Eure Traum-FCB...

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten

Ich träum vommene FCB...

Umfrage endete am 20.03.2008, 01:07

u2026 wo im gliiche Atemzug wie Milan, Barça, Real, ManU, usw. genennt wird und für e CL-Sieg kämpft.
39
29%
u2026wo in dr CH dominiert und RegioTalänte am Laufband exportiert + in EU höggschtens Erfahrig sammlet.
20
15%
u2026 wo Jungi usbildet und se den wytterverkauft an de Grosse Klubs. Resultate in CH und Europa egal.
1
1%
u2026 wiemeren jetzt hänn, all 5-6 Johr emol e bitz in du2019CL wüele und sunscht UEFA Cup bis in 1/8-final.
47
35%
u2026 mit weniger Gäld und wo weniger kommerziell isch, au wennmr amigs gege e Abstieg sötte kämpfe.
27
20%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 134

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Eure Traum-FCB...

Beitrag von rotoloso »

Wenn ihr im Bezug zum FCB e Wunsch frei hättet, wie wär eure FCB? Was träumet Ihr, egal ob möglich oder nid.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

rotoloso hat geschrieben:Wenn ihr im Bezug zum FCB e Wunsch frei hättet, wie wär eure FCB? Was träumet Ihr, egal ob möglich oder nid.
Eine sehr gute und sinnvolle Umfrage. Bin für einmal gespannt auf das Resultat.

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

mir gfallts guet wies isch, würd mir eifach wünsche dass im Stadion meh lüt mitfiebere und das s Sättigungsgfühl (wo ich au chli han) weggoht und jedesmol Emotione wie in Monaco, gege 'Pool oder bim Gool vom Walker ufchömme wenn der FCB e gool schiesst. I will eifach dass s Basler Fuessballpublikum öpis bsunders isch, und sich wieder viel mehr abhebt vom Rest.

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Isch mr gliech - dr FCB bliebt dr immer dr gliech FCB für mi, egal wie si sportliche Erfolg isch
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Ich wünsche mir einen FCB dessen Strukturen sich proportional dem Budget entwickeln - wovon die heutige Lachnummer weit entfernt ist (s.a. Fred Vorverkauf Cupfinal). Der sportliche Erfolg und die allgemeine Wertschätzung kommen dann von alleine.
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Ha mol wie jetzt agrützlet, aber dennoch wünsch ich mir mehr vom FCB. All 5-6 Johr CL isch zwenig, vorallem solang me sich jedes Johr dr Meistertitel vornimmt. Denn söts au mol all 3 Johr klappe...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Wäg vom Kommerz... zrugg zue Fuessball mit Haerz!
dr fcb isch so wiener isch isi, allerdings sind au mir scho voll im modärne fuessball.. wär schön wenn ma das cha brämse und das nie zue so zueständ chunt wie in salzburg!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

So wie ich bin hab ich völlig unrealistisch Punkt 1 genommen ;)

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Sharky hat geschrieben:Ha mol wie jetzt agrützlet, aber dennoch wünsch ich mir mehr vom FCB. All 5-6 Johr CL isch zwenig, vorallem solang me sich jedes Johr dr Meistertitel vornimmt. Denn söts au mol all 3 Johr klappe...
Naja, die letschte beide Johr isch e fette Truthahn und sini Stumpe Street Gang uss Muri im Wäg gstande. Hätte gern de FCZ international kah, aber sogar gege Red Bull Salzburg sind die Luschene usegfloge :cool:

S'Ziel mind. alli 3 Jahr CL Quali z'schaffe isch sehr hochgsteckt, aber ... schön wärs halt scho...

goalgetter
Benutzer

Beitrag von goalgetter »

Erstaunlich, dass so wenige von Punkt 1 träumen.
FC BASEL

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

goalgetter hat geschrieben:Erstaunlich, dass so wenige von Punkt 1 träumen.
Ja, erstaunlich. Aber die Meisten denken offenbar doch sehr realistisch !
geforce hat geschrieben:Wäg vom Kommerz... zrugg zue Fuessball mit Haerz!
dr fcb isch so wiener isch isi, allerdings sind au mir scho voll im modärne fuessball.. wär schön wenn ma das cha brämse und das nie zue so zueständ chunt wie in salzburg!
also zrugg in d'achzger Johr, wo der FCB fascht bankrott gsi isch und in der NLB umme tümplet het ??

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

im moment würde ich mich mit einem FCB zufrieden geben, bei dem man wieder mal SPIELFREUDE und SIEGESHUNGER in ein spiel mit nimmt
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

hULIgan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hULIgan »

goalgetter hat geschrieben:Erstaunlich, dass so wenige von Punkt 1 träumen.
Jo, :D do isch vo Träum di rede (!!!)
Sali Zämme, es Gryssli und bis bald ;)
hULIgan

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Querdängger hat geschrieben:Ja, erstaunlich. Aber die Meisten denken offenbar doch sehr realistisch !
Das isch aber in dere Umfrog falsch, i ha nid nach realistischer Iischätzig gfroggt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

Irgendwo zwischen 1 und 2 ...

Die Gurkenliga dominieren, pro Jahr 1 Talent herausbringen, alle 2-3 Jahre für die Champions-League qualifizieren, in den restlichen Jahren im Uefa-Cup weit kommen und ab und zu ein Spitzenteam ausschalten. Dies alles mit ansehnlichem Fussball.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

Antworten