ains vo de geilste ever gsi!!! do hätt i no 4std könnte spiele, s adrenalin het mi nit lo mied wärde!RALE BALE hat geschrieben:hehe e Spiel nach mim Gusto

ja bisch nahe dran.....l'antimilan hat geschrieben:firmensport??
![]()
ooohhhh jaaa, bi leider lang, sit joohre sogar nümm drbi gsi, findet die gloorrichi tradition on any given sunday immerno regelmässig statt? wär wieder mol zyt de platz zbsueche um de urmännlichi trieb -zu siegen und zu töten- z'befriedige.SCAR hat geschrieben:Die krassischte "Derbys" hets uf em Bolzplätz gä...Lärche in Münchestai...Arbeiter aka Sunntigskicker aka Sektion "alti Hase, dr Platz ghört sit Joore uns" (mir) vs. Dorfjugend aka Gangstaz aka "mir sin zerscht uf em Platz gsi, also spiele mir"...So isch es meischtens zum unuswichliche cho, mir sin usegforderet worde oder s Agebot unserersits "wenn dir verliere hauet dr sofort ab und dr Platz ghört hüt uns"...American History X Style...
Resultat: Im Schnitt 10:3 für unsund mind. ei bluetigi Nase...
![]()
"Ey Mann, ich bluet..! du hesch mr Ball äxtra in Frässi ghaue.."Shurrican hat geschrieben: münchesteiner jugend: sie wüsse nud, sie chönne nüd, sie hend kei zuekunft...![]()
Denn dürfte mir uns eigentlich kenne...Sin Joore gange, aber bi s letscht mol vor ca. 2 Joor gsi. Vorhär simmer regelmässig gange, eigentlich jede mögliche Sunntig (wenn dr FCB nit gspielt het..). Aber Differänze innerhalb dr Gruppe, Fulheit, Sunntigsarbeit, lerne (unseri Studänte) und Blessure hän d Gruppe usenand grisse...Us ehemals regelmässig 10 Nase, sind no 3-4 ufbietbar gsi...zwenig...Shurrican hat geschrieben:ooohhhh jaaa, bi leider lang, sit joohre sogar nümm drbi gsi, findet die gloorrichi tradition on any given sunday immerno regelmässig statt? wär wieder mol zyt de platz zbsueche um de urmännlichi trieb -zu siegen und zu töten- z'befriedige.
jo ehrlich gseit, binis glaub nid so rägelmässig dert gsi friener aber doch no ca. 15 mol im johr zu de beschte zyte, denn hämmer uns ab und zu richtig riinach, joggeli oder au verirrt zum kicke, mis grüppli het sich au uffglöst (lehr/studium/schaffe an sehr unterschiedlichi ort). aber ich weiss glaub wer dini grupe isch wo regelmässiger ans lärche cho isch, me kennt sich sicher vom lärche oder FCM. ha aber au no mit es paar kontakt und diskutiere oft wieder über sunntigssport... i de näggschte wuche isch sicher s'ziel mol im lärche, wenn's noni hermetisch abriegelt worde isch, z'kicke würd dir au e pn schriebe...SCAR hat geschrieben: Denn dürfte mir uns eigentlich kenne...Sin Joore gange, aber bi s letscht mol vor ca. 2 Joor gsi. Vorhär simmer regelmässig gange, eigentlich jede mögliche Sunntig (wenn dr FCB nit gspielt het..). Aber Differänze innerhalb dr Gruppe, Fulheit, Sunntigsarbeit, lerne (unseri Studänte) und Blessure hän d Gruppe usenand grisse...Us ehemals regelmässig 10 Nase, sind no 3-4 ufbietbar gsi...zwenig...
Dorum hani mi au entschiede zrugg zum FCM zgoh, irgendwenn ischs nümm gange ohni Fuessballund je nachdäm gits e mol e Lärche-Revival in dr Summerpause. Vieli in unserem Team kenne s Lärche no und wäre sicher nit abgneigt und au suscht hätti no 3-4 Kollege woni chönnt ufbiete..suscht würd dr mol e PN sände wenn so öbbis würd stattfinde..
chinatown hat geschrieben:Die UT verkraften es nicht, ihre Mannschaft immer nur in der 4.Liga zu unterstützen. Eine Saison in der 3. Liga würde bedeuten sich mit Ultras zu messen, die organisierter, kreativer und auch gewaltbereiter sind (FeradBoys, CommandoTimau, HörnliMob und va Ultras von Schwellheim 1).
Ob es heute wieder zu scontri kommt ist unklar und hängt sicher auch vom Endresultat ab. Die Lage im brühl bleibt angespannt.
Jo do hets einigi Gruppe gä...D "Italiäner" wo sicher au no paar kennsch vom FCM und au hüt no drbi sin, unseri Truppe (wo sich "Lärchestylers" gnennt het, hän e Name miesse ha wil uns d "Frozen Kickers" ab und zue gforderet hän..Shurrican hat geschrieben:jo ehrlich gseit, binis glaub nid so rägelmässig dert gsi friener aber doch no ca. 15 mol im johr zu de beschte zyte, denn hämmer uns ab und zu richtig riinach, joggeli oder au verirrt zum kicke, mis grüppli het sich au uffglöst (lehr/studium/schaffe an sehr unterschiedlichi ort). aber ich weiss glaub wer dini grupe isch wo regelmässiger ans lärche cho isch, me kennt sich sicher vom lärche oder FCM. ha aber au no mit es paar kontakt und diskutiere oft wieder über sunntigssport... i de näggschte wuche isch sicher s'ziel mol im lärche, wenn's noni hermetisch abriegelt worde isch, z'kicke würd dir au e pn schriebe...
...auch wenn er so aussieht.Corpsegrinder hat geschrieben:Muttenz - OB
Wer erinnert sich nicht mehr daran, als beim Freundschaftsspiel Muttenz - FCB der OB-Mob mit ca. 10 Mann einem bewaffneten 30er-Mob von Muttenznern gegenüber stand? Muttenz war schwach in ihrem eigenen Dorf und ein FWW im Schützenmattpark haben sie auch nicht angenommen.
P.S. M.A. aus M. ist nicht schwul...