Verarscht diejenigen, die ihr Thun-Halbfinal-Ticket nach dem Match weggeworfen haben. Glücklich diejenigen, die sie in weiser Voraussicht aufgesammelt haben.

Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi. S isch und isch nid vorwärts gange, d Lüt hend Hei aglüte und den isch d Ablösig cho oder d Muetter mit Verpflegig.tanner hat geschrieben:hesch gnue kaffi derbi gha, und e klappstuhl zum hogge![]()
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
das war JoZ, ich hätte ihm am liesten den hals umgedreht...Realist hat geschrieben:Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi. S isch und isch nid vorwärts gange, d Lüt hend Hei aglüte und den isch d Ablösig cho oder d Muetter mit Verpflegig.
Den chunt au no eine vom FCB Marketing und verzählt es siggi öppis schief gloffe mitem Verkauf, gwüssi Tick's sind dopplet verkauft worde.
"Wir bitten um etwas Geduld nach 3 Std. stoh, den isch los gange....."
Du hesch das scho richtig verstande, muesch nid unbedingt am Samstig go. D Öffnigszyte vom Schalter sind jo alli din bis Endi März.Sharky hat geschrieben:So wie ich das verstand muess me jo nit Samstig go, me het bis ändi März zyt e Ticket go hole...oder ha ich das jetzt falsch verstande?![]()
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Nid nur d Hals.......fcb_1973 hat geschrieben:das war JoZ, ich hätte ihm am liesten den hals umgedreht...![]()
D Froog isch nur, obs denn no Tickets hetSharky hat geschrieben:So wie ich das verstand muess me jo nit Samstig go, me het bis ändi März zyt e Ticket go hole...oder ha ich das jetzt falsch verstande?![]()
aha das bisch du gsiRealist hat geschrieben:Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi. S isch und isch nid vorwärts gange, d Lüt hend Hei aglüte und den isch d Ablösig cho oder d Muetter mit Verpflegig.
Den chunt au no eine vom FCB Marketing und verzählt es siggi öppis schief gloffe mitem Verkauf, gwüssi Tick's sind dopplet verkauft worde.
"Wir bitten um etwas Geduld nach 3 Std. stoh, den isch los gange....."
Da ich morgen sowieso nicht kann, bleibt mir wohl nichts anderes übrig als am Montag vorbeizugehen. Aber ich denke kaum, dass morgen schon alle Tix weggehen. Und falls doch....naja, ich bin noch jedesmal an Tix gekommen, wird auch diesmal so sein.-Vize- hat geschrieben:D Froog isch nur, obs denn no Tickets hetAber easy, gang du nur näggscht Wuche emol, denn stoht scho eine weniger ah morn und mir sind echli schneller
![]()
![]()
und wie chunsch ohni G uff 40'000 naseRealist hat geschrieben: hani do irgend öppis verpasst oder sehni das richtig. Sektor G mache sie gar nid uf, isch emel nid uf dr Prisliste ufgfüehrt ???![]()
Due Di schonemol mit em Gedangge afründe...Domingo hat geschrieben:
hau mr ab, sell keine in dKurve goh und "si" Platz welle
![]()
Naja solang sie nid wie in Hamburg mit Gwalt drohe wurde (Gitt Kopfstoss, wenn die nid sofort verreise, selle an ihre Platz, ich will do nämlig sitze)-Vize- hat geschrieben: Isch doch jedes Joor sgliche bi so Mätch!In mitte vo dr Kurve sitzt e Familie und wenn sie fründlich drumm bittisch doch platz zmache oder ufzstoh, chunt folgendi antwort: Das isch unsere Platz, do uf em Ticket stoht's!
![]()
Ich freu mi jetzt scho wieder, find das immer sehr amüsant. Schlussändlich verzüpfe die sich eh, wenn alli rings um stönd und au emol chli hüpfe...
![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Familycorner?-Vize- hat geschrieben:Isch doch jedes Joor sgliche bi so Mätch!In mitte vo dr Kurve sitzt e Familie und wenn sie fründlich drumm bittisch doch platz zmache oder ufzstoh, chunt folgendi antwort: Das isch unsere Platz, do uf em Ticket stoht's! Ich freu mi jetzt scho wieder, find das immer sehr amüsant. Schlussändlich verzüpfe die sich eh, wenn alli rings um stönd und au emol chli hüpfe
cl-package 7 std.? war doch innerhalb einer stunde oder so ausverkauft, nachfrage dort auch etwa 100'000 für 30'000 plätze, anders cupfinal ca. 25000 haben jk, 12500 plätze zu vergeben sprich wird spekulativ in 3 std verkauft sein.Realist hat geschrieben:Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi.
jep, kann mich auch gut erinnern, auch wenns für mich nur 2.5 Stunden waren, da ich extra aus dem Geschäft abgehauen bin um gleich zu Beginn des Verkaufs im Joggeli di Tix "schnell" zu holenScoUtd hat geschrieben:war so
obwohl plätze reserviert waren wollten alle bei verkaufseröffnung da sein...Domingo hat geschrieben:jep, kann mich auch gut erinnern, auch wenns für mich nur 2.5 Stunden waren, da ich extra aus dem Geschäft abgehauen bin um im Joggeli di Tix "schnell" zu holen![]()