und wieso das?Suffbrueder hat geschrieben:Ich fordere jeden auf eine mail an ricardo/ebay zu schreiben, falls er dort ein billiet zum verkauf vorfindet (und wenns nur 10 verdammte rappen über dem originalpreis ist)!
Sauerei!
eher dem fcb, nicht?
war das die antwort auf meine frage?Luigi hat geschrieben:http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=9 ... tcount=399
Weil er seine Schwarzmarktstammkundschaft nicht konkurrieren will, schliesslich hat sich hier über Jahre eine solide Geschäftsbeziehung entwickelt...panda hat geschrieben:Unglaublich... Eigentlich hatte ich erwartet dass der FCB bezüglich Ticket-Vorverkauf langsam eine gewisse Professionalität erreicht hat. Wieso versteigert der FCB die Tickets nicht gleich selber auf Ebay und Ricardo?
Nunja, man könnte auch sagen: "Grosser Ansturm auf die Tickets, das ganze Kontingent war innert weniger Stunden ausverkauft." - tolle Erfolgsmeldungcanada hat geschrieben:ich freue mich jetzt scho auf das Statement vom FCB, sofern die überhaupt eine Ausrede, resp. Entschuldigung (so nennt sich das ja gemäss Duden) parat haben!![]()
Ich darf doch motze wenn me bi mir dumm tuet will ich mit 2 JK 4 Tickets will kaufe und anderi bekömme 20 oder 30 Stück ohni überhaupt nüt z zeige.The Dome hat geschrieben:Das isch für mich vollig unverständlich, dass do inne so gjommert wird. es hed jo gnueg tix. jede isch an tix cho wo hed welle. d ziit wo no 100'000 basler ane cöpfinal hend welle sind verbi.
D Balkon usverkauft?Luigi hat geschrieben:Jo vorem Joggeli hets keini Lüt me gha. Hesch könne anelaufe und Tickets kaufe. Aber ebe irgendwie tien sie jetzt schwirig und Balkon hets keini me.
Ich hoff eifach nit dass es wie in Bern usechunt wo die ganzi singendi Kurve und d Capos obe sind und wäge däm dr Balkon scho usverkauft isch.andreas hat geschrieben:D Balkon usverkauft?
Und D Parkett hesch no wo becho (nimmt mi nur Wunder, falls D1/D7 isch dä
au fascht voll).
Naja ebe, vil B/C händ ins D-Balkon welle.![]()
Es interessiert ebe doch. D Kurve wird eh unde stoh, wils z Basel isch... UndLuigi hat geschrieben:Ich hoff eifach nit dass es wie in Bern usechunt wo die ganzi singendi Kurve und d Capos obe sind und wäge däm dr Balkon scho usverkauft isch.
Ha 4 Stück im D6 (aber wer interessiert das scho. Wird wohl niemerds an sim Platz hocke/stoh)
es geht doch nicht nur darum ob erhalten oder nicht, sondern dass unter http://www.fcb es heisst das JK besitzer vorrang haben und dann kommt sorry jeder idiot einfach an so mal kurz 10-30 tix OHNE nur 1jk zu besitzenAdmin hat geschrieben: Ihr habt doch alle eure Tickets erhalten oder nicht?![]()
Ich hoffs wirklig dass d Kurve unde stoht. Wär jo sälte dämlich wenn mr in userem Heimstadion öpis neus afön.andreas hat geschrieben:Es interessiert ebe doch. D Kurve wird eh unde stoh, wils z Basel isch... Und
Obe dien si sicher blöd wäg de Plätz, also obe muesches wohl ihalte...
die problem ha ich letscht joor in bärn kha.andreas hat geschrieben:Es interessiert ebe doch. D Kurve wird eh unde stoh, wils z Basel isch... Und
Obe dien si sicher blöd wäg de Plätz, also obe muesches wohl ihalte...
Uf em Balkon eher, aber im Parkett kenn i kei Platznummere. i freu mi schi uf ä erschti Tourischt, wo um's Veregge zmittst in d'Kurve wot go sitze.D-Balkon hat geschrieben:die problem ha ich letscht joor in bärn kha.
durch das e huffe wo billet im parkett kha het und me die uffeglo het, isch mi eigentliche platz scho bsetzt gseh (wobi mir das jo no egal gseh isch). bi denn neume anders ane gstande und dört isch so e riesebachel kho wo umbedingt uff si platz het wölle.
dorum wird au dasjoor dä platz wo uff mim billet stoht au mi platz si.