die krassischte regionale Derbies im Amateurfuessball

Alles über Fussball, ausser FCB.

krassischte Derby

Umfrage endete am 16.03.2008, 19:26

Schwellheim Zwai vs Binnige Drey
4
5%
Schwellheim vs Black
7
8%
Nordstärn vs OB
9
10%
Liestal vs Sissach
3
3%
Kleihünige vs BCO
3
3%
Birsälde vs Muttenz
8
9%
Dardania vs Posavina
4
5%
Napoli vs Timau
4
5%
ich bi immer no Grischuna Fan
10
12%
Ich bin Chinatown
34
40%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 86

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:hehe e Spiel nach mim Gusto
ains vo de geilste ever gsi!!! do hätt i no 4std könnte spiele, s adrenalin het mi nit lo mied wärde! :D
Basel ai Liebi!!!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

bisch jo au nie gsegglet ;)

taktak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von taktak »

l'antimilan hat geschrieben: :confused: firmensport?? :eek:
ja bisch nahe dran.....

http://de.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6lkermord_in_Ruanda
«Ich kehre lieber nach Afrika zurück, als dass ich in Zürich bleibe»:D
CUPSIEGER
Schweizer Meister

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:bisch jo au nie gsegglet ;)
bi so guet gsi das i nit ha miese seggle... ;)
Basel ai Liebi!!!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

maradoo hat geschrieben:bi so guet gsi das i nit ha miese seggle... ;)
ah jo genau, min Fehler ;)

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Die krassischte "Derbys" hets uf em Bolzplätz gä...Lärche in Münchestai...Arbeiter aka Sunntigskicker aka Sektion "alti Hase, dr Platz ghört sit Joore uns" (mir) vs. Dorfjugend aka Gangstaz aka "mir sin zerscht uf em Platz gsi, also spiele mir"...So isch es meischtens zum unuswichliche cho, mir sin usegforderet worde oder s Agebot unserersits "wenn dir verliere hauet dr sofort ab und dr Platz ghört hüt uns"...American History X Style... :p ;)

Resultat: Im Schnitt 10:3 für uns :cool: und mind. ei bluetigi Nase... :D
SCONVOLTS BASILEA 98

nasebär
Benutzer

Beitrag von nasebär »

därwil - ettige...do hesch no würkliche hass im spiel
Kein Alkohol ist auch keine Lösung

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

l'antimilan hat geschrieben: :confused: firmensport?? :eek:
Jo also distanz isch scho recht gross gsi (isch glaubs e parkplatz obe sowit mi no mag erinnere, vo dört hend si gworfe) und het glaubs au kei stei unser goalie troffe . Aber mein git besser als 45 Min. angst ha bekunsch so ein an Kopf

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

definitiv

allschwil-telegraf

egal in wellne altersklasse!

HASS pur uff telegraf!! :mad: ;) :p
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

SCAR hat geschrieben:Die krassischte "Derbys" hets uf em Bolzplätz gä...Lärche in Münchestai...Arbeiter aka Sunntigskicker aka Sektion "alti Hase, dr Platz ghört sit Joore uns" (mir) vs. Dorfjugend aka Gangstaz aka "mir sin zerscht uf em Platz gsi, also spiele mir"...So isch es meischtens zum unuswichliche cho, mir sin usegforderet worde oder s Agebot unserersits "wenn dir verliere hauet dr sofort ab und dr Platz ghört hüt uns"...American History X Style...

Resultat: Im Schnitt 10:3 für uns :cool: und mind. ei bluetigi Nase... :D
ooohhhh jaaa, bi leider lang, sit joohre sogar nümm drbi gsi, findet die gloorrichi tradition on any given sunday immerno regelmässig statt? wär wieder mol zyt de platz zbsueche um de urmännlichi trieb -zu siegen und zu töten- z'befriedige.

münchesteiner jugend: sie wüsse nud, sie chönne nüd, sie hend kei zuekunft... :cool:
FOOTBALL'S LIFE!

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Überraschend, dass das zugkräftigste regionale Unterliga-Derby noch nicht erwähnt wurde: FC Laufen - FC Breitenbach. Im Moment ist es zwar ausgesetzt, da die beiden Vereine mit ihrer 1. Mannschaft 3 Klassen auseinander liegen.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Shurrican hat geschrieben: münchesteiner jugend: sie wüsse nud, sie chönne nüd, sie hend kei zuekunft... :cool:
"Ey Mann, ich bluet..! du hesch mr Ball äxtra in Frässi ghaue.."

"Ne ne, das isch e normale Befreiigsschlag gsi..." :p

-> *Rudelbildung* :D
Shurrican hat geschrieben:ooohhhh jaaa, bi leider lang, sit joohre sogar nümm drbi gsi, findet die gloorrichi tradition on any given sunday immerno regelmässig statt? wär wieder mol zyt de platz zbsueche um de urmännlichi trieb -zu siegen und zu töten- z'befriedige.
Denn dürfte mir uns eigentlich kenne...Sin Joore gange, aber bi s letscht mol vor ca. 2 Joor gsi. Vorhär simmer regelmässig gange, eigentlich jede mögliche Sunntig (wenn dr FCB nit gspielt het..). Aber Differänze innerhalb dr Gruppe, Fulheit, Sunntigsarbeit, lerne (unseri Studänte) und Blessure hän d Gruppe usenand grisse...Us ehemals regelmässig 10 Nase, sind no 3-4 ufbietbar gsi...zwenig...

Dorum hani mi au entschiede zrugg zum FCM zgoh, irgendwenn ischs nümm gange ohni Fuessball ;) und je nachdäm gits e mol e Lärche-Revival in dr Summerpause. Vieli in unserem Team kenne s Lärche no und wäre sicher nit abgneigt und au suscht hätti no 3-4 Kollege woni chönnt ufbiete..suscht würd dr mol e PN sände wenn so öbbis würd stattfinde..
SCONVOLTS BASILEA 98

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Kurtinator hat geschrieben:definitiv

allschwil-telegraf

egal in wellne altersklasse!

HASS pur uff telegraf!! :mad: ;) :p

na dann....
hützobe
schwellheim - telagraph

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Schwere Ausschreitungen bereits am Vorabend des Classico
Allschwil; Die berüchtigten Ultras Telegraf wütenden bereits am Vorabend des Classico FC Allschwil 2 gegen das Fanionteam des FC Telegraf. Mehr als 30 gewaltbereite Gelbschwarze Fanatiker versuchten im Stadion "Im Brüel" Feuerwerkskörper zu deponieren, um heute eine Pyroshow zu veranstalten. Die Polizei war allerdings mit einem Spitzel hautnah dabei. Ein Beamter in Zivil trainierte sogar mit dem RALE Team mit, um die Entwicklungen vor Ort abschätzen zu können.

Marsch über die Kantonsgrenze geplant!
Auch am Matchtag selber sind einige Aktionenen der treusten und zugleich unberechenbarsten Anhänger der beiden Clubs geplant. So planen die Baseler Anhänger einen Marsch über die Kantonsgrenze im Bachgrabenquartier. Die Rossoblu (Ultras von Allschwil), haben angekündigt sie auf keinen Fall ungehindert in ihrem Territorium wüten zu lassen. Man kann gespannt sein, ob die sinnlose Gewalt, welche dieses Derby immer wieder überschattet, wiederum ausbrechen wird.

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Die UT verkraften es nicht, ihre Mannschaft immer nur in der 4.Liga zu unterstützen. Eine Saison in der 3. Liga würde bedeuten sich mit Ultras zu messen, die organisierter, kreativer und auch gewaltbereiter sind (FeradBoys, CommandoTimau, HörnliMob und va Ultras von Schwellheim 1).

Ob es heute wieder zu scontri kommt ist unklar und hängt sicher auch vom Endresultat ab. Die Lage im brühl bleibt angespannt.

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

SCAR hat geschrieben: Denn dürfte mir uns eigentlich kenne...Sin Joore gange, aber bi s letscht mol vor ca. 2 Joor gsi. Vorhär simmer regelmässig gange, eigentlich jede mögliche Sunntig (wenn dr FCB nit gspielt het..). Aber Differänze innerhalb dr Gruppe, Fulheit, Sunntigsarbeit, lerne (unseri Studänte) und Blessure hän d Gruppe usenand grisse...Us ehemals regelmässig 10 Nase, sind no 3-4 ufbietbar gsi...zwenig...

Dorum hani mi au entschiede zrugg zum FCM zgoh, irgendwenn ischs nümm gange ohni Fuessball ;) und je nachdäm gits e mol e Lärche-Revival in dr Summerpause. Vieli in unserem Team kenne s Lärche no und wäre sicher nit abgneigt und au suscht hätti no 3-4 Kollege woni chönnt ufbiete..suscht würd dr mol e PN sände wenn so öbbis würd stattfinde..
jo ehrlich gseit, binis glaub nid so rägelmässig dert gsi friener aber doch no ca. 15 mol im johr zu de beschte zyte, denn hämmer uns ab und zu richtig riinach, joggeli oder au verirrt zum kicke, mis grüppli het sich au uffglöst (lehr/studium/schaffe an sehr unterschiedlichi ort). aber ich weiss glaub wer dini grupe isch wo regelmässiger ans lärche cho isch, me kennt sich sicher vom lärche oder FCM. ha aber au no mit es paar kontakt und diskutiere oft wieder über sunntigssport... i de näggschte wuche isch sicher s'ziel mol im lärche, wenn's noni hermetisch abriegelt worde isch, z'kicke würd dir au e pn schriebe...
FOOTBALL'S LIFE!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

chinatown hat geschrieben:Die UT verkraften es nicht, ihre Mannschaft immer nur in der 4.Liga zu unterstützen. Eine Saison in der 3. Liga würde bedeuten sich mit Ultras zu messen, die organisierter, kreativer und auch gewaltbereiter sind (FeradBoys, CommandoTimau, HörnliMob und va Ultras von Schwellheim 1).

Ob es heute wieder zu scontri kommt ist unklar und hängt sicher auch vom Endresultat ab. Die Lage im brühl bleibt angespannt.

hehe Tornados SF (Sportfreunde), Brigata (schwarzwyss), Tiloboys (Arisdorf), Icebears (Basel Nord), MILFS (Fanclub B. L.) ;)

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Shurrican hat geschrieben:jo ehrlich gseit, binis glaub nid so rägelmässig dert gsi friener aber doch no ca. 15 mol im johr zu de beschte zyte, denn hämmer uns ab und zu richtig riinach, joggeli oder au verirrt zum kicke, mis grüppli het sich au uffglöst (lehr/studium/schaffe an sehr unterschiedlichi ort). aber ich weiss glaub wer dini grupe isch wo regelmässiger ans lärche cho isch, me kennt sich sicher vom lärche oder FCM. ha aber au no mit es paar kontakt und diskutiere oft wieder über sunntigssport... i de näggschte wuche isch sicher s'ziel mol im lärche, wenn's noni hermetisch abriegelt worde isch, z'kicke würd dir au e pn schriebe...
Jo do hets einigi Gruppe gä...D "Italiäner" wo sicher au no paar kennsch vom FCM und au hüt no drbi sin, unseri Truppe (wo sich "Lärchestylers" gnennt het, hän e Name miesse ha wil uns d "Frozen Kickers" ab und zue gforderet hän.. :D ) und ebe d Dorfjugend wo glägentlich cho isch..."normali" wo mit Freud mit uns gspielt hän und ebe d "Gangstaz" wo "gärn" gege uns gspielt hän...Gueti Zyt gsi, das isch mini Jugend gsi..*seufz*, hän nit nur d Sunntige dört vrbrocht, teilwis simr jede Obe gange, sogar im Winter und hän mit bitz Liecht vo dr Ussealag und dr Turnhalle abghängt-> Sound, Fuessball, Basketball und bits viel chille mit Mary J..... :p . Jo, gisch Bscheid wenn mol öbbis lauft.
SCONVOLTS BASILEA 98

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

RALE BALE hat geschrieben:hehe Tornados SF (Sportfreunde), Brigata (schwarzwyss), Tiloboys (Arisdorf), Icebears (Basel Nord), MILFS (Fanclub B. L.) ;)
hehe Tiloboys mitere Ritze als Capo !

sicher au no stark: ollettivo BCO (hän aber s`C uf dr Fahne vrbrennt...)

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

Juniore C-A

Eidütig Liestel - OB

Pure Hass, immer um dr Titel gange. OB meistens gunne, dritti Halbzit meistens an Liestel. Kopfstöss, Rudelbildig, Trash Talk so mues Fuessball si.

OB: Technik, Schwalbe, Geld

vs

Liestel: Kampf, Kraft, Herz
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Muttenz - OB

Wer erinnert sich nicht mehr daran, als beim Freundschaftsspiel Muttenz - FCB der OB-Mob mit ca. 10 Mann einem bewaffneten 30er-Mob von Muttenznern gegenüber stand? Muttenz war schwach in ihrem eigenen Dorf und ein FWW im Schützenmattpark haben sie auch nicht angenommen.

P.S. M.A. aus M. ist nicht schwul...

swissstar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swissstar »

Monkey hat geschrieben:FC Lausen - FC Bubendorf
jop chani numme unterstryche =)

swissstar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swissstar »

Monkey hat geschrieben:FC Lausen - FC Bubendorf
Heavy hat geschrieben:Buebedorf - Oberdorf :cool:
jep hani au scho beides mehrmol am eigene lyyb erläbt =)

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

Corpsegrinder hat geschrieben:Muttenz - OB

Wer erinnert sich nicht mehr daran, als beim Freundschaftsspiel Muttenz - FCB der OB-Mob mit ca. 10 Mann einem bewaffneten 30er-Mob von Muttenznern gegenüber stand? Muttenz war schwach in ihrem eigenen Dorf und ein FWW im Schützenmattpark haben sie auch nicht angenommen.

P.S. M.A. aus M. ist nicht schwul...
...auch wenn er so aussieht.

das waren noch zeiten. schade, dass sich muttenz nie in der stadt gezeigt hat. dieses jahr hätte sich ja wieder einmal eine gelegenheit ergeben. aber beim 2:1-sieg im august war kein muttenzer auf der schütze zu sehen...

blut und ehre für die amateure

snowli
Benutzer

Beitrag von snowli »

Aesch - Reinach

und zur zit bi de A-Juniore Aesch - Münchenstein gohts au immer rächt ab!!
:D
FC Basel 1893 ----> Die Liebe meines Lebens

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

us aktuellem alass...

sunntig muttenz - fcb II

für die wos nid nach sion schaffe.. ;)
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

gibt wohl noch andere derbys, mit zündstoff....

http://www.spiegel.de/video/video-27964.html
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Buju B
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Buju B »

Prattele - Muttenz :mad:

alles andere isch pipifatz.
Sechs Minuten noch im Wankdorf-Stadion in Bern. Keiner wankt. Der Regen prasselt unaufhörlich hernieder....
Bozsik, immer wieder Bozsik, der rechte Läufer der Ungarn...

STOP Tierversuche - nehmt Zürcher !

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

sunntig heissts wieder schwellheim - muttenz

as junior isch das näb Bläck & Telegraph s`härtiste spiel gsi (spuckerei, morddrohige :rolleyes: , schupferei, ...)
hüt an brisanz vrlore,

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

maradoo hat geschrieben:jep

ab januar 98 bis ca. 03-04 im ains z blätz gspielt... ;)
Nanana...staplet do nid eine bitzli hoch??? :p
So würde mir uns aber nur vom gseh här kenne...
:D

Antworten