Cupfinal 2008

Diskussionen rund um den FCB.
Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

...ach ja:

Verarscht diejenigen, die ihr Thun-Halbfinal-Ticket nach dem Match weggeworfen haben. Glücklich diejenigen, die sie in weiser Voraussicht aufgesammelt haben. :D (nein, mich betrifft weder das eine noch das andere)
© Basilou, 2024

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

tanner hat geschrieben:hesch gnue kaffi derbi gha, und e klappstuhl zum hogge :cool:
Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi. S isch und isch nid vorwärts gange, d Lüt hend Hei aglüte und den isch d Ablösig cho oder d Muetter mit Verpflegig.
Den chunt au no eine vom FCB Marketing und verzählt es siggi öppis schief gloffe mitem Verkauf, gwüssi Tick's sind dopplet verkauft worde.
"Wir bitten um etwas Geduld nach 3 Std. stoh, den isch los gange..... :eek: "
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

tanner hat geschrieben:hesch gnue kaffi derbi gha, und e klappstuhl zum hogge :cool:
mir sin z zweit gsi, eine vo beidne isch immer wieder in d manor go verpflägig ghole. :D
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Realist hat geschrieben:Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi. S isch und isch nid vorwärts gange, d Lüt hend Hei aglüte und den isch d Ablösig cho oder d Muetter mit Verpflegig.
Den chunt au no eine vom FCB Marketing und verzählt es siggi öppis schief gloffe mitem Verkauf, gwüssi Tick's sind dopplet verkauft worde.
das war JoZ, ich hätte ihm am liesten den hals umgedreht... ;)
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

So wie ich das verstand muess me jo nit Samstig go, me het bis ändi März zyt e Ticket go hole...oder ha ich das jetzt falsch verstande? :confused:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Sharky hat geschrieben:So wie ich das verstand muess me jo nit Samstig go, me het bis ändi März zyt e Ticket go hole...oder ha ich das jetzt falsch verstande? :confused:
Du hesch das scho richtig verstande, muesch nid unbedingt am Samstig go. D Öffnigszyte vom Schalter sind jo alli din bis Endi März.
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

fcb_1973 hat geschrieben:das war JoZ, ich hätte ihm am liesten den hals umgedreht... ;)
Nid nur d Hals....... :D Damals hend sie dr Ticketverkauf völlig nid im Griff gha, hoff das het sich geänderet.

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Sharky hat geschrieben:So wie ich das verstand muess me jo nit Samstig go, me het bis ändi März zyt e Ticket go hole...oder ha ich das jetzt falsch verstande? :confused:
D Froog isch nur, obs denn no Tickets het ;) Aber easy, gang du nur näggscht Wuche emol, denn stoht scho eine weniger ah morn und mir sind echli schneller :p :D

the_hellion
Benutzer

Beitrag von the_hellion »

Realist hat geschrieben:Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi. S isch und isch nid vorwärts gange, d Lüt hend Hei aglüte und den isch d Ablösig cho oder d Muetter mit Verpflegig.
aha das bisch du gsi :) . ha doch gwüsst das ich di vo neume kenn :cool:

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

hani do irgend öppis verpasst oder sehni das richtig. Sektor G mache sie gar nid uf, isch emel nid uf dr Prisliste ufgfüehrt ??? :confused:

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Realist hat geschrieben:hani do irgend öppis verpasst oder sehni das richtig. Sektor G mache sie gar nid uf, isch emel nid uf dr Prisliste ufgfüehrt ??? :confused:
Ich nimm ah, dass sind die Plätz vom SFV, wo denn übere Ticketcorner verkauft wärde??? Wär grad echli fräch, wenn sie dä nid ufmache am Cupfinal.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

-Vize- hat geschrieben:D Froog isch nur, obs denn no Tickets het ;) Aber easy, gang du nur näggscht Wuche emol, denn stoht scho eine weniger ah morn und mir sind echli schneller :p :D
Da ich morgen sowieso nicht kann, bleibt mir wohl nichts anderes übrig als am Montag vorbeizugehen. Aber ich denke kaum, dass morgen schon alle Tix weggehen. Und falls doch....naja, ich bin noch jedesmal an Tix gekommen, wird auch diesmal so sein. ;)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

isch freeseating? :o
Basel ai Liebi!!!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Realist hat geschrieben: hani do irgend öppis verpasst oder sehni das richtig. Sektor G mache sie gar nid uf, isch emel nid uf dr Prisliste ufgfüehrt ??? :confused:
und wie chunsch ohni G uff 40'000 nase :cool: :rolleyes:

CBalkon und G sind an Donatoren,Logebsitzer und wärbefuzis und der räscht blibt bim sfv, also chasch übere ticketcorner go billet hole

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

hets scho camper vor em kassehüüsli?

wie lang isch d'schlage scho?

:eek: ;)
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

maradoo hat geschrieben:isch freeseating? :o
:eek:
hau mr ab, sell keine in dKurve goh und "si" Platz welle
:mad:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben: :eek:
kasch wette druff!
Basel ai Liebi!!!

Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pibe d'oro »

Ich will aber mi Platz...
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Due Di schonemol mit em Gedangge afründe... :D :D
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Isch doch jedes Joor sgliche bi so Mätch! :p In mitte vo dr Kurve sitzt e Familie und wenn sie fründlich drumm bittisch doch platz zmache oder ufzstoh, chunt folgendi antwort: Das isch unsere Platz, do uf em Ticket stoht's! :o :D Ich freu mi jetzt scho wieder, find das immer sehr amüsant. Schlussändlich verzüpfe die sich eh, wenn alli rings um stönd und au emol chli hüpfe... ;)

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

-Vize- hat geschrieben: Isch doch jedes Joor sgliche bi so Mätch! :p In mitte vo dr Kurve sitzt e Familie und wenn sie fründlich drumm bittisch doch platz zmache oder ufzstoh, chunt folgendi antwort: Das isch unsere Platz, do uf em Ticket stoht's! :o :D Ich freu mi jetzt scho wieder, find das immer sehr amüsant. Schlussändlich verzüpfe die sich eh, wenn alli rings um stönd und au emol chli hüpfe... ;)
Naja solang sie nid wie in Hamburg mit Gwalt drohe wurde (Gitt Kopfstoss, wenn die nid sofort verreise, selle an ihre Platz, ich will do nämlig sitze)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Internazionale
Benutzer

Beitrag von Internazionale »

-Vize- hat geschrieben:Isch doch jedes Joor sgliche bi so Mätch! :p In mitte vo dr Kurve sitzt e Familie und wenn sie fründlich drumm bittisch doch platz zmache oder ufzstoh, chunt folgendi antwort: Das isch unsere Platz, do uf em Ticket stoht's! Ich freu mi jetzt scho wieder, find das immer sehr amüsant. Schlussändlich verzüpfe die sich eh, wenn alli rings um stönd und au emol chli hüpfe
Familycorner? :eek: :rolleyes:

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Realist hat geschrieben:Hogge ?? Do wird gstande, oje nid scho wieder 7 Std., weiss no woni für Package für CL solang gstande bi.
cl-package 7 std.? war doch innerhalb einer stunde oder so ausverkauft, nachfrage dort auch etwa 100'000 für 30'000 plätze, anders cupfinal ca. 25000 haben jk, 12500 plätze zu vergeben sprich wird spekulativ in 3 std verkauft sein.
FOOTBALL'S LIFE!

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Shurrican hat geschrieben:cl-package 7 std.?
war so
CR7 Fanboy

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

ScoUtd hat geschrieben:war so
jep, kann mich auch gut erinnern, auch wenns für mich nur 2.5 Stunden waren, da ich extra aus dem Geschäft abgehauen bin um gleich zu Beginn des Verkaufs im Joggeli di Tix "schnell" zu holen :o
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Domingo hat geschrieben:jep, kann mich auch gut erinnern, auch wenns für mich nur 2.5 Stunden waren, da ich extra aus dem Geschäft abgehauen bin um im Joggeli di Tix "schnell" zu holen :o
obwohl plätze reserviert waren wollten alle bei verkaufseröffnung da sein...

sogar ZF mit kamera am start
CR7 Fanboy

Faktion Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faktion Basel »

Das wär scheen wenns wieder sone rummel würd gäh und alli rotblau wäre.
Klar wäre denn au vieli Modefans debi, aber wär halt irgendwie glich scheen
Die Polizei ein Freund und Helfer?? :confused:

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

So ein Quatsch. Wird auch noch nach diesem Weekend Tickets haben!
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Kann mich nicht erinnern für CL Tickets je mehr, als 30min angestanden zu sein. Ich hatte halt damals schon die JK und nicht so, wie ihr Modefans.... :p :D

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Laut unbestätigten Meldungen sollen bereits die ersten mit Schlafsack eingetroffen sein........ :D

Antworten