Eure Traum-FCB...
Eure Traum-FCB...
Wenn ihr im Bezug zum FCB e Wunsch frei hättet, wie wär eure FCB? Was träumet Ihr, egal ob möglich oder nid.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
mir gfallts guet wies isch, würd mir eifach wünsche dass im Stadion meh lüt mitfiebere und das s Sättigungsgfühl (wo ich au chli han) weggoht und jedesmol Emotione wie in Monaco, gege 'Pool oder bim Gool vom Walker ufchömme wenn der FCB e gool schiesst. I will eifach dass s Basler Fuessballpublikum öpis bsunders isch, und sich wieder viel mehr abhebt vom Rest.
Ich wünsche mir einen FCB dessen Strukturen sich proportional dem Budget entwickeln - wovon die heutige Lachnummer weit entfernt ist (s.a. Fred Vorverkauf Cupfinal). Der sportliche Erfolg und die allgemeine Wertschätzung kommen dann von alleine.
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
Ha mol wie jetzt agrützlet, aber dennoch wünsch ich mir mehr vom FCB. All 5-6 Johr CL isch zwenig, vorallem solang me sich jedes Johr dr Meistertitel vornimmt. Denn söts au mol all 3 Johr klappe...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Naja, die letschte beide Johr isch e fette Truthahn und sini Stumpe Street Gang uss Muri im Wäg gstande. Hätte gern de FCZ international kah, aber sogar gege Red Bull Salzburg sind die Luschene usegflogeSharky hat geschrieben:Ha mol wie jetzt agrützlet, aber dennoch wünsch ich mir mehr vom FCB. All 5-6 Johr CL isch zwenig, vorallem solang me sich jedes Johr dr Meistertitel vornimmt. Denn söts au mol all 3 Johr klappe...

S'Ziel mind. alli 3 Jahr CL Quali z'schaffe isch sehr hochgsteckt, aber ... schön wärs halt scho...
- goalgetter
- Benutzer
Ja, erstaunlich. Aber die Meisten denken offenbar doch sehr realistisch !goalgetter hat geschrieben:Erstaunlich, dass so wenige von Punkt 1 träumen.
also zrugg in d'achzger Johr, wo der FCB fascht bankrott gsi isch und in der NLB umme tümplet het ??geforce hat geschrieben:Wäg vom Kommerz... zrugg zue Fuessball mit Haerz!
dr fcb isch so wiener isch isi, allerdings sind au mir scho voll im modärne fuessball.. wär schön wenn ma das cha brämse und das nie zue so zueständ chunt wie in salzburg!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
im moment würde ich mich mit einem FCB zufrieden geben, bei dem man wieder mal SPIELFREUDE und SIEGESHUNGER in ein spiel mit nimmt
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Das isch aber in dere Umfrog falsch, i ha nid nach realistischer Iischätzig gfroggt.Querdängger hat geschrieben:Ja, erstaunlich. Aber die Meisten denken offenbar doch sehr realistisch !
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
Irgendwo zwischen 1 und 2 ...
Die Gurkenliga dominieren, pro Jahr 1 Talent herausbringen, alle 2-3 Jahre für die Champions-League qualifizieren, in den restlichen Jahren im Uefa-Cup weit kommen und ab und zu ein Spitzenteam ausschalten. Dies alles mit ansehnlichem Fussball.
Die Gurkenliga dominieren, pro Jahr 1 Talent herausbringen, alle 2-3 Jahre für die Champions-League qualifizieren, in den restlichen Jahren im Uefa-Cup weit kommen und ab und zu ein Spitzenteam ausschalten. Dies alles mit ansehnlichem Fussball.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten