Was war denn?Gustavo hat geschrieben:dem schiri aufs maul!!!!!
aber lokvenc war das highlight des tagesgeile siech!!!

hat nicht perovic die gelbe karte nach 10sek erhalten`?!!Gone to Mac hat geschrieben:Gustavo hat geschrieben:dem schiri aufs maul!!!!!
aber lokvenc war das highlight des tagesgeile siech!!![/QUOTE]
meinsch wäg sinere gäle karte?
warten wir mal ab. wenn er in den nächsten 2 spielen nicht getroffen hat, dann wird er als fehleinkauf abgeschriebenGone to Mac hat geschrieben:Gustavo hat geschrieben:dem schiri aufs maul!!!!!
aber lokvenc war das highlight des tagesgeile siech!!![/QUOTE]
meinsch wäg sinere gäle karte?
Yep, Carlitos hätte da aber auch mehr machen müssen, konnte er doch fastnotausgang hat geschrieben:Dmm Lattenknaller von Lokvenc ging ein glasklares Handspiel eines Aarau-Verteidigers voraus auf Höhe des Elfmeterpunkts: hätte meiner Ansicht nach ein Elfmeter sein müssen. (Danke übrigens an den Trottel, der seinen Unmut über den ausbleibenden Pfiff damit kundtat, seinen halbvollen Bierbecher vom Balken runterzuschmeissen - jetzt habe ich heute halt dreimal geduscht).
Beste Szene des Spiels: hohe Flanke aus der Abwehr auf Lokvenc, der von drei oder vier Aarauern umzingelt ist, die zum Ball hochspringen. Lokvenc - "der Turm" - bleibt lässig stehen und leitet ohne abzuspringen den Ball per Kopf perfekt auf Carlitos weiter![]()
heul doch!NaSrI hat geschrieben:was mir ufgfalle isch hüt das dlüd im stadion allgeimen immer wie weniger mit mache do ghört au dmuttenzerkurve drzue bi hüt im b gsässe und ha erschd am schluss (85min) so öbbis wie stimming erläbt das isch irgendwie scho druurig. über 20 duusig zueschauer und me hört daarauer no besser als dr räschD!![]()
Hauptsache gemotzt, jeder weitere Kommentar überflüssigNaSrI hat geschrieben:was mir ufgfalle isch hüt das dlüd im stadion allgeimen immer wie weniger mit mache do ghört au dmuttenzerkurve drzue bi hüt im b gsässe
und hesch du gsunge?NaSrI hat geschrieben:was mir ufgfalle isch hüt das dlüd im stadion allgeimen immer wie weniger mit mache do ghört au dmuttenzerkurve drzue bi hüt im b gsässe und ha erschd am schluss (85min) so öbbis wie stimming erläbt das isch irgendwie scho druurig. über 20 duusig zueschauer und me hört daarauer no besser als dr räschD!![]()
am afang hämer zu zweit mit gsunge den het sone alte sack fo obe abe gschraue i will in rueh dr match luege! den hets mr grad usghängt bi neume anderschd go sitze und ha witer gsunge und den ischs dr langsam komisch worde will di alli blöd agluegt hän!!!neffin hat geschrieben:und hesch du gsunge?
halt doch mol d klappe du trottel!NaSrI hat geschrieben:am afang hämer zu zweit mit gsunge den het sone alte sack fo obe abe gschraue i will in rueh dr match luege! den hets mr grad usghängt bi neume anderschd go sitze und ha witer gsunge und den ischs dr langsam komisch worde will di alli blöd agluegt hän!!!
aso ich weiss jo nid ich will jo nid irgendwie gross kritisiere aber so richtig stimmig herschd nur wenn gc,yb, oder fcz spielt.
stimmt so nicht. stimmung letzten donnerstag...? und dies obwohl wir am verlieren waren und es fast mehr portugiesen als basler hatte.NaSrI hat geschrieben:aso ich weiss jo nid ich will jo nid irgendwie gross kritisiere aber so richtig stimmig herschd nur wenn gc,yb, oder fcz spielt.
Jöööö, so härzig. Gäll, sicher so ein miteme wisse Bart undere Ruete...NaSrI hat geschrieben:am afang hämer zu zweit mit gsunge den het sone alte sack fo obe abe gschraue i will in rueh dr match luege! den hets mr grad usghängt bi neume anderschd go sitze und ha witer gsunge und den ischs dr langsam komisch worde will di alli blöd agluegt hän!!!
hahaha isch scho no luschdig wie konstruktiv dini biträg sind und vorallem so nätt!!!einspielen hat geschrieben:halt doch mol d klappe du trottel!
do go motze und selber e scheissdräck unternäh zum d stimmig verbessere.
"e alte maa het mi vertriebe...!"
scheiss uf di!
was interessiert di überhaupt ob eine dr hals macht wenn du singsch???NaSrI hat geschrieben:hahaha isch scho no luschdig wie konstruktiv dini biträg sind und vorallem so nätt!!!
wende gse hesch am donnschdig d portugise wo im stadion gsi sin die sind 93 minute gstande und sin fröhlich gsi bi uns wird reklamiert so bald me smuul ufmacht, oder ufstood!
es isch nid nur eine gsi es isch so e trüppli wo neuräntner gsi, anstatt gross dr max zmache hani mr däng het jo no gnueg platz stzi halt 5 reihe witter abe wo sdurchschnitts alter bi 11 gläge isch!einspielen hat geschrieben:was interessiert di überhaupt ob eine dr hals macht wenn du singsch???![]()