Wir würdet ihr reagiere ?

Der Rest...
erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

Rankhof hat geschrieben:Schlechte Idee. Dann wird betrieben aber man hat nichts in der Hand, um die Forderung zu beweisen > Kollege weg, Geld weg

Besser: Mit Kollege reden, (moderate) Abzahlungsvereinbarung schriftlich fixieren (geschuldeter Totalbetrag und monatliche Abzahlungsraten), mit Abmachung, dass bei einer (oder zwei, wie du willst) nicht gezahlten Monatsraten der ganze Betrag fällig wird. In dieser Phase mit dem Kollegen lieb sein, sagen es sei für ihn auch das Beste, wenn klare Verhältnisse herrschten, du bräuchst es für die Steuererklärung etc.

Wenn er dann mal nicht zahlt: Betreiben. Dann kannst du die Forderung auch beweisen. > Kollege weg, Geld da

Oder du schreibst das Geld ab und entscheidest selbst, ob du mit dem Kollegen (besser: "Kollegen") noch was zu tun haben willst. > Geld weg, Kollege da/weg
Werde nun warten bis mitte nächster Woche und falls er jetzt wo der Lohn da ist immernoch nichts bezahlt, ihm einen eingeschriebenen Brief inkl. Einzahlunsgscheinen à Fr. 100.- zusenden. Sollte er dann immernoch nicht bezahlen, würde ich wohl eine Betreibungsdrohung senden, jedoch ob ich dann wirklich dies tun würde, schau mer mal. Werde dann evt. in einem Monat einen neuen Therad aufmachen------würdert ihr betreiben ? ;)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

erlebnisorientierter hat geschrieben:------würdert ihr betreiben ? ;)
Nur wenn du wirklich schriftliche Beweise hast, sonst ist dein Geld (plus die Betreibungskosten) und der Kollege weg ...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

erlebnisorientierter:"digge i bruchs gäld"
pfiffe:"jo gnägnägnä"
erlebnisorientierter:"DIGGE I BRUCHS GÄLD!!!!!"

luegsch mol wie är reagiert und plansch dini wietere schritt dene!
Basel ai Liebi!!!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Werde nun warten bis mitte nächster Woche und falls er jetzt wo der Lohn da ist immernoch nichts bezahlt, ihm einen eingeschriebenen Brief inkl. Einzahlunsgscheinen à Fr. 100.- zusenden. Sollte er dann immernoch nicht bezahlen, würde ich wohl eine Betreibungsdrohung senden, jedoch ob ich dann wirklich dies tun würde, schau mer mal. Werde dann evt. in einem Monat einen neuen Therad aufmachen------würdert ihr betreiben ? ;)
Alte, i dänk eifach, wenn ihm die Fründschaft öpis bedütet, wird är nacheme offene und aständige Gspröch zwüsche euch sicher ilänke. Sag em ehrlich, dass es di stresst und dass es nid e guets liecht uf e fründschaft wirft, wenn öper eifach sini schulde nid zahle will. wenn är nid zahle cha (worum au immer) und är dir das begründe cha, gseht natürli dr fall wieder anderscht us.

Aber ebe, wie schon gesagt, e 50er im Monet, das cha also no jede berappe. Und sunscht sölle si Mami und Papi das zahle.

Lupinin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lupinin »

Wenn ihr euch nit so hüffig gsend: Schick em e Brief mit e paar Izahligsschin, er söll dr Gäld in Rate uff e Konto vo dir überwiese. Und denn halt all zwei, drei Wuche alüte und froge wos Gäld bliebt, wenn nüt überekunnt. I mein faktisch hesch nit viell in dr Händ, kasch einzig uff sini Vernunft hoffe und Geduld walte loh, nit närverisch aber bestimmt immer wieder gezielt noch em Gäld froge. Ansunste versueche emol mit sine Eltere zrede, vellicht bringt das oeppis, wenn er nonig volljährig isch?

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Lupinin hat geschrieben:Wenn ihr euch nit so hüffig gsend: Schick em e Brief mit e paar Izahligsschin, er söll dr Gäld in Rate uff e Konto vo dir überwiese. Und denn halt all zwei, drei Wuche alüte und froge wos Gäld bliebt, wenn nüt überekunnt. I mein faktisch hesch nit viell in dr Händ, kasch einzig uff sini Vernunft hoffe und Geduld walte loh, nit närverisch aber bestimmt immer wieder gezielt noch em Gäld froge. Ansunste versueche emol mit sine Eltere zrede, vellicht bringt das oeppis, wenn er nonig volljährig isch?
Sodeli wiedermol das Thema uffrische. Han ihm am am 03. Februar 7 Izahligschin à 100.- gschickt miteme Brief er söll mr jewils zum 05. jede Monet ( s 1.mol im Februar!) ei Rote izahle. Natürlich hani am bis hüt no kei lappe druf uf mim Konto und hanen au scho probiert zerreiche nimmt jedoch s Telfon nit ab.
Hanne den atroffe amene Kerus, dr Kolleg vo mir isch den zu ihm gange und het gfrogt jo was dass ganze söll etc. er het den gmeint gha: Ich muss uf ihn zue ko uns gspröch sueche (wohlverstande het er mi brief erhalte (igschriebe). Han den müsse sage A isch Kerus und do wet i mi Obe gniesse B es liegt nit an mir in nonstop drzerinnere , sprich au er het könne an dem Obe ko und sage hey los kum mir treffe uns morn und sueche e lösig.

Han mr jetzt denkt dass i nomol e Brief schrieb und drin vermerk dass ich e Kopie vom Brief ans Betriebigamt schick. Mini Frog darfi dass überhaupt, sprich heti überhaupt e Chance (will en nit wirklich betriebe nur bits Druck/angst mache) ?

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Fuck macht mi das aggressiv, wenn i das höhr... hätt wohl mini närve scho lang verlore...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Sodeli wiedermol das Thema uffrische. Han ihm am am 03. Februar 7 Izahligschin à 100.- gschickt miteme Brief er söll mr jewils zum 05. jede Monet ( s 1.mol im Februar!) ei Rote izahle. Natürlich hani am bis hüt no kei lappe druf uf mim Konto und hanen au scho probiert zerreiche nimmt jedoch s Telfon nit ab.
Hanne den atroffe amene Kerus, dr Kolleg vo mir isch den zu ihm gange und het gfrogt jo was dass ganze söll etc. er het den gmeint gha: Ich muss uf ihn zue ko uns gspröch sueche (wohlverstande het er mi brief erhalte (igschriebe). Han den müsse sage A isch Kerus und do wet i mi Obe gniesse B es liegt nit an mir in nonstop drzerinnere , sprich au er het könne an dem Obe ko und sage hey los kum mir treffe uns morn und sueche e lösig.

Han mr jetzt denkt dass i nomol e Brief schrieb und drin vermerk dass ich e Kopie vom Brief ans Betriebigamt schick. Mini Frog darfi dass überhaupt, sprich heti überhaupt e Chance (will en nit wirklich betriebe nur bits Druck/angst mache) ?
Ist glaub schwierig, bei "geleihtem" Geld unter Freunden, da ich nicht denke, dass ihr das per Schuldschein etc. geregelt habt. Du kannst ja vor Gericht nicht beweisen, dass du ihm Geld geleiht hast.

C4-Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von C4-Joggeli »

erlebnisorientierter hat geschrieben: Han mr jetzt denkt dass i nomol e Brief schrieb und drin vermerk dass ich e Kopie vom Brief ans Betriebigamt schick. Mini Frog darfi dass überhaupt, sprich heti überhaupt e Chance (will en nit wirklich betriebe nur bits Druck/angst mache) ?
schrib doch uf dä brief das du e kopie an friedensrichter schicksch,wener nid zahlt..dä isch jo schlussendlig zueständig für das..übers betriibigsamt wirds schwierig wild nix schriftlichs hesch..

sovieli weiss chasch dä friedensrichter dän au isschaltä, aber wär jo extrem truurig wen er so wit lot cho!!

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

ja, ja, am Geld, am Geld
ist so manche Freundschaft zerschellt... :(
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

k@rli o. hat geschrieben:ja, ja, am Geld, am Geld
ist so manche Freundschaft zerschellt... :(
Vorallem wenn me den no erfahrt dass er jetzt den ine 3 Zimmerwohnig zieht (ke ahnig mit was für cash)

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

liebr mol aim was schängge wo's vrdient het und uf lehne vrzichte usser in fäll wo'd quasi e garantie hesch, dass es klappt. hani vo mim vatr, wo mr wenni kai stutz gha ha nie was glehnt het. :cool:
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Vorallem wenn me den no erfahrt dass er jetzt den ine 3 Zimmerwohnig zieht (ke ahnig mit was für cash)
mit dim dängg! :cool:
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Muggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Muggel »

Also ich würd ihm jetzt eifach mol gnadelos s'Gwehr uf d'Bruscht setze..
Nenn ihm es Datum bis wenn Du das ganze Gäld zrugg willsch, und wenn är
bis denne kei Reaktion zeige würdi, ihm mit rächtliche Schritt drohe.

Han ich au scho gmacht, obwohl ich damals gwüsst ha, dass ich das gar nit
cha durezieh (well sunscht s'Arbeitsamt damals gmerkt hät, dass ich gschafft ha
ohni dass i das Gäld dene gmäldet ha :D ).
Und es het sogar gwirkt. Ha 10 Tag spöter die ganze 1100.- cash uf dr Kralle gha.

Also.. droh ihm mol mit rächtliche Schritt... glaub mir, das Bürschtli kunnt us em
Busch use...

duMICHau
Benutzer

Beitrag von duMICHau »

muss schon sagen....deine nerven sind nicht schlecht....

hatte mal einen ähnlichen fall....nach etlichen leeren versprechungen ging ich einfach mal in sein geschäft....und hab am empfang für ihn ne nachricht aufgegeben...er solle seine schulden endlich mal bezahlen...2 tage später hatte ich das geld....

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

In däm Fall würd ich s halt glich emol mit Denunziation versueche. Adrohig vo irgendwelche Behördliche Instanze würdi loh, das bringt allwä eh nüt.

Richts irgendwie i (möglichscht diräkt, ohni Umschweif) dass si gschäftlichs und persönlichs Umfäld drfo erfahrt. Das macht ghörig Druck, denn wird är spure, do bini sicher.

Antworten