mach was wotsch!!!!Bender hat geschrieben:Ist das jetzt eine Fangfrage?
![]()

schlussändlig wänn mir jo alli nur, dass mer Maischter wärde... !! oder?
Wuas??? Hä??? Es lauft nid schlächt???Brandstifter hat geschrieben:Es lauft aber nid schläääächt. Gopfverdammi. Mir spiele schlächt momentan, aber das isch kai Grund immer nur so negativ zsi,.![]()
auch wenn man mal vergisst, dass die ewige absenzenausrede eben nur eine ausrede ist: wie erklärst du dir dann das, was die die nicht verletzt sind an leistung abliefern? sorry, aber gegen luzern und sion muss man ja schon fast von arbeitsverweigerung reden. es geht nicht nur um fehlende 'klasse', es geht vor allem darum, dass man phasenweise nicht den eindruck hat, die wollen den titel ums verrecken.Nur So... hat geschrieben:voll waich gwüssi Lüt do inne... ! dr FCB spielt ohni STRELLER, CHIPPS und CAICEDO die drei Spieler also wo am meiste töpft hän in dr Vorrundi... und trotzdäm simmer immerno erste... also so miess ka das wo dr Gross gmacht het nit si...
Mir Spiele mit Lüt wie Frei, Stocker, Derdyok, Marque, Ferati wo alli ihri ersti richtigi Nati A Saison spiele... und hän vieli Ussfähl z kompenisere ka au hinte in dr Abwehr...
Für mi wirke d Spieler eher psychologisch agschlage... do mangleds viellne an Sälbstvertraue... dr glaube besser als dr Gegner z si und dr Titel hole z könne isch chli verlore gange, d Spieler wänn momentan dr Ball loswärde anstatt das sie en vom Mitspieler verlange... s wird zyt das Leader wie dr Streller und dr Chipps wo e gwüsses Sälbstvertraue mitbringe zrugg in d Mannschaft kömme...Chancellor hat geschrieben:auch wenn man mal vergisst, dass die ewige absenzenausrede eben nur eine ausrede ist: wie erklärst du dir dann das, was die die nicht verletzt sind an leistung abliefern? sorry, aber gegen luzern und sion muss man ja schon fast von arbeitsverweigerung reden. es geht nicht nur um fehlende 'klasse', es geht vor allem darum, dass man phasenweise nicht den eindruck hat, die wollen den titel ums verrecken.
ja, wir (der fcb) ist immer noch 1.!!! (vom spielen spricht er nicht)rotoloso hat geschrieben:Wuas??? Hä??? Es lauft nid schlächt???
- Mir hänn gege e Gegner wie Lisboa (wo definitv besser als uns gse isch) in 180 Min. nid 1 Min. Iisatz oder Kampfwille zeigt, denn kame nämmlig au ruhig verliere gege e stärkere.
Wirdsch es gseh... d Rückkehr vo dene 2 Spieler wird sehr viel bewirke...!Chancellor hat geschrieben:auch wenn ich vor allem chippie sehr vermisse, mir fehlt der glaube daran, dass die rückkehr von 1 oder 2 spielern da wirklich was ändert.
es stehen auch aktuell genügend führungsspieler auf dem platz, die anscheinend auch nicht mehr bewirken können
Es ist die Aufgabe des Trainers die Spieler aufzubauen, einzustellen, zu motivieren! Das kann nicht die Aufgabe der verletzten Spieler sein!Nur So... hat geschrieben:Für mi wirke d Spieler eher psychologisch agschlage... do mangleds viellne an Sälbstvertraue... dr glaube besser als dr Gegner z si und dr Titel hole z könne isch chli verlore gange, d Spieler wänn momentan dr Ball loswärde anstatt das sie en vom Mitspieler verlange... s wird zyt das Leader wie dr Streller und dr Chipps wo e gwüsses Sälbstvertraue mitbringe zrugg in d Mannschaft kömme...
dann muss ein trainer also spieler stündlich motivieren, weil die von alleine nicht merken, dass sie meister werden sollten?Chartking hat geschrieben:Nein, diese miserablen Leistungen haben nur bedingt etwas mit den Verletzten zu tun. Ein Grossteil der Schuld trägt der Trainer welcher die Spieler ganz offensichtlich einfach nicht mehr motivieren kann resp. mit seinen wirren Aufstellungen für Unmut und Unverständnis sorgt.
Psychologisch agschlage ?? Bisch Profifuessballer, spielsch bim FCB, weisch was de chasch, für mi seht das amigs eher us wie Lustlosigkeit, kei Motivation aber das dass mit 1 oder 2 Füerigsspieler zruggchunt bezwifle ich.Nur So... hat geschrieben:Für mi wirke d Spieler eher psychologisch agschlage... do mangleds viellne an Sälbstvertraue... dr glaube besser als dr Gegner z si und dr Titel hole z könne isch chli verlore gange, d Spieler wänn momentan dr Ball loswärde anstatt das sie en vom Mitspieler verlange... s wird zyt das Leader wie dr Streller und dr Chipps wo e gwüsses Sälbstvertraue mitbringe zrugg in d Mannschaft kömme...
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
du willsch jetzt aber nid sage das mir in dr ganze Saison numme glück ka hänn?!Chancellor hat geschrieben:NOCH stehen wir dort oben. aber weissgott nicht aufgrund einer brillianten leistung der 'besten' spieler der liga. ich frage mich, ab wann das glückskonto leer ist....
Villicht tönt das pesimistisch aber g....deckel ich lies immer, meh söll d Mannschaft nid kritisiere, meh söll d Trainer in Rueh loh, mir müen dr FCB meh unterstütze, lüter singe, lüter schreie.snowli hat geschrieben:du willsch jetzt aber nid sage das mir in dr ganze Saison numme glück ka hänn?!
es git chum e mannschaft wo s'ganze johr duure dominert und guet spielt, mir hänn halt grad e schwirigi phase aber das gitz halt.
mir mien halt jetzt eifach d frässi ufrisse, dr fcb mit vollem elan ahtriebe und denn chunt das scho guet!
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Wenn du das Forum aluegsch, denn dien sie ganz viel fyr d FansRealist hat geschrieben: Also bitte liebi Profifuessballer düend Dir au emol öppis für d Fan's !!!
Mir sinn 1. willmr in dr Vorrundi besser (nid guet aber besser) gse sinn, jetzt hämmer nümm 11 pkt. Vorsprung sondern numme no 3, d'Goaldifferänz isch au schlächter als YB. In dr Rückrundi simmer definitiv nid die beschti Mannschaft vo dr Schwizz gse... müemer wirklich abwarte bis d'Meischterschaft fertig isch zum denn sage "Ah jo, stimmt, mir sinn nur 2. beschti gse..." i ha das scho 2 x duuregmacht, es längt!!basler hat geschrieben:lut 90% vom Forum sin mir nit die beschti mannschaft in dr schwiz, aber trotzdäm simer erschte? dämfall isch eifach dr trainer super?![]()
Guet gschribe nur 1 Punggt sehni echli andersch.erlebnisorientierter hat geschrieben:Nicht erst seit dem Spiel gegen den FC Luzern hat man gesehen, dass der FCB z.Z. nicht wirklich atraktiven Fussball zelebriert. Gründe warum dies so ist gibt es wahrscheinlich zu genüge. Aber die Frage ist immer auch, darf man dies und jenes als Ausrede benutzen/verwenden. Schon alleine hier im Forum scheiden sich die Geister. Für die einen ist die derzeitige Magerkost welche der FCB seinen Fans serviert verständlich und für andere wiederum überhaupt nicht.
Ich pers. zähle mich zu den zweiten. Bin ich nun deswegen ein schlechter Fan ? Muss ich immer alles schön reden auch ohne Alkohol ? NEIN. Habe mir mal folgende Gedanken gemacht an was es liegt warum wir zwar immernoch die Spiele gewinnen, jedoch fussballerisch alles andere als begeistern.
Verletzungshexe
Ja auch sie schlug bei uns zu. Aber man hat als Verein mit einem überdurchschnittlichen Budget, eine Truppe zusammen welche sicherlich 20 Spieler umfasst welche die Ausfälle kompensieren kann.
Sollte Spieler A ausfallen, so hat man einen Spieler B der sich aufdrängen kann oder Qualitativ vielleicht sogar gleichwertig ist. Den mit Verletzungen muss man immer rechnen und somit auch darauf vorbereitet sein.
Das isch jetzt aber wiedersprüchlich zum andere wo de gschribe hesch. Wenn d spieler guet mitenand uschöme (sie mien nid besti kollege si) denn spiele sie au besser mitenand (das gseh ich au bi minere fuessball mannschaft). Will du (und ich notürlich au) besseri leistige wänn gseh sött uns das dämpfall nid egal si!!erlebnisorientierter hat geschrieben:Interne Differenzen
Interessiert mich ob Ba nun Huggel eincremt in der Dusche, oder ob Degen in der Freizeit PS2 mit Carlitos spielt? Nein. Den auf dem Platz muss man eine Einheit sein und es kann mir scheiss egal sein, wie die Spieler untereinander auskommen.
Ist mir gegen Luzern aufgefallen... Majstorovic hat einige verloren, Marque nun wirklich alle gewonnen....Aficionado hat geschrieben:Ich gebe zu, dass Majstro fussballerisch ne Niete ist. Aber ihm so eine Sch.. zu unterstellen, ist schon unglaublich... .
Kopfballerisch vergliechen ist Marque nen Zwerg gegen den Türsteher.
Denk mr es isch e bits e unterschied ob me im Amateurbereich spielt oder Profi isch. Wenn ich uf dr Baustell oder im Büro eine nit ka schmecke oder mehreri aber trotzdem muess mit dene zämme schaffe, den kasch au nit zum Chef go und sage: Ja also ich mag de und de nit drum gib i nit 100%snowli hat geschrieben:Das isch jetzt aber wiedersprüchlich zum andere wo de gschribe hesch. Wenn d spieler guet mitenand uschöme (sie mien nid besti kollege si) denn spiele sie au besser mitenand (das gseh ich au bi minere fuessball mannschaft). Will du (und ich notürlich au) besseri leistige wänn gseh sött uns das dämpfall nid egal si!!
jo falls sie e sone ihstellig würde ha wär das notürlich katastrophe!! aber ich mein jetzt wenn alli guet mit enand uschöme denn isch au logischerwiis d stimmig im team besser und eso machts doch eifach meh freud z'spiele. so würd ihne vill meh ufem fäld glinge!! wenn ich mit ere "läck mir Stimmig" duredaag gang no versau ich au alles scho vo grund uf!!erlebnisorientierter hat geschrieben:Denk mr es isch e bits e unterschied ob me im Amateurbereich spielt oder Profi isch. Wenn ich uf dr Baustell oder im Büro eine nit ka schmecke oder mehreri aber trotzdem muess mit dene zämme schaffe, den kasch au nit zum Chef go und sage: Ja also ich mag de und de nit drum gib i nit 100%
Woher ich das weiss. Weil ich von meinem Sessel aus eine ziemlich gute Sicht aufs Spielfeld habe.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ist mir gegen Luzern aufgefallen... Majstorovic hat einige verloren, Marque nun wirklich alle gewonnen....
Und ähm, warum denn soll Marque in Sachen Kofpballspiel so viel schlechter sein? Woher weisst du das? Wegen der Grösse? Na klar, 3 cm machens aus... Dafür muss Majstorovic 5 kilo mehr in die Höhe ziehen![]()
Dir ist schon aufgefallen, dass Degen nicht gespielt hat?Rhyyläx hat geschrieben:Was der FCB momentan zusammenkickt ist wirklich übel. Ein Hängen und Würgen, ein Geknorze und Gerumpel. Dabei erreicht kaum einer Normalform. Wenn wir Costanzo nicht hätten, den ich explizit ausnehme von Kritik, dann wär YB längst vorbeigezogen und wäre bloss noch mit dem Fernglas zu sehen.
Wie gerne wäre ich am Samstag in Bern im Stadion gewesen und hätte die heisse Schlussphase gegen Thun miterlebt. Eine Freude für einen FUSSBALL-Fan.
Stattdessen habe ich mir im Joggeli den A.... abgefroren..., das Spiel des FCB war da in keinster Weise erwärmend.
Ich sagte es bereits und ich sage es wieder: einige Spieler sind absolut überfordert in der Super-League.
Huggel, Zanni, Degen.
Und vom Trainer würde ich auch endlich erwarten, dass er seine Spieler wieder mal Fussball SPIELEN lässt: offensiv und mit Freude. Dieses schreckliche Kick-and-Rush ist ein Graus für den Zuschauer.
Wenn wir so weiterspielen und YB wird Meister, dann haben sie es verdient.
Was gibt es daran zu reklamieren. Welche andere Mannschaft auf dieser Welt erzielt mit 3 Torchancen 5 (fünf!!!!) Tore?rotoloso hat geschrieben:Wuas??? Hä??? Es lauft nid schlächt???
- Mir hänn in de Match gege GC, FCL, Sion (nid ManU oder Milan) uns genau 3 Goalchance erarbeitet in 270 Min.!!!!!!
?