Wir würdet ihr reagiere ?
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Wir würdet ihr reagiere ?
Bi letzte Summer mit 4 Kollege ind Ferien gange. Durch dass dr eint Kolleg no in dr Lehr isch, hani gseit easy ich zahl dr die Ferien (Fr. 1200.-) und du kasch mrs den zrugg zahle in Ratene. Mir hend kei fixe Monatsbetrag abgmacht gha, han ihm eifacht gseit er söll luege dass er mit monatlich was ka zrugg ke, jedoch sölls nit soviel miesse si dass er in finanz. schwierigkeite kunnt.
Unterdesse isch e halbs Johr vergange und er het mr bisher genau (Fr. 100.-) zrugg geh und das isch im September gsi. Hanem scho paarmol gschriebe wie dass es usseht ob er nit wiedermol was könnti zahle. Er het den jewils gseit er würdi luege.
Es isch ebe so dass mir uns nit oft sehn, sprich mir treffe uns so 1-2 im Monet.
Nur langsam aber sicher risst e bits mi Geduldsfade, will ich mein mit me Lehrlingslohn vo 900.- sötis doch möglich si pro Monet so um die Fr.50.- zahle oder mein zumindest e ehrlichi antwort dass er im moment zwenig geld het wer doch au agebracht.
Wie würdet ihr vorgoh ?
Unterdesse isch e halbs Johr vergange und er het mr bisher genau (Fr. 100.-) zrugg geh und das isch im September gsi. Hanem scho paarmol gschriebe wie dass es usseht ob er nit wiedermol was könnti zahle. Er het den jewils gseit er würdi luege.
Es isch ebe so dass mir uns nit oft sehn, sprich mir treffe uns so 1-2 im Monet.
Nur langsam aber sicher risst e bits mi Geduldsfade, will ich mein mit me Lehrlingslohn vo 900.- sötis doch möglich si pro Monet so um die Fr.50.- zahle oder mein zumindest e ehrlichi antwort dass er im moment zwenig geld het wer doch au agebracht.
Wie würdet ihr vorgoh ?
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.moskau-team.com/erlebnisorientierter hat geschrieben:Bi letzte Summer mit 4 Kollege ind Ferien gange. Durch dass dr eint Kolleg no in dr Lehr isch, hani gseit easy ich zahl dr die Ferien (Fr. 1200.-) und du kasch mrs den zrugg zahle in Ratene. Mir hend kei fixe Monatsbetrag abgmacht gha, han ihm eifacht gseit er söll luege dass er mit monatlich was ka zrugg ke, jedoch sölls nit soviel miesse si dass er in finanz. schwierigkeite kunnt.
Wie würdet ihr vorgoh ?

s'neggscht mol wennd en sehsch knallhart druffaspräche und nid mit "mol luege" abspiese loh... seisch em, dass de au nid s'gäld uf de hüffe hegsch...erlebnisorientierter hat geschrieben: Wie würdet ihr vorgoh ?
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
de satz mit em : "hans gäld au nid uf de hüffe", kanni nit guet bringe. Söll nit ageberisch dönne, aber sags mol so ich bin jetzt nit druf agwisse und dass weiss er ebe au, es goht mr eigentlich mehr ums prinzip zudem bini ihm scho sowit entgege ko dass er mir nur fr. 900.- muess zrugg gehBarty hat geschrieben:s'neggscht mol wennd en sehsch knallhart druffaspräche und nid mit "mol luege" abspiese loh... seisch em, dass de au nid s'gäld uf de hüffe hegsch...
egal... au wennds uf de hüfe hesch. cha jo wohl nid si, dass me eifach nid reagiert... so wirds das bürschtli nie wit bringe im läbeerlebnisorientierter hat geschrieben:de satz mit em : "hans gäld au nid uf de hüffe", kanni nit guet bringe. Söll nit ageberisch dönne, aber sags mol so ich bin jetzt nit druf agwisse und dass weiss er ebe au, es goht mr eigentlich mehr ums prinzip zudem bini ihm scho sowit entgege ko dass er mir nur fr. 900.- muess zrugg geh

Sagem dass du langsam das Gäld bruchsch, wenn's nütt nutzt kaschem au sage dass du au e bitz finanzielli Schwirigkeite hesch.
Lieb und fründlich si isch scho guet und rächt aber wennme denn au no verarscht wird isches z'vill.
Lieb und fründlich si isch scho guet und rächt aber wennme denn au no verarscht wird isches z'vill.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Ich würd im au en frist setzte..und sage das du jetzte all Monet 100 Fr willsch gseh...den miteme Monatslohn vo 900 Fr sötti das scho möglich si...muess halt uf öbbis anders verzichte..aber wen er eh scho es halbs johr hinde dri isch..warum nid !
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
ebe dass isch dass wo mi sauer macht. Will ich bin nun mol eine wo sich seit: hey ich verdien aständig und eine ka nit mit ko will er finanz. engpäss het, den isch für mich klar gsi ok ich lehn ihm dass. Zudem sind voll geili ferien gsi wo jede rappe (au für ihn) wert gsi sind. Aber Charakterlich ka me sich leider oft tüscheTaratonga hat geschrieben:ist ja wohl scheissegal: ein verdammt flotter Zug von dir, dass du ihm die Ferien mit Euch vorschiesst. Muss eine ganz üble Ratte sein, kein Charakter, kein Rückgrad...pfui

dänk ebbe au, dass das nid mol mit em gäld ztue het... sondern mit aastand...erlebnisorientierter hat geschrieben:ebe dass isch dass wo mi sauer macht. Will ich bin nun mol eine wo sich seit: hey ich verdien aständig und eine ka nit mit ko will er finanz. engpäss het, den isch für mich klar gsi ok ich lehn ihm dass. Zudem sind voll geili ferien gsi wo jede rappe (au für ihn) wert gsi sind. Aber Charakterlich ka me sich leider oft tüsche![]()
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
in deinem fall wäre ich nicht einmal auf 900.- runter gegangen. du musst in ehrlich drauf ansprechen, dass du das Geld zurück haben willst, und es nicht gerne siehst, dass ein solches problem zwischen eure freundschaft tritt. du musst hart darauf bestehen. er denkt wahrscheinlich, dass er dich auf distanz halten kann, da du ja bis jetzt nicht gerade intensiv darum gebeten ahst.
sowieso ein arsch wenn er so etwas mit dir azieht, ist ja eigentlich nicht üblich und sehr nett, dass du ihm die ferien gezahlt hast.
sowieso ein arsch wenn er so etwas mit dir azieht, ist ja eigentlich nicht üblich und sehr nett, dass du ihm die ferien gezahlt hast.
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Hetz eure gemeinsamen Freunde gegen ihn auf, auch die sollen mal ein bisschen Druck ausüben. Oder wie die anderen gesagt haben, sagst du halt mal klipp und klar war Sache ist.
Wenn du dein Geld zurück hast, kannst du ihm ein paar in die Fresse dimmen. Mach's einfach nicht vorher, sonst siehst du das Geld vielleicht nicht mehr.
Wenn du dein Geld zurück hast, kannst du ihm ein paar in die Fresse dimmen. Mach's einfach nicht vorher, sonst siehst du das Geld vielleicht nicht mehr.
-
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Nein nach dieser Aktion bestimmt nicht. Hätte er mir bisher sagen wir mal die Hälfte bezahlt, wahrscheinlich würde ich dann sagen okay lass den rest stecken und gib lieber mal eine runde im ausgang aus. Aber wenn man so tut als ob man mir nichts schulde , dann nehme ich für solch einen auch nicht mehr das wort guter freund in den Mund.Chris Climax hat geschrieben:Wenn du die Kohle nicht unbedingt brauchst und er ein wirklich guter Freund ist, dann schenk sie ihm.
Gibt nichts beschisseneres als Geldstress unter Kumpels !
Und weil dass eben auch meine Art ist habe ich bisher noch niemandem von den Kollegen mitgeteilt was er abzeiht. Aber werde dies nun bestimmt tun, den ich sehe keinen Grund mehr ihn zu schützen .
Restbetrag abschreiben und Kontakt abrechen!erlebnisorientierter hat geschrieben:Bi letzte Summer mit 4 Kollege ind Ferien gange. Durch dass dr eint Kolleg no in dr Lehr isch, hani gseit easy ich zahl dr die Ferien (Fr. 1200.-) und du kasch mrs den zrugg zahle in Ratene...
... Wie würdet ihr vorgoh ?
Und zwar nicht unbedingt deshalb, weil er das Geld nicht zurückbezahlt hat, sondern weil er keine Anstalten macht, eine Lösung zu finden.
México Campéon Mundial 2010
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer