieben:Oder ebbe nid, wie leider bi uns dr Fall isch... isch scho so, me ka nid ällei an öbber d'Schuld geh aber me ka sicher eine vo dene dr gröschti Teil an Schuld geh, in mine Auge sinn das gwüssi Spieler und d'Gigi. Au dr Gross het e kleine Teil schuld aber das isch dr kleinschti.
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Naja, das sehe ich schon ein bisschen anders - nehmen wir die 2 Spiele gegen Luzern:Realist hat geschrieben:Selte sone Blödsinn glese, wär stoht den ufem Feld und spielt Fuessball....Au dr Trainer het Mitschuld wie alli andere au aber am meiste trifft's d Spieler.